43. KAPITOLA

748 77 2
                                    

Jess

Všetci sme ostali zarazení, úplne všetci. Sledovali sme plačúcu mamu s nemými pohľadmi na tvári a nevedeli, ako máme v tejto situácii reagovať. Ona len stále pred nami a plakala. Nie málo, nie jemne, nie potichu. Plakala z plného hrdlá, pľúc a vyzerala Najzúfalejšie za celý život, čo som ju mala možnosť vidieť. 

Ja som zaskočená, Louis je veľmi rozčúlený, Dylan sa len nechápavo pozerá po všetkých nás, ale Daniel, ten stojí ako zmeravený a z jeho pohľadu a stisku mojej ruky neviem skonštatovať, ako sa teraz asi cíti. 

,,Tak už konečne prestaneš revať a vysvetlíš nám, čo si tým myslela?" zakričí opäť nervózne Louis a zatrasie našou mamou. Nikdy v živote som ho nevidela takto sa s ňou rozprávať.  Mama sa pozrie smerom k nám a vie, že nemá na výber, teraz už musí rozprávať. 

,,Ja ani neviem, kde začať." 

,,Na začiatku!" odporne poznamená Louis a ja jeho smerom hodím veľmi škaredý pohľad. Tiež som na ňu nahnevaná, ale chcem, aby nám to celé vysvetlila v pokoji. 

,,Ja som bola manželka Willsona, otca Josha a Daniela. Chodili sme spolu veľmi dlho a potom sme sa rozhodli vziať. Vždy mal sklony k mafiánstvu, čiernym obchodom a veľa peniazom. Zatiahol do toho aj mňa a spolu sme rozbehli firmu, potom to prešlo do čiernych obchodov a nejakými krokmi sa dopracoval až k jednému z najúspešnejších a najuznávanejších mafiánov v New Yorku. Sláva a všetky tieto veci mu stúpli do hlavy a začal aj zabíjať ľudí a robiť stále viac čierne obchody. Založil striptíz bar a podvádzal ma. Keď som bola proti nejakým veciam, ktoré robil, zbil ma. Trpela som, ale bála som sa niečo urobiť, aby ma nezabil tiež. Niekedy v tej dobe začali jeho konflikty s Flambertom, otcom Jess. Pri náhodnej prestrelke som sa ocitla v centre diania a Flambert ma zatiahol k nemu do auta, aby sa mi niečo nestalo, tam som ho spoznala a bol to naozaj dobrý človek. S Willsonom to išlo stále dole vodou a ja som sa niekedy stretávala s Flambertom a spolu sme sa snažili vymyslieť, ako mu zabrániť v zabíjani toľkých ľudí, pretože ani on s tým nesúhlasil a vtedy som otehotnela. Viete koľkokrát ma zbil aj počas tehotenstva? Veľa. Porodila som dve krásne dvojičky a chcela som s nimi žiť krásny život. Willson bol stále horší a veľakrát som chránila aj vás, aby vám neublížil ako bábätkám.  

Neskôr, keď ste mali už okolo 3 rokov a ja som horlivo spolupracovala tajne s Flambertom som spoznala Louisovho otca. Ja som sa doňho tak veľmi zamilovala a bolo to obojstranné. Rozhodla som sa po dlhšom čase vášho otca opustiť, bola som už tehotná  a vás som si chcela vziať so sebou , naozaj. Louisov otec s tým súhlasil a chceli sme utiecť bývať preč, kde nám Flambert vybavil domov. Nedalo sa, nedovolil mi to a skoro ma zabil a vyhodil preč. Preplakala som kvôli vás celé dni a noci. A ešte to skomplikovalo situáciu s Flambertom. 

Obrovské konflikty, ktoré trvali dlho a skončili smrťou vášho otca. Chcela som vás okamžite naspäť ku mne a Louisovmu otcovi, s ktorým sme mali práve narodeného Louisa. Nedovolili mi to, povedal svojim ľuďom, aby vás chránili dňom aj nocou, nemohla som sa k vám dostať. A tak som to po dlhých bojoch, ktoré trvali nekonečne dlho vzdala. Prešli asi dva roky, kedy Willsonovi ľudia stále šli po Flambertovi a ja som sa nemohla dostať k vám. Tieto veci ako viete skončili smrťou Flamberta a ostala po ňom malá dcérka, ktorá už tiež nemala mamu. A vtedy sme sa rozhodli, že dlžíme Flambertovi to, aby sme ju vzali k sebe.  A tak sa dostala Jess k nám a ja som musela úplne vzdať boj o moje malé dvojičky.

 Celý život ma to prenasleduje, celý život kvôli tomu trpím, ale nedalo sa k vám dostať. Všetko zničil a ja som len dúfala, že vám je dobre a už sa s vami nestretnem. Keď s tebou Jess bola, bála som sa a keď sa k tebe opäť vrátila, bola som zúfala tak, až som urobila toto. Prepáčte mi, prepáčte. Ja som nevedela čo robiť. Všetkého je na mňa veľmi veľa, veľmi. "

Mama plakala ako zmyslov zbavená a nikto z nás netušil, čo robiť. 

,,Takže sme s Danielom a aj Joshom vlastne súrodenci?" opýtal sa Louis. Mama len prikývla a plakala ďalej. 

,,Daniel, prosím, povedz niečo." Pozerala sa na Daniela, ktorý mlčal. Nepovedal vôbec nič. Vytrhol jeho ruku z tej mojej a rozbehol sa smerom k deťom. Zobral ich do auta a odišiel. Bez jediného slova odišiel. Nezobral so sebou ani mňa. 

Ostali sme tam len stáť, bez najmenšieho tušenia, čo bude ďalej. 

Double problemWhere stories live. Discover now