Daniel
,,Som si istý, aký by na to mala asi dôvod?" obraňujem Laylu a ani sám neviem prečo.
,,Daniel ja neviem, len viem, čo mi povedal ten muž a hlavne hovor potichu," opäť ma upozorní a hovorí šeptom.
,,A čo ti vlastne povedal?" snažím sa z neho dostať, pretože doteraz mi vlastne nepovedal nič. Louis ma chytí okolo ramena a začne mi šuškať to, čo mu muž povedal, neviem prečo, ale tento spôsob akým mi to hovorí mi príde strašne smiešny.
,,Keď znova videl fotku Jess, hneď vedel, že to bola ona. Vraj mu v hlave chodí, čo sa s ňou stalo už odkedy ju videl. Podľa jeho slov kráčala po ulici a z ničoho nič padla do náručia nejakej ryšavej ženy. Na ulici vraj nikto nebol a tá žena ju dala do auta. Nebol si istý, či nasilu alebo nie, pretože to celé videl cez sklo na výklade obchodu. Jeho popis ryšavej ženy na Laylu dosť sedel a aká iná ryšavá žena by sa ju snažila uniesť? Aspoň určite vieme, že to bol únos, ale nevieme, či ešte žije. Som za to, aby sme Laylu sledovali, aspoň niečo, čo by to mohlo dokázať. Ak aj už nežije. Chcem odhaliť pravdu." Po jeho slovách mi prebehne mráz po chrbte. Naozaj by s tým mohla mať niečo spoločné? Mohla. Nemôžem to vylúčiť. Tak dlho som ju nevidel, že neviem, čo prežila a čoho by bola schopná. Len netuším, aký by na to mala dôvod. Aj keď, možno pomsta za to, že je teraz so mnou. No nemôže byť až taká šialená.
,,Súhlasím, najlepšie by bolo, keby sme sa dostali nejako do jej izby," poviem a práve vtedy začujeme zabuchnutie vchodových dverí. Obaja sa pozrieme von z okna a uvidíme Laylu, ako nastupuje do svojho auta a odchádza. S Louisom sa na seba sprisahanecky pozrieme a obaja vieme, že teraz je ten správny čas, aby sme jej izbu prehľadali. Rozbehneme sa dole schodmi, aby sme nestrácali ani sekundu. Ja ostanem strážiť dvere zvonku, pretože nikdy nevieme, či sa vráti. Louis vojde do izby a trávi v nej veľmi dlhú dobu. Musí to spraviť tak, aby nezistila, že sme sa jej hrabali vo veciach. Keď prejde už asi 15 minút, Louis vyjde von z izby a v rukách niečo nesie. Zaostrím a pochopím, že je to zbraň. Na čo jej asi je? Toto má u nás v dome? Síce aj my máme zbrane, ale ona by to tu nemala mať.
,,Síce to nič nedokazuje, ale určite je nebezpečná," povie Louis a hlasne preglgne.
,,To určite."
,,Ale musím jej to tam vrátiť. Brácho, toto niečím smrdí. Musíme ju sledovať viac," povie Louis a vráti zbraň do izby. Začnem premýšľať, keď si uvedomím, že ona vlastne úplne vždy opúšťa dom v tomto čase a v noci sa vráti. Kam asi chodí? Aj ak to nesúvisí s Jess, chcem to vedieť. Louisovi všetko vysvetlím a obaja sa zhodneme, že zajtra je ten správny čas, kedy to urobíme.
,,A auto požičiame, pretože naše pozná," navrhne Louis.
,,Áno, to musíme. Hneď by nás spoznala."
,,A pôjde s nami aj Clare."
,,Počkať, čo? Prečo?
,,Lebo aj ona je do toho zapletená a ja jej všetko hovorím. Je to jej najlepšia kamarátka a plus má aj čierny opasok v karate," vysvetľuje mi, ale ja viem, že ju tam jednoducho len chce mať. Ona ju musí stále ľúbiť.
Jess
Keby som už tak bola mŕtva. Cítim sa ako väzeň pred popravou. Nesprchovala som sa tak dlho, že to tu nemôžem vydržať sama so sebou a môj žalúdok trpí neskutočnými bolesťami. Je mi zima a nemám ani tušenie aký je deň a koľko hodín. V tejto diere sa to nedá nijako rozlíšiť a neustála tma mi lezie na mozog.
,,Tak, som opäť tu, moja drahá," povie ryšavá zmija a zabuchne dvere. Mám pocit, že tá hrdinská časť mňa existuje len v mojom vnútri. Pretože vždy, keď je tu, nepoviem ani slovo, len sa na ňu vystrašene pozerám. Neviem to nijako ovplyvniť, tak strašne sa toho psychopata bojím.
