39. KAPITOLA

1.2K 83 4
                                    

Daniel 

,,Musíš, Louis, jednoducho musíš," prísne ho posielam. 

,,Ono je to tak ťažké, prestav si, ako sa bude na mňa pozerať. Ja ju ľúbim, chcel som pre ňu vždy to najlepšie a teraz sa ukáže, že som jej vlastne celý život klamal. Myslíš si, že to zoberie veľmi zle?" s nádejou v očiach aj lase sa ma opýta. Netuším, ako na to Jess zareaguje, ale musím ho povzbudiť. Zaslúži si počuť pravdu práve od neho. 

,,Určite to pochopí," zašepkám a chytím Louisa za rameno. Potľapkám ho po ňom a ukážem hlavou smerom na internát. On sa zhlboka nadýchne, otvorí dvere na aute a povie : 

,,Počkaj tu, musím si to s ňou vyjasniť sám." Ja prikývnem a súcitne sa na neho usmejem. 

Následne už len Louis mizne v dverách internátu a ja v duchu prosím, aby to Jess zobrala dobre, pretože ak sa pohádajú ešte aj oni dvaja, o to ťažšie ju bude ochrániť. 

Jess 

Sedím na posteli a s každým pohybom, ktorý počujem, sa strasiem. Nikdy som nemala takýto strach, možno vtedy, keď ma uniesla Layla, ale to bolo iné, úplne iné. Teraz ma môže pokojne niekto streliť na ulici alebo podrezať v noci v izbe. Prečo sa takéto veci dejú práve mne? Čím som si to zaslúžila. Možno keby som si nikdy nezačala s Danielom alebo keby som nikdy nešla na túto blbú školu do New Yorku, všetko mohlo byť inak. Alebo som už mohla byť mŕtva, kto vie. Začínam mať pocit, že je tam Daniel už veľmi dlho.Popadne ma panika, že ublížili aj jemu a teraz si idú po mňa. Začnem sa pozerať von z okna, ale nevidím nič. Prečo som len taká paranoidná? Prečo tu teraz nie je aspoň Clare? Odišla totiž na dva týždne domov, kvôli chorobe jej mami. 

Počujem, ako niekto chytá kľučku od dverí a následne sa otvoria. Myslím si, že je to Daniel a tak pribehnem k nim. Neuvidím Daniela, ale Louisa. Hodím sa mu kolo krku a začnem plakať. 

,,Pššt, sestrička," utešuje ma. 

,,Stalo sa niečo Danielovi? Keď neprišiel?" hneď sa ho opýtam. 

,,Nie, je v poriadku, čaká v aute," ubezpečí ma. 

,,Louis? Prečo sa to stalo práve mne? Ako je to vôbec možné?" plačem ďalej. 

,,Chcem ti to celé vysvetliť," snaží  sa ma opäť upokojiť. 

,,Náš otec bol Flambert?" vzlykám. 

,,Náš nie, tvoj," zašepká Louis a odmlčí sa. Mne to dôjde až v tejto chvíli. Doteraz som si neuvedomovala, ako to vlastne je. My nie sme súrodenci? Kto sú potom ľudia, s ktorými som doteraz vyrastala? Celý život ma klamali?  Odstrčím od seba Louisa a otočím sa do druhej strany. Po lícach mi stekajú slzy, no už nevzlykám. Všade v miestnosti je ticho, ktoré naháňa hrôzu a je predzvesť niečoho veľkého. 

,,Jess, prosím, nechaj ma to vysvetliť," ozve sa prvý, roztraseným hlasom.  Ja som ticho, neozývam sa. Nedokážem sa na naho ani pozrieť. 

,,Jess, noták, to že nemáme rovnakých rodičov neznamená, že nie sme súrodenci. Všetko, čo sa v našich životoch stalo, bolo skutočné. Všetko, čo sme prežili ako súrodenci, bolo skutočné. A aj naši ťa milujú tak, ako keby si bola ich dcéra. Nikdy o tebe neuvažovali, ako o niekom cudzom. Prosím ver mi a daj mi príležitosť vysvetliť to," stále hovorí roztraseným hlasom, na ktorom počuť, že sa čoskoro rozplače. Nevydržím to a otočím sa k nemu na znak toho, že ho vypočujem. Louis to pochopí  a hneď si sadne na posteľ, naznačí mi, že si mám sadnúť aj ja. Urobím tak a započúvam sa do jeho vysvetľovania. Nasleduje asi pol hodina, kedy počúvam veci, o ktorých som nikdy nevedela a nepočula. Nemôžem uveriť tomu, čo, teda kto bol môj otec a aké veci robil. Nemôžem uveriť tomu, že moji rodičia vlastne nie sú moji rodičia a ani tomu, že otec nemal infarkt, ale mučili ho, kvôli mne. Všetko je tak strašné. Nenávidím Josha, za to čo urobil. Nenávidím všetkých ľudí, ktorí ublížili a zabili môjho otca, teda náhradného. 

,,Louis? A mama? Mama je tiež niekto taký, teda ak jej ešte môžem hovoriť mama?" opýtam sa. 

,,Prestaň, ona navždy ostane tvojou mamou. Vie o všetkom, aj ona je členom Flambertovho gangu. Je omnoho drsnejšia, ako si dokážeš predstaviť. A tak isto spraví všetko pre to, aby ťa ochránila."

,,A je teraz v bezpečí?" 

,,Neboj sa, v tom najlepšom. Pracuje na tvojej záchrane z domu, spolu s ďalšími." 

,,Tak veľmi sa bojím. Síce si mi klamal celý život, ale aj tak o teba nechcem nikdy prísť." Objímem ho a Louis mňa ešte silnejšie. 

,,Neprídeš a ja neprídem o teba. Urobím pre to všetko. Chcel by som ti aj niekoho predstaviť. Niekoho, kto ťa bude odteraz chrániť dni aj noci..."

,,Počkaj," preruším ho, ,, Ja chcem, aby ma chránil Daniel." 

,,Daniel musí robiť aj iné veci, aby sme ťa ochránili a súhlasil s týmto riešením. Neboj sa, je to jeden z mojich najlepších priateľov a bude ťa chrániť najviac, ako budem môcť." 

,,James, poď dnu," zakričí na neznámeho a ten vojde. Je to blonďák, vysoký, vyzerá milý a pristúpi ku mne bližšie. Usmeje sa a prestaví: 

 Usmeje sa a prestaví: 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,,Ja som James, teší ma. Ako ti Louis už určite povedal, budem tu pre teba stále." 

,,Jessica," predstavím sa a úsmev mu opätujem. Nie som celkom stotožnená s týmto riešením, ale ak to tak Daniel a Louis chcú, som za. 

♥ Ďalšiaaaa. Čo asi prinesie do deja James? Ďakujem vám za všetky votes a komentáre, vďaka tomu viem, že vás to baví. Ste najlepší čitatelia♥ 

Double problemWhere stories live. Discover now