Daniel
Som ako paralyzovaný. Hľadím na Josha, ktorého vôbec nespoznávam, ako drží moju lásku a chce jej vystreliť mozog z hlavy. V jeho očiach je niečo temné, niečo, čo som v nich ešte nikdy nevidel. Neviem vôbec odhadnúť, čo sa bude diať ďalej. