Jess
,,Prečo všetci tak pozeráte? Nepovedala som nič také hrozné," poviem na všetkých troch a zakrútim hlavou.
,,No, mne sa to veľmi nepozdáva," hneď zareaguje Daniel, na ktorom vidno miernu žiarlivosť.
,,Mne by to veľmi nevadilo, ak si to Jess želá, aspoň bude v bezpečí. James na ňu dá pozor, v tomto mu verím," poznamená Louis. Daniel sa na neho zahľadí s chytí ho za ruku.
,,Môžeme sa porozprávať vedľa?" prísne ho Daniel požiada a Louis neprotestuje. Odídu do vedľajšej miestnosti a ja ostanem sama s Jamesom. Zase sa cítim tak trápne. Ako to asi berie on?
,,Fakt by ti nevadilo, keby som tu s tebou zostal?" podpichne ma James s úsmevom na tvári a následne sa zatvári vážne.
,,Nie, malo by?" odpoviem akoby bez emócii.
,,Ale ja to teraz budem brať ako balenie," začne sa smiať. Vidno na ňom, že sa ma snaží rozveseliť. Celkom sa mu to darí a moje ústa vyčarujú úprimný úsmev.
,,Tak to neviem, či som mala povedať. Ja zadané žieňa. Nemôžem ti dávať falošné nádeje," podpichnem teraz ja jeho.
,,Ale nieeee. To teraz budem plakať," ironicky sa zasmeje. Je naozaj milý, myslím si, že by sme si mohli rozumieť. Nechcela by som tu ostať s niekým, kto by bol stále vážny. Samozrejme najradšej by som tu ostala s Danielom, ale keď nie je iná možnosť.
,,To mi je ľúto. Ale myslím si, že to Daniel nedovolí," poviem už celkom vážne.
,,Nedivím sa mu, ani ja by som nechcel,aby moje dievča bývalo s nejakých cudzím chalanom," zasmeje sa.
Daniel
,,Ty si sa akože totálne zbláznil? Ja ju tu mám nechať s nejakým namysleným blonďáčikom? Ako mám vedieť, že sa o niečo nepokúsi. Všimol som si, ako sa na ňu pozerá," vyletím na Louisa.
,,Nepokúsi sa o nič, je to môj super kamarát a viem, že nič neskúsi na zadanú. On to berie ako prácu. A ja by som bol určite za, pretože bude Jess lepšie chránená. Čo ak sa jej niečo stane a on tu nestihne prísť? To je všetko kvôli tvojmu šialenému bratovi, prečo vlastne nezavoláš políciu? Teraz ma to napadlo. Nevyriešilo by to všetko?" opýta sa ma Louis a ja opäť dostanem mierne nervy a zároveň som zmätený. V podstate by som to mohol urobiť, ale nedokážem to bratovi urobiť.
,,Nemôžem, je to môj brat a hlavne nemáme dôkazy," vysvetlím mu, aj keď sám viem, že by som mohol. Ale ja ju ochránim a jeho to určite prejde, nebude to musieť riešiť polícia.
,,Ach, prečo si na neho tak upnutý? A práve preto tu Jamesa necháme pri nej. A ak si až tak veľmi proti, tak dobre, ale ak sa jej niečo stane, bude to len a len tvoja vina!" prísne ma napomenie a ja sa zamyslím. Niečo na tom bude. Verím predsa Jess natoľko, aby som vedel, že by ma nepodviedla. Ona miluje mňa a ja ju.
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...