22.KAPITOLA

1.8K 109 1
                                    

o rok neskôr 

Jess

Tento rok bol jeden z najkrajších v mojom živote, ak si odmyslím to, že ma chcela zabiť šialená Layla. Z toho únosu som sa dlho spamätávala a nemohla som v noci spávať, ale pár dobrých psychológov mi pomohlo a dnes si na to už ani nespomeniem. S Danielom sa milujeme stále viac a viac. Po únose bol veľmi opatrný a všade so mnou chodil a chránil ma, až kým mi to nezačalo brutálne vadiť a musel s tým prestať. Chvíľu mu to trvalo, ale zvládol to. Obaja sme dokončili ročníky na univerzite a ja som práve teraz v druhom. Nepríde mi o nič náročnejší ako ten prvý. Daniel už skončil a teraz sa naplno venuje biznisu. Počas prázdnin som bola na mesiac a pól doma, zvyšok času v NewYorku som bývala u Daniela. On chce, aby som u neho ostala aj cez školský rok, ale rozhodla som sa, že ostanem na internáte. S Clare chceme byť spolu. Na týždeň prišiel k nám aj Daniel. Chcel spoznať mojich mojich rodičov. Obaja sa tvárili, že ho majú už teraz radi, ale v súkromí ma od neho odhovárajú. Nerozumiem prečo. Je milý, slušný, dobre zarábajúci, vzdelaný, ale oni sú proti. Dôvod mi však nechcú povedať, takže to nie je podstatné. 

Clare a Louis sú spolu. Naozaj sú spolu a už to bude takmer rok. Vždy som vedela o tej záhadnej, ktorá Louisovi v Brazílii zlomila srdce, ale nikdy by ,ma nenapadlo, že to môže byť Clare. Ich city však nevymizli a oni proste museli byť spolu. Milujú sa ako kone. Clare to Trevisovi vysvetlila a dá sa dokonca povedať, že až na to, že na chodbe v škole nás prebodáva vražednými pohľadmi to zvládol dobre. Louis si kvôli Clare našiel prácu aj byt tu v NewYorku. Ale Clare aj napriek tomu ostáva na internáte, aby sme boli spolu. Ďalšou zaujímavou vecou je to, že Daniel a Louis sa stali skvelými priateľmi. Dokonca by som povedala, že najlepšími. Celé to pátranie ich zblížilo. Chodia spolu na pivo, diskutujú, dávame si štvorté  rande. A to Louis vždy tvrdil, aký je Daniel idiot. 

Toto isté sa však nedá povedať o mne a Joshovi. Ja viem, že je to Danielove dvojča, ale nemáme sa v láske. On nemusí mňa a ja nemusím jeho.  Stále kritizujem tú nelegálnu činnosť a jemu to stále viac lezie na nervy. Akceptuje ma ako Daielovu frajerku, ale viac preňho nie som nič. Dokonca mi vyčítal aj to, že Layla odišla. Pretože si myslel, že má u nej šancu. Vôbec sa nepozerá na to, že ma uniesla, mučila a skoro zabila.  V jeho očiach som tá zlá ja. Ďalším zlomovým okamžikom bolo, keď sa opil ako prasa a snažil sa ku mne dostať do postele a tvrdil, že je Daniel. Vtedy sme sa na druhý deň tak pohádali, že som sa na neho nemohla ani pozrieť. Daniela to trochu mrzí, ale už to prestal riešiť. On má rád Josha a aj mňa. Ja mu to neberiem za zlé. Keď je treba, vždy si ma zastane. 

Daniel 

,,Fakt si myslíš, že je to dobrý nápad?" uškrniem sa na Louisa a znovu si pozriem papier s ponukami. 

,,Na sto percent. Aj tak by sme to voľno strávili vyvalení s našimi polovičkami niekde doma na gauči alebo v posteli. Takto aspoň efektívne využijeme čas. A ony nebudú môcť odmietnuť, keď to už zaplatíme. Clare mi síce určite vynadá, že som to nemal platiť za ňu, ale toto chcem." Louis hovorí tak presvedčivo, že neviem odolať. 

,,Tak teda dobre, ale vybral by som Európu, napríklad taký Paríž by nebol zlý," prosebne sa pozriem na Louisa, ktorý doteraz chcel niečo pri mori. 

,,Fakt?" prekvapene povie. 

