Daniel
,,Ahoj, bráško," nesmelo ma pozdraví Josh a vojde dnu.
,,Že si sa konečne aj ukázal. Mal si výčitky svedomia?" urazene poviem.
,,Tak nejako," zašepká.
,,Si normálny? Čo to má vlastne všetko znamenať? A sme ešte v ohrození?" zaplavím ho hromadou otázok.
,,Upokoj sa trochu."
,,Mám sa upokojiť? To nie si ty, koho zbili dvaja nabúchaní tupci len tak, na ulici," kričím.
,,Ja viem, ale nevyšiel mi jeden malý obchod. Sľúbil som im zbrane, ale nakoniec som ich nedokázal zohnať," vysvetľuje pokojne Josh.
,,Ale mal si tu ležať ty, nie ja," rozčuľujem sa ďalej.
,,To je pravda, ale stalo sa. Bol si v zlý čas na zlom mieste. Toto sa už nebude opakovať. To ti sľubujem," ubezpečí ma, ale ja stále zúrim. Jemu je to v podstate jedno, že tu ležím. Beriem to ako nič.
,,Ty si taký strašný sobec. A to všetko, pretože si držgroš a potrebuješ stále viac a viac peňazí. Zárobky z baru nám predsa stačia a ešte máme hromadu peňazí navyše. Tak prečo to robíš?" opýtam sa.
,,Neviem, napĺňa ma to. Už som pochopil, prečo otec robil také veci. Ten pocit je dokonalý," rozžiari sa Josh. Ja jeho nadšenie nezdieľam.
,,Dokonalý? Vidno, že si zdedil jeho gény, ale opovážiš sa prejsť do takých obchodov, ako on. Ak už to tak veľmi chceš, zostaň pri zbraniach. Ja nechcem prísť aj o brata. A hlavne nechcem riskovať, že si ma s tebou zase spletú a pokojne ma môžu aj zabiť."
,,Sľubujem. Zbrane a nič viac. Dám si už pozor na to, s kým budem obchodovať."
,,Ale žiaden Willson gang sa obnovovať nebude, jasné?" prísne sa na neho pozriem.
,,Jasné," usmeje sa. Už som sa trochu upokojil, pretože na brata sa nikdy neviem hnevať dlho, aj keď je to totálny kretén, sukničkár, občas bitkár, ale stále môj brat. Odmalička sme všetkým prechádzali spolu. Keď prvý krát pretiahol dievča nášho kamaráta a ja som ho musel kryť. Keď sa snažil vymotať od žien, ktoré ho milovali, ale on ich nie. Keď zažil svoju prvú lásku, ale aj tú podviedol hneď ako sa dalo. Keď prvý krát zvracal v šestnástich po pár pohárikoch vodky. Je to skazený chalan, ale mám ho neskutočne rád. Z týchto pekných spomienok ma rýchlo vytrhne jedna, nie veľmi dobrá, Layla, musím sa ho opýtať na Laylu.
,,Josh?"
,,Áno?" naďalej s celkom dobrou náladou sa ma opýta.
,,Čo má znamenať Layla opäť v meste? A prečo bola za mnou v nemocnici?" Josh vypúli oči a hlasno preglgne:
,,Ona tu bola?"
,,Áno, bola a bola dosť nepríjemná, dotieravá, prítulná. Veď chápeš," podráždene hovorím.
,,Chápem."
,,A viem, že bola u nás, s tebou. Jess mi to všetko povedala."
,,Samozrejme," prevráti očami a ja sa zamračím.
,,Ona nie je pre teba tá pravá," začne z ničoho nič.
,,Ako to myslíš? Ja ju milujem," nedám sa.
,,Si si istý? Layla je pre teba tá pravá, vždy bola," pokračuje.
,,Ako to môžeš povedať? Ona v mojom živote skončila, ty najlepšie vieš, čo všetko mi spravila a ako som trpel."
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...