32.KAPITOLA

821 83 4
                                    

Daniel

,,Prečo by sa malo niečo stať?" opýta sa Jess pokojným hlasom a naďalej hľadí do svojej otvorenej knihy.

,,Boli ste s Joshom divný," mierne namosúrene zašepkám a odvrátim sa k Jess chrbtom.

,,Zlatko, neviem o čom hovoríš, to sa ti muselo len zdať. Nebuď paranoidný." Obráti sa ku mne a cítim jej dlaň ako hladká moje rameno. Nechcem sa nechať obmäkčiť, ale tomuto sa jednoducho nedá odolať. Pomaly otočím hlavu jej smerom a opýtam sa :

,,Naozaj nič?"

,,Naozaj," potvrdí Jess a hlboko sa mi zahľadí do očí. Prejde mi rukou po hrudi a na tvári jej naskočí zvodný úsmev.

,,Nesnaž sa odpútať pozornosť," poviem prísne, ale nemôžem prestať sledovať jej krásne telo. Jess si na mňa ľahne, pohodí vlasmi a zašepká mi :

,,Ja sa predsa žiadnu pozornosť odpútať nesnažím." Jej zvodný tón vo mne vyvoláva milióny pocitov a okamžite ju prevalím na chrbát a ocitnem sa nad ňou. Prejdem jej perami po krku a tentokrát zašepkám ja :

,,Tebe sa jednoducho nedá odolať."

Jess

,,Ja ti chcem ešte raz pogratulovať k zasnúbeniu a som rada, že si prišiel," opäť milo privítam Dylana a spolu s Danielom ho usadíme na gauč a obaja si sadneme oproti nemu.

,,Veď som tu nebol už pekne dlho a chcel som vidieť tú vašu dokonalú rodinku," povie tónom, ktorý mi nie je veľmi sympatický.

,,A hlavne sa chcel zoznámiť s Joshom," doplní ho Daniel a naznačí mi, aby som Josha zavolala. Ani nie o dve minúty už stojí v obývačke Josh s vystretou rukou a zoznamuje sa s Dylanom.

,,Takže ty si ten chlap, ktorý môjmu bráchovi pomohol prekonávať všetky temné chvíľky," zasmeje sa Josh.

,,Už to tak bude," povie a premeria si Daniel a Josha, Josha a Daniela, ,,Ako môžete vyzerať až tak na chlp rovnako?"

,,To sa ti len zdá, keby si možno porovnával naše orgány, tak sú iné," opäť sa snaží byť Josh vtipný.

Celé toto pozorujem len z diaľky, ale napokon sa rozhodnem nechať mužov osamote a odoberiem sa hore za deťmi, pomôcť im s domácimi úlohami. Otvorím dvere do Lukasovej izby a na moje prekvapenie je s ním aj Diana. Skočím k nim na posteľ a oboch silno objímem.

,,Ta veľmi vás ľúúúúbim." Objímam ich tak silno, až mám pocit, že rozpučím.

,,Aj ja teba mama. Ja som v poslednom čase tak šťastný. Odkedy si si našla ocka Daniela, život u nás je omnoho lepší. Ďakujem mami." Vrhne sa mi Lukas okolo krku a hneď za ním aj Diana.

,,Lukas má pravdu, ja som síce najprv Daniela nechcela, ale teraz nemám ani problém povedať mu oci. Teraz už môžeš byť spokojná, pretože ho máme naozaj radi, obaja," ubezpečí ma Diana a moje srdiečko zaplesá. Som veľmi šťastná, že ho deti milujú a zároveň sa každým dňom bojím viac toho, ako všetci zareagujú, keď sa dozvedia pravdu. V posledných dňoch si naozaj uvedomujem aká som krava, musela som to dotiahnuť až takto ďaleko?

Daniel

,,Ale teraz hovorím úplne bez srandy. Bol sťatý na mol a potom si vyzliekol tričko a začal prevádzať striptíz na stole, dal si dole aj nohavice a ja som sa ho aj snažil zastaviť, ale veľmi to nešlo. Kričal, že vie, že ho dámy chcú a musela ho odviesť až ochranka a oboch nás vyhodili," rozpráva Dylan Joshovi asi môj najtrapnejší zážitok v celej histórii. Bolo to práve v tom období, keď som sa dostával z najhoršieho.