,,Lebo k moru môžeme ísť kedykoľvek," začne presviedčať. 

,,Asi dám na teba, to je také romantické. Babám sa tam bude určite páčiť. Ale hotel dáme 5 hviezdičkový a izby trochu ďalej od seba, aby sme sa náhodou nepočuli pri niečom, pri čom nechceme," uchechtne sa sám svojej poznámke. Ja len prevrátim oči a pokrútim hlavou. 

,,Ty si strašný perverzák, brácho," to už sa mi úsmev objavuje na kútiku pier. 

,,To nie je o tom, ja len nechcem počuť moju sestru, pri. Och, ja si ani nechcem predstavovať, čo robíš s mojou sestrou. Och, radšej zmeňme tému," zatrasie  sa Louis a ja neudržím smiech. Pozriem sa na hodiny a zisťujem, že za 15 minút má ku mne domov prísť Jess. Musím tam byť skôr ako ona. 

,,A hlavne to povedz Clare čo najskôr. Nechcem, aby sa niečo pokazilo. Ja už musím," poviem a postavím sa. 

Louis si ešte odpije zo svojej minerálky a prikývne. Rukou mávne na znak rozlúčky a ja odchádzam. 

Jess 

K Danielovi som prišla na čas, ale on tam ešte nebol. Otvoril mi jeho protivný brat. 

,,Zasa si tu ?" znechutene povie. 

,,Aj aj ťa rada vidím, Josh," milo sa na neho usmejem, ale on vie, že to všetko robím ironicky. 

,,Kiež by som to isté mohol povedať aj ja." prevráti očami. Našťastie sa vtedy za mnou ozve Danielov hlas a jeho ruky ma objímu okolo pása. Josh opäť prevráti oči a vráti sa späť do svojej kancelárie. 

,,Ahoj láska," usmejem sa a otočím smerom k nemu. Pobozkám ho a on si ma  zo sebou vezme hore do izby.  Celý deň, už od rána mám ne neho chuť. Len čo sa za nami zatvoria dvere, zvalím si ho na posteľ. Jeho prekvapený výraz ma pobaví. 

,,Páni, takúto ťa nepoznám," prekvapene povie. Ja sa len usmejem a sadnem si na neho obkročmo. Začnem ho vášnivo bozkávať. Daniel sa nebráni, priam naopak. Jeho ruky sa veľmi rýchlo ocitnú pod mojím tričkom. Ani sa nenazdám a už ho mám dole. Jemne zavzdychám a prejdem z Danielových pier na jeho krk. Jemne ho bozkávam a miestnosťou sa ozývajú jeho slastné vzdychy. 

,,Jess, ja ti niečo musím....aaach," snaží sa povedať, ale zastaví ho moje jemné zakúsnutie do jeho ucha. 

,,A čo také, nemôže to počkať?" zvodným hlasom hovorím a pokračujem dlhým radom bozkov až po jeho hrudník. Daniel opäť zavzdychá, ale snaží sa stále niečo povedať : 

,,Musím, teraz...ach, Jess.. ja ti to... ach," nemôže zo seba dostať poriadnu vetu, pretože som už rukou zašla na miesto, ktoré mi jasne ukázalo, že je neskutočne vzrušený. Chcem pokračovať, ale Daniel sa tento krát nedá a odsunie ma od seba. 

,,Čo robíš?" znechutene poviem. 

,,Chcem ti len niečo rýchlo povedať a potom, potom si môžeš so mnou robiť, čo len chceš," usmeje sa. 

,,Dúfam,  že je to dôležité," prevrátim očami.

,,Nebuď ofučaná, v sobotu letíme do Paríža, aj s Clare a Louisom." Keď to povie, neviem udržať úsmev. Vždy som chcela ísť do Paríža a nikdy sa mi to nepodarilo. Od radosti zvýsknem a celou silou ho objímem. Daniel si ma privinie ešte silnejšie. 

,,Ďakujem, ďakujem,ďakujem," hovorím a za každým ďakujem ho rýchlo pobozkám. Daniel sa po chvíli uškrnie a prevráti ma na chrbát. Ocitnem sa po ním a lišiacky povie : 

,,Kde sme to skončili?" 

♥ Každý jeden votes a komentár ma potešia Ďakujem vááám♥ 



Double problemWhere stories live. Discover now