42.KAPITOLA

1.2K 87 19
                                    

Jess

Od tohto bývania v utajenom byte prešli už dva týždne. Myslela som si, že to bude horšie. Ono to vonku asi aj je zlé, ale ja to nepociťujem. Daniel je každou jednou návštevou viac nervózny a nahnevaný. Chodieva sem stále menej a mňa to mrzí. Louis tu chodí o niečo častejšie a vždy mi vysvetľuje, aký je Daniel zvláštny. Vraj by mohli Josha udať, nie za tieto pokusy ma dostať, ale za všetko ostatné. Daniel je čistý a vie, čo všetko Josh spravil. Lenže on nechce. Bráni si ho, odmieta to. Čo potom vlastne ku mne cíti? Keby ma miloval tak, ako hovorí, udal by ho a všetko toto by skončilo.

Iné je to teraz s Jamesom. Mám pocit, ako keby bol teraz môj najlepší priateľ. Celkom sme si sadli a aspoň on mi spríjemňuje tieto chvíle. Nerozprávame sa o tom nebezpečenstve, o ktorom stále hovoria Louis a Daniel. Rozprávame sa o hlúpostiach z bežného života. Dozvedela som sa napríklad, že má dve sestry a on je najmladší. Že odmalička chodil na samé bojové umenia, hrával futbal, v 18 sa tak opil, že mu museli pumpovať žalúdok. Je s ním naozaj zábava. Normálne sa bojím, aké to bude, keď už tu so mnou nebude.

,,Nepozrieme si nejaký film, ľadová princezná," navrhne James a usmeje sa. Takto ma volá od prvého dňa, čo sme tu spolu. Snaží sa byť stále vtipný, ale veľmi mu to nejde. Neváham a prikývnem. Skočím k nemu na gauč a začne hrať ako vždy, nejaký sci-fi film, ktorý mňa veľmi nebaví. James ich zbožňuje.

,,Nepustíme niečo normálne?" podpichnem ho.

,,A čo je normálne?" vážnym tónom sa na mňa otočí a zahľadí sa mi do očí. Nie je mi to veľmi príjemné, pretože netuším, čo tým smeruje. Na chvíľu sa zahľadím do jeho modrých očí a stratím reč. A tak tam len ležíme na gauči a pozeráme jeden druhému do očí. Divnejšie to už ani nemôže byť. V tom sa ozve otvorenie dverí a mňa trhne. Rýchlo vyskočím z gauča a tvárim sa prirodzene. Dnu vojde Daniel a obzrie si ma. Asi sa tvárim podozrivo, pretože sa tak cítim.

,,Je ti niečo?" opýta sa nechápavo. Žiaden pozdrav, žiadne objatie, nič.

Daniel

Všetko sa rúti dole vodou. Ja už ani neviem, či to Josh myslí vážne, alebo ma len klame, aby som bol v strese. Stále hovorí, že niečo robí, že niečo urobil, že sa niečo deje, ale nič sa vlastne nedeje. O to nervóznejší som ja. A plus na mňa stále tlačia s tým udaním, ale ja to nemôžem spraviť vlastnej krvi. Som slaboch, ktorý všetko ničí. Mám pocit, že a s Jess to chladne. Zanedbávam ju. Všetko je tak na hovno. Včera som mal s Joshom vážny rozhovor na túto tému, ale on si len melie svoje o tom, ako sa všetko rieši a ako si ju mám chrániť. Pri tom mám pocit, že je stále doma. Strážim ho, nikam ho nechcem pustiť. Preto musím obmedzovať aj návštevy Jess. Neviem kam toto celé smeruje.

Momentálne idem navštíviť Jess, po dvoch dňoch. Ani sa veľmi neteším, som tak unavený, že by som najradšej spal. Vojdem do bytu a Jess stojí v pozore ako vojačik.

,,Je ti niečo?" opýtam sa jej ešte vo dverách do obývačky.

,,Nie, nie je, všetko je v najlepšom poriadku," odpovie mi.

,,Mimichodom, ahoj," ozve sa James z gauča a ja prevrátim očami. Neznášam toho chlapa. Príde mi tak arogantný a znášam ho tu len pre dobre Jess a na želanie Louisa. Ten by mi nedovolil ho odvolať, kým neudám Josha. A to sa nestane.