,,Až také to nebolo, zase nepreháňaj," hovorím pomedzi záchvat smiechu a Josh je na tom rovnako :

,,Nemôžem uveriť, že by si ty toto robil. Prečo si to aspoň nenatočil?" Pozrie sa na Dylana.

,,Vôbec ma to nenapadlo, ale teraz to ľutujem."

,,No ha ha ha," smejem sa ironicky.

Po dlhých a vtipných debatách nás Josh opustí a odíde do svojej izby. My s Dylanom vedieme ešte dlhé debaty, pretože keď sme spolu, nedokážeme zatvoriť ústa. Niekedy je to ešte horšie ako dve ženy na tržnici.

,,Mohol by som skočiť na wc?" opýta sa.

,,Jasné, hore po schodoch a doľava," vysvetlím mu a kým ide na wc si začnem prezerať novinky na internete.

Jess

,,Jessica, ja sa cítim previnilo. Mám pocit, akoby som sa Danielovi ani nemohol pozrieť do očí. Musíš mu to povedať, nemôžem ten tlak vydržať a nechcem byť ten, ktorý to všetko prezradí. Musí to počuť od teba," vysvetľuje mi Josh, ktorý nervózny prišiel za mnou do spálne.

,,Josh, ja mu to raz poviem, ale ešte nie som pripravená a ani on."

,,To je blbosť, urob to čo najskôr, lebo bude ešte horšie."

,,Ja mu nemôžem len tak povedať, že ahoj Daniel, toto sú vlastne tvoje biologické deti, len som ti to tajila celé tie roky a teraz si tu s tebou žijem, akoby sa nič nestalo....

,,To snáď nemyslíte vážne!" ozve sa tichý hlas za nami a musím priznať, že mi po tele prebehli tie najväčšie zimomriavky a zaostrila som svoj pohľad na nahnevaného Dylana.

,,Nechcem som váš počuť, ale cez tie otvorené dvere a kúpeľňu hneď vedľa to nešlo. Vždy som Danielovi hovoril, že mi na tebe niečo nesedí a na toto jednoducho nemáš právo. Okamžite idem za ním a poviem mu to!" šepká akoby aj cez tie vyhrážky nechcel, aby Daniel čokoľvek začul. Jeho zámer neviem, ale nemôžem dopustiť, aby sa to dozvedel takto.

,,Prosím, upokoj sa, my to vyriešime. Ona to Danielovi poviem, ale ešte potrebuje čas. Nerobila to úmyselne, mala na to dôvody," snaží sa ma obhájiť Josh a prosebne hľadí na Dylana.

,,Nie, nie, nie. Ty si mu potom klamala úplne celý čas a všetko toto je postavené na klamstve. Buď tam zídeš teraz ty a povieš mu to alebo idem ja!" rázne povie a buchne päsťou po žehliacej doske, ktorá stojí vedľa neho.

,,Nie, prosím ťa, nerob to, ešte nie je ten čas, ja ti to všetko vysvetlím," prosím Dylana no ten na mňa hľadí nezaujatým pohľadom. Melie len to svoje :

,,Už si mu klamala dosť, nikdy si mi nebola sympatická a toto na naštvalo ako ešte nič v spojení s Danielom. Myslel som si, že horšia vec ako opustiť chlapa, ktorý ťa miluje, neozvať sa mu a nechať ho trpieť v neopísateľných mukách je to najhoršie, ale očividne som sa mýlil. Zatajiť mu dieťa, teda deti. Ty si to dokázala ešte dvojnásobne prekonať. Ja už len z mojej povinnosti dobrého priateľa to nemôžem dopustiť..." Ešte ani nedopovie tieto slová a rúti sa dole schodmi s volaním Danielovho mena. Ja a Josh stojíme ako obarení v izbe, odkiaľ už len počujeme so stiahnutými žalúdkami tie tlmené slová :

,,Sú to tvoje deti... tvoje deti....

♥♥♥

Double problemWhere stories live. Discover now