38.KAPITOLA

1.1K 81 0
                                    

Daniel 

,,A prečo si to tajil? V podstate je to celé tvoja vina," kričím na Louisa a on sa tvári previnilo. Vidno na ňom, aký je vystrašený. 

,,Viem, uvedomujem si to, ale chceš počuť celú pravdu?" zakričí mierne zvýšeným hlasom. Vyzerá to, že je nahnevaný. 

,,Áno! Úplne celú," rázne odpoviem a čakám, čo príde. 

,,Ono to všetko začalo takto... prišiel som,..teda nie, Jess prišla... vlastne to nie je začiatok... ja vôbec neviem, ako začať. Je to strašne ťažké o tom hovoriť," takmer sa rozplače a ja prevrátim očami. 

,,Noták, prestaň byť citlivka a normálne začni," povzbudím ho s malým úsmevom, ktorý teraz vôbec nie je na mieste. Louis mi úsmev nasilu opätuje a nadýchne sa :

,,Celé to začalo tým, že sa tvoj otec a Flambert pobili, jednoducho sa stala nehoda a tvojho otca  zabili, nebolo to v pláne. Nechcem tu Flamberta obhajovať, nebol to svätý človek, ale takto to nechcel. Môj otec ho poznal  osobne a môžem tvrdiť, že boli blízky priatelia. Vždy mi rozprával aj s mamou, že keď po ňom začali ísť ľudia tvojho otca, nechcel nič iné, ako ochrániť svoju dcéru, o ktorej zatiaľ nikto nevedel. Jej mama zomrela už pri pôrode a tak sa dohodol s mojim otcom a mamou, že si ju vezmú za svoju, kým neskončí toto dohadovanie. Lenže potom Flamberta zabili a naši sa rozhodli, že to udržia navždy v tajnosti a prijali ju úplne za svoju dcéru. So známosťami sa spravilo pár podvodov na úradoch v papieroch a všetko dopadlo tak, ako malo. A potom sa zrazu už dospelá Jess rozhodla ísť študovať sem, kde sme všetci vedeli, že žijete vy dvaja a celý Willsonov gang. Nechcel som uveriť tomu, že ju naši pustia, ale stalo sa. Dobre vedeli, ako to môže dopadnúť a aj tak jej dovolili, pretože to bol vraj jej sen. Bol som nepokojný, ale až tak som sa nebál. Až do momentu, kým mi nenapísala, že si začala s nejakým Danielom Willsonom. Skoro som vyletel z kože, chcel som ju okamžite dostať domov, volal som jej každý deň aspoň tri krát, ale nemohol som jej povedať, čo sa deje. Bál som sa, že ste to nejako zistili a chcete jej ublížiť. Potom som priletel, kvôli tomu únosu od tvojej šialenej bývalky a začal som zisťovať, že nie si taký ,aký som si myslel, že budeš. Dokonca som ťa začal spoznávať a mať rád. Videl som, ako veľmi moju sestru miluješ a to mi stačilo k tomu, aby som bol spokojný. Vedel som však aj o tvojom bratovi a bál som sa, že on je hrozba. Mal som pravdu. Vieš ako zomrel náš otec? Nie ja infarkt, zabili ho ľudia tvojho brata. Nie zabili, oni ho brutálne mučili a keď už nechcel povedať viac, zabili ho. Práve od neho sa dozvedeli, že nejaké dieťa je, ale ja mu to nevyčítam, nemôže za to. A  potom sa to začalo vliecť dole vodou. Všetko sa pomaly prevaľovalo a ja som robil všetko pre to, aby sa neprišlo na to, že je to Jess. Preto som sa správal tak divne, bál som sa. A nakoniec aj tak prišiel zradca a bum, všetko je vonku. Vieš vôbec ako sa o Jess bojím? Ja ju ľúbim, je to moja sestrička. Nedovolím, aby sa jej niečo stalo." 

,,Ja ju tiež ľúbim, celým srdcom, myslíš si, že chcem, aby sa jej niečo stalo?" takmer sa rozplačem. 

,,Nie, a práve preto ju musíme ochrániť najlepšie, ako vieme," nadýchne sa Louis. 

,,Je to tak. A mám ešte otázku, ty si teda v podstate tiež mafián?" Vidím na ňom, že ho otázka zaskočila. Mierne prikývne. 

,,To fakt?" prekvapene zhíknem. 

,,Fakt, ale nie som zlý ani nič podobné, je to proste rodinné. Som niečo ako následník Flamberta, ale nerobíme to, čo robil on. Len nejaké malé obchody," ubezpečí ma. 

,,Ale teraz je hlavná jedna vec, ako Jess ochránime? Ja sa potrebujem viac sústrediť na Josha, aby som mu nedovolil niečo urobiť a ty by si to mal strážiť z druhej strany. Nedokážeme zariadiť to, aby pri Jess stále niekto bol," začnem premýšľať nahlas. 

,,Máš pravdu, ale na toto mám skvelé riešenie. Jeden z nás, volá sa James, je vyučený ochrankár, policajt a dokonca mal aj vojenský výcvik. Už som sa sním bavil o strážení Jess a súhlasil. Je to môj veľmi dobrý kamarát a verím mu," navrhne Louis. 

,,Naozaj mu veríš? Po tom zradcovi, o ktorom si hovoril mám celkom strach na toto pristúpiť."

,,Nie, neboj sa, on je naozaj lojálny. Nespravil by nič zlé, ochráni ju najlepšie zo všetkých ľudí, ktorých poznám. Aj keby sme sa teraz nerozprávali, tak ho najmem, aby ju chránil aspoň z diaľky," povie rázne a vo mne to vyvolá neistotu. On by ho vlastne najal aj bez môjho vedomia. Keby bola iná situácia, mám náladu sa s ním aj hádať, ale teraz je hlavné ochrániť Jess a preto s Louisom súhlasím. Dohodneme ešte zopár vecí a následne poviem : 

,,Teraz by si mal ísť hlavne za Jess a všetko jej povedať, úplne všetko." Louis znervóznie : 

,,Akože hneď teraz? Ja nie som pripravený, čo ak ma po tom znenávidí?" 

♥♥♥ Ďúfam, že sa Vám časť páčila, aj keď táto bola dosť nudná,teraz to však začne ísť do tuhého :O ♥ 


Double problemWhere stories live. Discover now