Jess
Stojíme tam, ja, Louis a James. Vyzerá celkom milo, ale stále sa mi nezdá, že by s tým Daniel súhlasil. Obaja sa celkom usmievajú a ani jeden z nás nevie, čo má povedať. Toto trápne ticho preruší otvorenie dverí. Dnu nakráča Daniel a nedôverčivo si premeria Jamesa. Príde ku mne a pobozká ma, akoby chcel Jamesovi naznačiť, že som jeho. Príde mi to až smiešne.
,,Kto je to?" opýta sa Daniel, zatiaľ čo ma drží okolo pása.
,,To je James, ten o ktorom som ti hovoril, že bude Jess strážiť," vysvetlí mu Louis. Teraz som z toho zmätená aj ja. Daniel o tom teda nevie?
,,To už stihol prísť? Netušil som, že už je tu," diví sa Daniel.
,,Áno, tak nejako som ho už zavolal skôr," vysvetlí opäť Louis a poškrabe sa po hlave.
,,Ak ešte nie som potrebný, môžem pokojne odísť," zapojí sa James.
,,Nie, len zostaň, potrebný si už teraz," ubezpečí ho Daniel.
,,Ja teraz budem musieť ísť domov, chcem zistiť situáciu. Louis, ty by si mal ísť tak isto zistiť, ako je to z vašej strany a ty, prepáč, zabudol som ako sa voláš. Rob to čo máš, nič viac, nič menej," zvláštnym tónom zamrmle Daniel a následne ma pobozká.
,,Milujem ťa," zašepká mi do ucha a ešte ma objíme. Potom obaja zmiznú v dverách a ja tam ostanem sama s ním, s Jamesom. Nikdy som sa necítila trápnejšie a myslím si, že ani on nie.
,,Tak ja som James Lynis. Pochádzam vlastne z toho istého mesta ako ty. Chodili sme aj na jednu školu, pamätám si ťa, ale ty mňa asi nie a som celkom rád, že ťa môžem chrániť a urobím pre to všetko. Hlavne aj pre Louisa. Raz mi zachránil život a ja mu to dlžím. Chcem ti povedať, že budem stále vonku v mojej špeciálnej dodávke a dám ti vysielačku, cez ktorú ťa samozrejme nemôžem odpočúvať, ale keby niečo, maj ju stále pri sebe a stačí, keď stlačíš toto tlačítko a povieš čo sa deje, ale ma len zavoláš. Ja priletím rýchlosťou svetla," vysvetlí mi a usmeje sa.
,,Ďakujem ti, a môžem otázku? Aj ty pracuješ pre ten gang Flamberta alebo ako to mám povedať?" opýtam sa ho a on sa uškrnie.
,,Nie, ja nie. Pracujem v podstate ako policajt, ale teraz je to celkom zložité a vieš, tvoj brat je v nejakých tých nekalých veciach zapletený, ale ja ho nemôžem zatknúť. A v podstate som na chvíľu prácu odložil a šiel do tohto.Peňazí som si za istý čas zarobil viac než dosť a som tu. Beriem to skôr ako adrenalín. A hlavne nechápem, ako môže niekto chcieť ublížiť tak nádhernému stvoreniu," usmeje sa a pobozká mi ruku. Cítim, ako začínam červenať. Nezmôžem sa už ani na slovo a James pochopí, že je asi najvyšší čas ísť. Ešte raz ukáže na vysielačku a odíde s úsmevom preč. Ako zabúchne dvere, cítim sa zvláštne. Príde mi zvláštne, že ma má strážiť niekto taký. A aj to, že to Danielovi nevadí.Som z toho všetkého zmätená.
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...