Daniel
,,Ja ju poznám, nemôžem sa s ňou stretnúť," začne rýchlo hovoriť, kým Clare kráča k nám.
,,Poznáš? Čo? Odkiaľ?" koktám jednu otázku za druhou. Louis sa ešte ani nedostane k slovu a Clare sa ocitá priamo pred nami. Hneď ako zahliadne Louisa, jej úsmev z tváre sa zamrazí. Pravdepodobne aj ona pozná jeho. Stoja tam, hľadia jeden na druhého, ale nič nehovoria. Ja sa cítim ako tretie koleso na bicykli a najradšej by som tam teraz prepadol niekam pod zem. Ticho nakoniec preruší Clare :
,,Si to naozaj ty?" Louis sa snaží tváriť chladne, ale kútiky úst sa mu trhajú do úsmevu.
,,Áno. Keď sa povedalo Clare, nikdy by mi nenapadlo, že to môžeš byť ty. Nikdy by mi nenapadlo, že ťa ešte niekedy stretnem," odpovie jej Louis a konečne sa na ňu usmeje. Clare mu úsmev opätuje.
,,Ani mňa. Po tom lete som na teba myslela každý deň. Nevedela som nič, len to , že sa voláš Louis. Myslela som si, že si mi povedal aj falošné meno, pretože si potom so mnou nechcel mať nič spoločné. Bol to pre teba jednoducho, letný úlet," takmer bez nádychu zo seba dostane Clare.
,,To ja som ťa hľadal, ako som len vedel. Mal som dlhý čas zlomené srdce a neveril som, že ťa ešte niekedy stretnem. Toto musí byť osud," zasnene hovorí Louis. Neverím, že som toto práve počul z jeho úst.
,,Ale ja, ja neviem, či je to správne," koktavo odpovedá Clare.
,,Nemyslíš? Nechceš sa znovu spoznať? Prejsť sa po nádhernom parku a spievať si staré pesničky ako vtedy?" Louis stále zasnene hovorí. Na Clare vidno, že je nervózna. Neviem, ako je teraz na tom s Trevisom, ale myslím si, že ju trápi skôr Jess. Áno, presne, Jess.
,,Prosím, toto si môžete vyjasniť neskôr, ale my musíme nájsť moju polovičku, tvoju najlepšiu kamarátku a tvoju sestru," poviem mierne podráždene a obaja sa na mňa pozrú. Pochopia, že mám pravdu a Louis otvorí dvere na aute. Otvorí ich a ukáže Clare, že môže vojsť. Hneď za ňou nastúpi on a nakoniec ja, priamo za volant. Celú cestu v zadnom zrkadle pozorujem, ako Louis nevie z Clare spustiť oči. Muselo to byť niečo vážne, chcem sa dozvedieť, čo medzi nimi bolo, ale teraz na to nie je vhodná doba. Kým nedostanem do rúk telo, verím, že moja láska žije a ja ju budem hľadať, aj keby ma to malo stáť život.
,,Čo vlastne plánujeme hľadať?" opýta sa Clare.
,,Čokoľvek, akúkoľvek stopu."
,,Musíme hľadať všetko. Ak sa jej mobil objavil na tom mieste, musí to mať niečo spoločné s ňou," doplní ma Louis.
,,A sme si istý, že tej Layle môžeme veriť?" podozrievavo skonštatuje Clare.
,,Som si istý. Snaží sa mi naozaj pomôcť. Uvedomila si, že mi ublížila a teraz si to chce so mnou udobriť. Naozaj sme priatelia od detstva. Dokonca si myslím, že by sa jej mohol konečne zapáčiť aj Josh, veď vyzerá ako ja. A chce to hlavne kvôli tomu urovnať. Môj brat mi potvrdil, že sa mu zverila, ako veľmi ju to mrzí."
,,Mne sa zdala presvedčivá. Vyzerala, že sa o to vážne zaujíma," podporí ma aj Louis.
,,Dokonca oslovila tých známych, aby zistili kde sa mobil nachádza a to nikdy nie je len tak."
,,Budem vám veriť, chlapci," vzdychne si Clare. Ani nie po pätnástich minútach sme na mieste. Všetci vystúpime z auta a poobzeráme sa okolo. Sme v slepej uličke. Tmavá ulica, ktorá končí múrom a veľa popolníc. Niekde v nich sa pravdepodobne nachádza aj mobil. Všetci začneme s pátraním. Ja a Louis prehľadávame okolie a kontajnery, ako keby sme dúfali, že nájdeme nejaké tajné dvere. Clare obchádza všetky okolité obchody a pýta sa na Jess spolu s jej fotkou.
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...