35.KAPITOLA

1K 80 0
                                    

Jess

S Louisom sedíme dole v kuchyni a obaja sme veľmi nervózni. Tak rada by som sa konečne dozvedela niečo viac. Ani nie kvôli sebe, mňa to veľmi nezaujíma. Kvôli Danielovi. Je z toho úplne mimo a bola by som rada, keby bolo po všetkom.

,,Myslíš si, že sa naozaj niečo dozvie?" tichým hlasom sa ma opýta Louis. Nemôžeme byť vôbec počuť, kvôli Joshovi. Daniel mu chce potom nahovoriť, že sa musel zaseknúť a on odišiel za mnou. Mne ten plán, ale až taký dobrý nepríde. Je viac ako isté, že Josh následne zavolá tomu mužovi a ten mu všetko povie. Ak to však niečo prinesie, stojí to za to.

,,Dúfam v to, inak by toto všetko bolo totálne na nič," odšepkám mu.

,,Ja mám z toho taký blbý pocit, prečo ho už tak dlho nie je počuť?" podotkne Louis.

,,Máš pravdu, doteraz každú chvíľu zanadával. Myslíš si, že sa mu mohlo niečo stať?" ustarostene sa opýtam. Neviem ani prečo, nemám ho predsa v láske.

,,Mohlo, nie je to vylúčené," zamyslí sa. Obaja pomaly vyjdeme na poschodie a odpočúvame za dverami. Nepočuť vôbec nič, žiaden pohyb, žiadne zvuky. Po dlhšej chvíli sa rozhodnem nakuknúť cez kľúčovú dierku. To, čo uvidím ma vôbec nepoteší. Otvorené okno, musel utiecť, vyjsť ním.

,,On tam nie je, Louis!" takmer vykríknem.

,,Čo? To si robíš srandu?" Vytiahne rýchlo kľúč z nohavíc a otvorí dvere. Naozaj tam nie je nik. Okno je otvorené.

,,My sme idioti," zakričí a kopne do práčky.

,,Rýchlo, musíme napísať Danielovi." Vytiahnem mobil a pošlem mu SMS. Pevne verím, že to nedopadne až tak zle, ako si myslím.

,,Bude na nás nasratý? Čo ak mu Josh niečo spraví?" zahrnie ma otázkami Louis.

,,Bude nasratý, ale dúfam, že na nás nie. My nemôžeme za to, že ušiel. To Daniel hovoril, že to nie je možné. A že by Josh niečo spravil Danielovi? To si nemyslím, mňa síce neznáša a iným dokáže spraviť čokoľvek, ale Danielovi nie, to by nespravil."

,,To dúfam," vzdychne si Louis a znovu kopne do práčky.

Daniel

Keď som ho tam uvidel, nemohol som nič povedať. Srdce som mal zastavené z informácie predtým a teraz sa zastavilo druhý krát. Neviem, na čo mám reagovať skôr, na to, že je to Jess alebo na to, že sa tu zrazu Josh objavil. Všetko sa začalo rúcať, cítil som, ako sa mi trasú nohy.

,,Tak odpovieš mi, brácho?" znovu zakričí a ja už nemôžem ostať ticho.

,,Ja...ja.. ja som len...," neviem, ako mu to mám vysvetliť.

,,Povie mi niekto, čo sa tu vlastne deje?" zapojí sa muž a podozrivo si prezerá najskôr mňa a potom Josha.

,,Vieš, čo sa deje, drahý James? Práve si sa rozprával s Daniel, nie s Joshom. Ja som Josh. A rád by som vedel, prečo to môj milovaný braček urobil," vysvetľuje mu s vražedným pohľadom upreným na mňa a s hnevom v hlase.

,,To ako vážne?" nasmeruje muž, teda teraz už viem,že sa volá James, svoj nahnevaný pohľad na mňa. V tejto chvíli nemá ani najmenší význam klamať.

,,Áno, je to tak," priznám sa a som ako bez života. Nemôžem rozdýchať to meno. Naozaj povedal :,, Jessica Rolls?"

,,Tak toto bude chcieť dlhé vysvetľovanie. Prečo si to akože spravil? Aký si mal na to dôvod, ty idiot? Zamkol si ma aj v tej kúpeľni? Ako si to mohol urobiť, ty magor?" vylieva si svoj hnev Josh a vôbec sa netrápi tým, že sú tu aj iní ľudia. Mužovi je to zjavne nepríjemné a nechce sa do nášho rozhovoru montovať. Postaví sa, chytí Josha za rameno na znak toho, že sa má upokojiť a povie mu : ,, Uvidíme sa neskôr, radšej si to vyriešte medzi sebou. A mimochodom, meno dieťaťa som zistil. Je to Jessica Rolls. Tak veľa šťastia s pomstou." Poklepká po znovu po ramene a odíde preč. Josh sa veľmi pomaly pozrie na mňa a zákerne, veľmi zákerne sa začne usmievať. Vyzerá, akoby sa v okamžiku upokojil. Veľmi pomaly si sadne k stolu ku mne a spojí si všetky prsty na oboch rukách. Pozerá sa na mňa a ja sa pozerám na neho. Ani jeden nič nehovorí. On sa smeje ako psychopat a ja so strachom v očiach čakám, čo bude nasledovať.

,,Takže Jessica Rolls, naozaj? To sú mi teda veci."

Ahojte, po dlhej dobe opäť časť a teším sa, že sa mi ju konečne podarilo vydať. Teraz sa ten dej poriadne rozbehne, takže dúfam, že sa vám bude páčiť. Aj keď táto časť bola nudná :D

Double problemWhere stories live. Discover now