Jess
,,On neodpisuje, nedvíha telefón. Čo ak sa mu naozaj niečo stalo?" hystericky hovorím a chodím tam a späť po izbe.
,,Neboj, určite sa mu nič nestalo, len to teraz riešia," snaží sa ma upokojiť Josh, ale nezaberá to. Ani jeho hlas nie je pokojný. Postaví sa z gauča, chytí ma za ramená a zapozerá sa mi do očí. Netrvá to dlho a mne z nich vytečú prvé slzy. Louis ma silno objíme a pohladí po vlasoch :
,,Neboj sa, to bude dobré, vôbec nič sa mu nestalo." Snažím sa mu veriť. Zrazu mu zazvoní telefón a on sa odo mňa odtiahne. Pozrie na obrazovku a rýchlo sa rozbehne do inej izby, zdvihnúť to. Ja to nenechám len tak a idem za ním. Ostanem však stáť pred dverami a počúvať.
,,Ako to myslíš, že na to možno niekto prišiel?"
,,To ste až tak neschopní?"
,,Zrada? Aká zrada? To si teraz zo mňa robíš srandu?"
,,Musím končiť, do riti, všetko sa pokazilo. Ešte si voláme." S kým a čom sa mohol rozprávať? Súvisí to s tým, že už je veľmi dlhé dobu tak divný? Neviem, ale rada by som to zistila. Vrátim sa späť do obývačky a čakám, čo bude Louis robiť. Na moje prekvapenie do miestnosti príde s úsmevom na tvári. Teda, aspoň sa snaží o úsmev. Tvári sa, že sa vôbec nič deje. Chcem to začaž riešiť, ale preruší ma SMS od Daniela : ,,Choď okamžite na intrák, stretneme sa tam. OKAMŽITE." Ukážem ju Louisovi a ten ma s vydeseným pohľadom zdrapne a ťahá ma preč.
,,Kam ideme?" pýtam sa ho vydesene.
,,Na intrák predsa, nesmieš tam ísť sama!" okríkne ma a priam ma hodí do auta. Celú cestu nič nehovorí, pozerá sa vpred a mňa to desí ešte viac.
Daniel
,,Josh, ja viem, že ty chceš pre to dieťa pomstu, ale ja to dievča milujem."
,,A čo ja s tým? Je to dcéra vraha nášho otca. Aj pri tomto fakte ju miluješ?" opýta sa.
,,Áno, milujem ju celým srdcom. A ako brat brata ťa prosím, aby si to nechal tak. Ona za to nemôže. Ona ho nezabila. Veď ani sama určite netuší, že niekto taký bol jej otec. Nemôže za nič. A ani nevieš, či je to pravda. Povedal ti to nejaký muž, ale čo ak si to vymyslel?" so strachom ho prehováram.
,,Nevymyslel! To viem určite. A teraz ti poviem jedno. Si môj brat, ktorého mám naozaj rád, ale ona, ona musí zomrieť," poviem to tak vážne, až mi prebehne po chrbte mráz. Myslí to naozaj tak?
,,Ako toto môžeš povedať? Ja ju milujem. Nedovolím to."
,,Tak to budem musieť urobiť bez tvojho súhlasu," uškrnie sa ako psychický chorý človek.
,,A ty si myslíš, že otec by to takto chcel? Aby si zabil jeho dieťa?"
,,Určite by to tak chcel, o tom nepochybujem. Pomsta sa uskutoční, o tom nepochybuj. Nepresvedčíš ma, to sa nikdy nestane." Som zhrozený z toho, že Josh to hovorí tak, ako keby o nič nešlo. Zabije si niekoho a bude to v najlepšom poriadku. Zrazu sa postaví a ide preč. Nič mi nepovie, nič nenaznačí. Rozbehnem sa okamžite za ním. Vyjdeme von z hotela a on kráča vpred, nevšíma si ma, nereaguje na moje volanie.
,,A čo chceš teraz akože robiť?" zakričím ešte silnejšie.
,,Chcem len jedno, zabiť tu špinu!" zakričí a otočí sa na mňa. Tieto jeho slová vo mne vyvolajú ten najväčší hnev, aký som kedy cítil.
,,To myslíš vážne. Naozaj si až taká obluda. Nespoznávam ťa, Josh. Už nie," snažím sa mu zasiahnuť city. Nezaberá to. Josh sa len uškrnie a zákerne povie :
,,Mal by si na ňu dať teraz pozor, ale ja, ja dostanem, čo chcem." Po týchto jeho slovách to nevydržím a chytím prvú vec, ktorá mi príde do ruky.
Udriem ho tak silno, až sa otočí do druhej strany. Pozbiera sa, postaví, ale veľmi pokojne povie:
,,Tak toto si nemal, ty sviňa. Vyzerá to, že proces urýchlime." Následne sa otočí a odíde. Ja v panike nedokážem nič, rýchlo vytiahnem mobil a napíšem Jess, aby šla rýchlo na intrák. Teraz pre ňu nie je nič bezpečné. Pohľadám svoje auto. Nasadnem dnu a plnou rýchlosťou idem priamo za ňou. Musím ju ochrániť, nech sa stane čokoľvek.
♥♥♥
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...