,,Vidím tvoje nadšenie," zasmeje sa.
,,Prišla som ti len povedať, že to už nebude trvať dlho, počkaj si tak 5 minút a už budeš na druhom svete," povie a začne niečo hľadať v taške. Moje srdce bije ako splašené a neviem odhadnúť, čo to asi bude.
,,Do riti," zakričí a tým pochopím, že to asi nenašla. Trochu mi odľahne, ale len trochu.
,,Dnes si mala skapať, ale asi si budeš musieť počkať do zajtra. Zbraň som zabudla doma. Neboj sa, aspoň budeš trpieť omnoho viac, keď budeš vedieť, čo ťa čaká." Opäť ma pohladí po vlasoch a odíde preč. To nemôže byť pravda. Musím sa odtiaľto nejako dostať. Ale ja už som to skúšala toľko krát, nie je žiadna šanca, aby sa mi to podarilo.
Daniel
Všetko ide podľa plánu. Celú noc som pripravoval plán a dnes už len čakám, kedy bude večer. Konečne to nastalo, Layla bola doma, ale práve sa chystá na odchod. Je oblečená podozrivo v čiernom a ja s Louisom a Clare sedíme v našom prenajatom aute a chystáme sa na sledovanie. Nie sme sprostí a preto nepôjdeme priamo za ňou. Clare sa podarilo na jej auto pripevniť sledovacie zariadenie, ktoré nás tam zavedie. Layla vyštartuje a my počkáme 2 minúty, kým sa vydáme za ňou.
,,Môžeš, mieri na sever," oboznámi ma Clare a ja naštartujem. Celú cestu ma naviguje a dostávame sa na celkom odľahlé miesto. Dlho nie je naokolo vôbec nič.
,,Pozrite, ten dom vyzerá pekne staro," ukáže prstom Louis na starú zrúcaninu.
,,Presne tam zastavila," zdesene povie Clare.
,,Naozaj?" so strachom zašepká Louis.
,,To je predsa jedno, ideme tam," rázne povie a zastavím auto. Nechcem upútať pozornosť a preto stojím celkom ďaleko. Dobehneme tam. Vytiahnem 3 zbrane a každému dám jednu.
,,Zbláznil si sa? Nikdy som to nedržala," stresuje Clare.
,,To je jedno, použiješ ju len v prípade najväčšej núdze," oboznámim ju.
,,Rýchlo poďme, nesmieme ju stratiť," začne nás hnať Louis. Všetci traja, oblečení v čiernom a so zbraňami v taške utekáme k starej zrúcanine. Kúsok od nej už spomalíme a začneme sa obzerať. Nič nevidno.
,,Vidíte ju niekde?" opýta sa Clare.
,,Nie, nič, mali by sme ísť do vnútra. Stále je tu jej auto, musí byť blízko," začnem nahlas premýšľať.
,,Poďme, ale držme sa pokope. Nevieme, s kým tam je," vysvetľuje Louis.
,,Ja sa strašne bojím," zazmätkuje Clare. Vedel som, že ju tu nemáme brať.
,,Neboj sa, som tu s tebou," povie Louis a podá jej ruku. Ona sa jej pomaly chytí a všetci traja sa priblížime k dverám. Sú otvorené a tak vojdeme dnu, všade je tma. Prechádzame jednu miestnosť za druhou, ale nenachádzame nič. Všade je tma a veľmi starý zhnitý nábytok.
,,Počuli ste to?" zašepká Clare.
,,Akože čo?" opýtam sa, pretože som nepočul nič.
,,Ticho, počuješ?" Naozaj začujem kroky, ktoré idú zdola.
,,Ako sa tam dostaneme?" zašepká Louis.
,,Hľadaj dvere," snaží sa pomôcť Clare. V tom začujeme obrovský rachot, akoby pod nami niekto zabuchol dvere a následny krik spojený s plačom :
,,Nie, prosím nerob to." Nie som si istý, či je to Jess, ale natoľko ma to vyburcuje, že prebehnem okolie obrovskou rýchlosťou a jedny dvere objavím. Pomaly ich otvorím a začnem sa zakrádať dole schodmi, ktoré sa za dverami objavili. Clare a Louis sú hneď za mnou a plač sa zosilňuje. Vytiahnem svoju zbraň a zastaneme pred miestnosťou, z ktorej krik vychádza. Vykopnem dvere a uvidím to, čo som nikdy v živote vidieť nechcel.
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...