,,Čav," odpoviem mu a chytím Jess za ruku. Potiahnem ju do jej izby a zatvorím dvere.

,,Tak? Deje sa niečo nové?" opýta sa hneď na úvod.

,,Nie, nič," oboznámim ju.

,,Prečo si tak smutný?"

,,Nie som smutný, som nervózny," poviem. Ona sa ku mne priblíži a pobozká ma. Snažím sa jej bozky opätovať, ale nemám na toto vôbec náladu.

,,Ja ťa tak milujem," zašepká mi.

,,To je pekné, aj ja teba," odpoviem jej tlmeným hlasom. Ona mi začne bozkávať krk, ale ja sa nedokážem vôbec uvoľniť.

,,Tak veľmi mi chýbaš láska," zavzdychá ona a snaží sa mi vyzliecť tričko. Ani sám neviem prečo, ale odstrčím ju od seba.

,,Na toto fakt nemám náladu," prísne poviem a ona sa urazí. Sadne si na posteľ a po líci sa jej začnú kotúľať slzy.

,,Jess, prestaň hrať divadlo. Ja jednoducho v tomto strese nemôžem myslieť na toto. Pochop ma.

,,Dobre, choď radšej preč. Ty už ma nemiluješ tak ako predtým," zavzlyká.

,,Prestaň revať! Milujem ťa rovnako, teraz je len ťažká situácia."

,,Choď radšej preč," zakričí. Vo mne to vyvolá tak obrovský hnev.

,,Dobre, idem do riti, tak si tu ostaň s tým sprostým blonďavým stvorením, ak je ti tu s ním lepšie," kričím.

,,A prečo narážaš na Jamesa? Nepovedala som o ňom ani slovo. A niekedy mi je tu s ním lepšie, ako v tejto dobe s tebou," odkričí ona a ja nazlostený odídem preč. Celou silou tresnem dverami od bytu a nasadnem do auta. Potrebujem sa poriadne ukľudniť. Nečakal som, že táto návšteva skončí takto.

Jess

Ostanem ležať na posteli a plakať. Nechcela som, aby to skončilo takto. Zrazu začujem pomalé otvorenie dverí a stojí v nich James.

,,Si v pohode?" opýta sa milo.

,,Radšej sem ani nechoď, nechcem, aby si ma videl takto," snažím sa nasilu usmiať.

,,Prestaň, takmer všetko z toho kriku som počul, nešlo to nepočuť. Toto si nezaslúžiš. Ty si úžasné dievča. Mal by si vážiť, že ťa má a nie sa právať takto."

,,Naozaj si to myslíš?" jemne sa usmejem a dvihnem hlavu na neho. On prikývne a priblíži sa ku mne. Sadne si na posteľ a jemne ma objíme.

,,Ty si dokonalé dievča, Jessica Rolls. A nezaslúžiš si, aby sa nejaký idiot k tebe takto správal," zašepká a dvihne mi hlavu jednou rukou. Zadíva sa do mojich uplakaných očí a ja hľadím do tých jeho. Sútak prenikavo modré, až sa v nich strácam.  James sa zrazu pomaly pohne smerom ku mne a naše pery sa spoja. Nebránim sa, netuším prečo, ale nebránim. Bozkávame sa stále vášnivejšie, a mne sa to páči. Necítim potrebu prestať. Som ako v inom svete. James mi pomaly vyzlečie tričko a jeho sa ocitá na zemi tiež. Dvihne ma na ruky a postaví ma. Obaja stojíme a pozeráme sa jeden na druhého.

,,Ja som po tomto tak túžil," povie a opäť sa vášnivo na mňa vrhne.

♥ Je to moc? Prehnala som to? Musia tam byť nejaké zápletky :D Tak za koho ste vy? D+J alebo J+J :D Ďakujeeem za prečítania ♥

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Je to moc? Prehnala som to? Musia tam byť nejaké zápletky :D Tak za koho ste vy? D+J alebo J+J :D Ďakujeeem za prečítania

Double problemWhere stories live. Discover now