44.KAPITOLA

1.1K 87 5
                                    

Daniel

,,Vieš ja, celé mi to je ľúto a nechcem sa už hádať, odpusť mi aj ty," dostane zo seba Jess a mne sa uľaví. Podídem k nej a objímem ju.

,,Takže je všetko  v poriadku?" opýtam sa s úsmevom.

,,V najlepšom," potvrdí, ale zdá sa mi taká, nesvoja. Preto ju objímem ešte silnejšie. Musí byť z toho všetkého zmätená.

,,Milujem ťa, tak veľmi, že si to ani nevieš predstaviť," zašepkám jej.

,,Aj ja teba, láska," zašepká ona. V mojom vnútri sa rozžiari obrovská žiara, ktorá chce, aby všetko zlé bolo za nami. Pobozkám ju a jemne pohladím po vlasoch. Jej dotyky sa mi zdajú kŕčovité, ale nedávam tomu veľkú váhu.

,,Vážne mi veľmi chýbaš." Prejdem jej perami po krku. Postupne sa vrátim k tým jej a vášnivo ju bozkávam. Jess mi bozky opätuje, ale stále tam cítiť niečo zvláštne.

,,Deje sa niečo?" odtiahnem sa od nej a opýtam sa.

,,Nie, prečo?" usmeje sa a opäť ma pritiahne k sebe. Tento krát ma začne bozkávať ona. Tak veľmi ju milujem, že by som jej zniesol aj modré, zelené, ružové z neba. Naše bozky zosilnejú a presunieme sa na posteľ. Nemôžem jej odolať. Tak dlho sme už neboli spolu.

Jess

Ach, trápenie v mojom vnútri je neopísateľné. Ubližujem jednému aj druhému, ale nemohla som to Danielovi povedať. Chcela som, ale nedokázala som to. Netuším, či to vôbec niekedy dokážem. Cítim sa ako posledná špina. Včera som spala s Jamesom, dnes s Danielom. Nemohla som mu povedať nič, moje vnútro mi to nedovolilo. Ja ho ľúbim, naozaj ho ľúbim. Cítim však, že niečo vo mne ma rado aj Jamesa, ale nechcem dopustiť, aby to prerástlo vyššie ako to, čo cítim k Danielovi. Takýto boj sama so sebou som ešte asi nezvádzala. Daniel už odišiel a ja idem do kuchyne po pohár džúsu. Zastavím sa pri Jamesovom pohľade, ktorý smeruje na mňa.

,,Pochopil som to, neboj nepoviem mu to," vysloví sklamane.

,,James, ja som nemohla, nedokázala som to," vysvetľujem.

,,Ja to úplne chápem, asi by som to tiež nezvládol, ale nič to nemení na mojich citoch k tebe. Nepoviem mu to, neboj. Ty si niečo špeciálne. Ja viem, že ťa nemôžem len tak mať, ale nechcem ti ani ublížiť, pretože viem, že by to bolelo aj mňa. Ak chceš byť naďalej s Danielom, rešpektujem to. Neznamená to však, že nedúfam v zázrak, ktorý by ťa preniesol ku mne," nasilu sa usmeje. Mne sa z očí kutúľa jedna slza za druhou. James pristúpi ku mne a jemne ma pobozká. Po celom tele mi prebehnú zimomriavky. Následne James odstúpi a odíde do svojej izby. Ja tam ostanem stáť a ďalej sa po mojich lícach kutúľajú malé kvapky plné bolesti. Prejdem do svojej izby a zabalím sa do periny. V týchto chvíľach dokážem len premýšľať. Neprejde dlhá doba a upadnem do spánku.

Daniel

Pôvodný plán bol, že Louis bude bude sledovať Josha sám. Situácia sa však zmenila a ja idem s ním. Videl som Josha nastupovať do auta a niekam ísť. Musím zistiť kam. Sledovacie zariadenie ukazuje, že smeruje na sever. S Louisom sme požičali auto a už sledujeme Josha. Má pred nami obrovský náskok, ale to nevadí.

,,Dúfam, že nám to niečo prinesie," začne konverzáciu Louis.

,,Určite áno," snažím sa presvedčiť jeho, ale aj seba. Už dlhšiu dobu sledujeme zariadenie, ale Josh stojí na mieste. Zaparkoval? Alebo má nejaké stretnutie v aute? Konečne dôjdeme na miesto. Prekvapí nás to. Je to tu až veľmi opustené a nikde žiadna budova. Prečo stojí práve tu? Rozhodneme sa ho pozorovať, no nič sa nedeje. Nevidno žiaden pohyb, žiadnych ľudí. Nič.

,,Daniel? Čo ak tam nie je?" opýta sa Louis po dlhej dobe.

,,Prečo by tam nebol?" podráždene odpoviem.

,,Nie je tu nejaká možnosť, že vedel, že ho sledujeme?" pokračuje.

,,Určite nie, pochybujem," odbijem ho.

,,Lebo je to až veľmi podozrivé, nemyslíš si?" V podstate má pravdu. Keď prejde ďalšia hodina bez zmeny, rozhodnem sa ísť k autu pozrieť. Louis mi chce zabrániť, ale nepodarí sa mu to. Čím sa približujem bližšie, tým mi viac zviera žalúdok od strachu. Pristúpim k autu zo zadu, ale nevidím tam nikoho. Pozriem sa lepšie a naozaj je to tak, nikde nikto. Rozbehnem sa späť do auta k Louisovi.

,,Musím ísť po Jess, niečo sa deje, cítim to v kostiach. Josh toto musel urobiť schválne." Louis prikývne a okamžite naštartuje auto. Nikdy neviete, čo od Josha čakať. Musím ju ísť skontrolovať a chcem ju vziať preč na jedno miesto, len pre dnes, aby som s ňou mohol byť aspoň nejaký čas.

Jess

Niekto zaklope na dvere, ale ja nereagujem. Počujem Jamesove kroky, ako ide otvoriť. Neprejdú ani dve minúty a už na mňa volá :

,,Jess, poď, Daniel je tu." Postavím sa z postele a neochotne sa dopravím k dverám.

,,Áno? Deje sa niečo?" opýtam sa.

,,Áno, mám podozrenie, že Josh niečo chytá, potrebujem ťa zobrať na jedno miesto. Rýchlo sa obleč a poď." Som z toho trochu zaskočená, ale urobím tak. Daniel ma chce len ochrániť.

,,A je to dobrý nápad?" zapojí sa James.

,,Áno, večer ju privediem späť," ubezpečí ho Daniel. Vezmem si teda pár vecí a spolu odídeme preč.

Daniel

Stojím pred dverami bytu a zaklopem. Musím Jess zobrať na chvíľu preč, preč od všetkého. To, čo tým autom Josh myslel zistím zajtra. Dnes chcem stráviť večer s ňou. Dvere mi po chvíli otvorí James. Pozerá sa na mňa ako na zjavenie, ale ja sa len opýtam :

,,Zavoláš mi Jess, prosím?"

,,Veď si tu pre ňu bol pred pól hodinou," zakokce a mne celým telom prebehnú zimomriavky. Ja?

,,Ja? Zbláznil si sa?"

,,Ale, ak si to nebol ty, kto potom? Nie som sprostý," ďalej vystrašene kokce.

,,Josh. Ty si dal Jess Joshovi?" vykríknem

♥♥♥ Nemôžem uveriť, že sa príbeh dostal na 2. miesto v romance. Skoro sa mi zastavilo srdce. Ďakujem♥♥♥

Double problemWhere stories live. Discover now