Jess
,,Čo robíš?" opýtam sa Dylana, ktorý je totálne zaujatý ťahaním ma do izby a obzeraním sa po okolí akoby nás niekto sledoval.
,,Pššt," zasyčí a nič nehovorí. Hlavou mi behajú myšlienky typu, že sa totálne zbláznil, ale aj myšlienky spojené so strachom, po tom všetkom, čo už som si v živote prežila. Dylan ukáže, aby som si sadla na posteľ a pomaly zatvorí za sebou dvere od spálne.
,,Máš so sebou mobil?" opýta sa. Prikývnem a vyberiem ho z bundy.
,,Tak mi ho rýchlo daj." Nechcem, pretože mi to celé príde veľmi zvláštne a mobil mu dať odmietnem.
,,Prosím, ver mi." Nakoniec sama seba presvedčím a podám mu svoj telefón. Na chvíľu odíde z miestnosti a vráti sa bez neho. Sadne si na posteľ vedľa mňa a pravdepodobne premýšľa, ako by mohol začať.
,,Tak už konečne niečo povieš?" vyzvem ho.
,,Ide o deti."
,,O deti?" vystrašením takmer vyskočím z postele.
,,Áno."
,,Ty vieš kde sú? Čo je s nimi? Však sa nenašli mŕtve.." pýtam sa otázku za otázkou, kým ma Dylan nepreruší.
,,Uniesli ich." Jeho slová ma zaskočia a stiahne mi žalúdok. Prečo to hovorí tak jednoducho a bez citov?
,,Ako to? Odkiaľ to vieš? Máš s tým niečo spoločné? "
,,Jasné, že nemám," nahnevane sa na mňa pozrie.
,,Prepáč, ale veľmi sa bojím. Tak už mi konečne povedz, o čo tu vlastne ide."
,,Daniel mi to povedal."
,,Daniel to vie a nepovedal mi to?" nahnevane a zároveň sklamane vyslovím túto otázku.
,,Práve o to ide, nemôže ti to povedať."
,,Nemôže? Mohol by si konečne prestať hovoriť v hádankách?"
,,Danielovi sa vyhrážajú. Majú deti a ak o tom niekomu povie, zabijú ich. Toto mi Daniel povedal."
,,A prečo to potom vieš ty?" síce sa opýtam, ale príde mi veľmi zle a idem sa zblázniť nad predstavou, že majú moje deti nejaký psychopati a chcú im ublížiť. My nemáme s nikým konflikty, kto to môže byť?"
,,Daniel si myslí, že ten únosca nie je veľmi dobrý. Prišiel na to asi len z úsudku, ale je si istý. Telefonuje mu a hovorí veci, ktoré má robiť. Vedel, že ste mali rodinné stretnutie a podobné veci, ale veľa podľa Daniela nevedel. Preto sa rozhodol to povedať mne, pretože si bol istý, že tu ho sledovať nikto nebude. Ja to mám povedať tebe a ty následne Louisovi, ale Joshovi nie, pretože vás môže sledovať práve doma. Musíš sa tváriť akoby si to nevedela, dávať si s Danielom len tajné signály. On má jeden plán, ktorý chce zrealizovať, ale potrebuje k tomu nás všetkých."
,,A čo od neho chce ten únosca? Veď mi nič podstatné nemáme."
,,Práve to je divné, chce veľmi divné veci."
,,Už ich konečne povedz, Dylan! Som na smrť vystrašená a ty jednoducho nemôžeš nič povedať na rovinu!"
,,Chce, aby ťa Daniel opustil a nikdy sa už neukázal, a aby ti povedal, že deti mu vrátil Joshov známy, ktorý mu potvrdil, že to má na svedomí Josh." Takmer mi padne sánka od údivu nad týmito chorými podmienkami. Kto by niečo také chcel? Stále viac je v mojom vnútri pocit, že je za tým všetkým James, ktorý sa chce jednoducho pomstiť.
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...