Jess
,,Myslíš si, že mám všetko?" Úpenlivo sa na mňa zahľadela Clare. Prezrela som si jej kufor a potom pohľadom prešla na ten svoj. Zdalo sa mi, že má dvojnásobne viac vecí ako ja. Usmiala som sa a s istotou v hlase povedala :
,,Máš všetko, neboj." Potom sme obe chytili svoje obrovské kufre a vyšli von z našej izby. Zvuk kufrov, ktoré ťaháme za sebou po schodoch sa ozýva všade. Otvoríme vchodové dvere a pred internátom nás čakajú Daniel a Louis. Obaja sa začnú smiať pri pohľade na naše kufre.
,,To čo v nich máte? Celú izbu?" začne prvý podpichovať Daniel.
,,Asi si tam pribalili aj postele a vaňu," podporí ho Louis a obaja sa nesmierne zabávajú.
,,My ženy toho potrebujeme omnoho viac," usmeje sa hrdo Clare a pobozká Louisa.
,,Ja len dúfam, že vy toho budete mať dosť. Nestačia vám jedny trenky, to ste si snáď uvedomili," s úškrnom podotknem ja a štuchnem Daniela do brucha. Ten ma objíme a povie :
,,My máme všetko a poďte sa pozrieť na naše kufre." Prejde k autu zo zadu a otvorí kufor. Uvidím tam ležať dva maličké kufre a jednu tašku. S Clare sa na seba vystrašene pozrieme a chalani si tľapnú. Radšej si svoje komentáre necháme pre seba a obe v duchu určite dúfame, že majú všetko. Pomôžu nám naše kufre schovať a všetci nasadneme do auta.
Pomaly sa blížime k letisku a na všetkých vidno, ako veľmi sa tešíme.
,,Ja chcem ísť úplne hore na Eiffelovku," začne sa rozplývať Clare.
,,Musíme ísť do Louvru a určite nájsť obraz Mona Lízy," pokračujem ja.
,,A ešte latinská štvrť na tu sa veľmi teším," opäť ma doplní Clare.
,,Potom Notre Dame, Víťatný oblúk......,"
,,Počkať, to chceme stále chodiť len po pamiatkach?" preruší nás zdesený Louis.
,,My chceme vyskúšať Francúzske pivo, zájsť niekde do klubu a ešte si dať poriadne francúzske raňajky, lebo také sme ešte nemali," povie svoje túžby Daniel a ja prevrátim očami.
,,No, veď uvidíme," usmejem sa nasilu a zdesene sa pozriem na Clare.
,,Nebojte, stihneme úplne všetko," upokojí Clare situáciu a to už pomaly prichádzame k letisku. Všetci prejdeme rôznymi kontrolami a ani sa nenazdáme a už sedíme v lietadle. Nemáme miesta vôbec veda seba. Ja a Daniel sedíme takmer úplne vzadu, zatiaľ čo Louis a Clare vpredu. Zatiaľ sedíme sami. Ja pri okne a Daniel hneď vedľa mňa. Posledné miesto vedľa nás je voľné. Letuška povie pár bezpečnostných pokynov a nás čaká neskutočné dlhý let do Francúzska. Som šťastná, že sme tu sami. Aspoň mám čas na to, aby som sa ho opýtala pár vecí.
Daniel
Lietadlo letí ešte len dve hodiny a mne už to príde ako nekonečnosť. Jess sladko spí a mojom ramene a ja blúdim vo svojich myšlienkach. Prezerám si všetkých ľudí okolo a sám neviem, čo zo sebou.
,,Ako teda reagoval Josh na to, že sme odleteli?" zrazu povie Jess a pozrie sa na mňa so svojimi rozospatými očkami. Je tak krásna. Pobozkám ju a odpoviem :
,,Veľmi dobre nie. Vraj to berie ako zrazu a podobne. Bojí sa snáď, že za ten čas skrachujeme alebo čo. On je naozaj dobrý len na tie nelegálne veci."
,,Obviňoval z toho mňa?" opýta sa so smutným výrazom.
,,Ako inak," ironicky poviem.
,,Myslela som si. Je mi fakt ľúto, že spolu nevychádzame, ale nedá sa to, on je proste taký. Vymýšľa si úplne blbosti .....,"
,,Pssst," priloží mi Daniel prst na pery, ,,Ja viem, on je už raz taký. Všetko sme si vybavili a bude to musieť zvládnuť. Toto bol môj nápad a ja som tu chcel ísť. Lenže on žiarli aj na Louisa, že s ním trávim toľko času a vraj sa my dvaja ako bratia kvôli tebe a Louisovi vzďaľujeme," snažím sa vysvetliť Jess, ale ju to nahnevá ešte viac.
,,To naozaj povedal? Ale ako môže? My predsa nič nerobíme. To on sa správa ako... radšej nič," zastaví sa v strede vety a ja sa zasmejem:
,,Si rozkošná, keď sa rozčuľuješ." Jej nahnevaný pohľad sa zmení na úsmev pobozká ma.
,,Vieš na čo sa teším?" zašepkám jej do ucha.
,,Nieviem."
,,Na to, ako vyskúšame našu posteľ v hoteli," zašepkám jej ešte raz a jemne ju zahryznem do ucha. Ona sa celá zatrasie a silno ma pobozká.
,,Aj ja zlatko, aj ja. A dúfam, že budeme mať aj veľkú sprchu," začne provokovať ona. Tentokrát strasie mňa už len pri pomyslení na to.
,,Zajednal som izbu s tou najväčšou." Jess sa spojne usmeje a opäť si ľahne na moje rameno. Jemne ju pobozkám do vlasov a pohladím po tvári.
,,Milujem ťa."
,,Aj ja teba, poklad."
Jess
,,Toto jednoducho nemôže byť pravda,"kričí a rozhadzuje rukami Daniel.
,,Upokoj sa, zlatko. Všetko sa vybaví," snažím sa ho trochu upokojiť.
,,Nič sa nevybaví. Nepočula si ho? Nemôžu s tým nič robiť," už dosť zúfalo hovorí.
,,Brácho, to je v pohode. Pôjdeme všetko kúpiť," snaží sa ho ako tak upokojiť Louis.
,,Asi máš pravdu, ale nechápem, ako sa mohlo toto stať."
Danielovi totiž stratili kufor. Všetky prišli, až na ten jeho. Dosť ho to vzalo. Nakoniec však uznal, že to nie je koniec sveta a hneď zajtra sa posnažíme všetko nakúpiť. Peniaze a doklady má našťastie pri sebe. V tom kufri nebolo nič tak dôležité, len všetko, čo potrebuje. Túto noc nejako prežije. Práve prichádzame na hotel a sme ohromený jeho veľkosťou. Vyzerá luxusne a všetko ako z filmy. Hneď v hale nám vezmú naše kufre a odnesú nám ich do izby. Následne nás zavedú na chodbu, na ktorej sú naše izby. Jedna na jednej strane a druhá na druhej. Dohodneme sa, že si zdriemneme a potom sa spoločne stretneme na večeri. Vojdeme s Danielom do našej izby a tá nádherná sa nedá opísať. Obrovská posteľ, všetko ladené do kráľovského štýlu a kúpeľňa je tak obrovská, že by sa tam zmestilo aspoň 100 ľudí. Teraz sme však tak unavení, že zaľahneme do postele a obaja tvrdo zaspíme. Som veľmi zvedavá, čo nás ešte za tento výlet čaká. Nezačal práve ružovo.
♥♥♥
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...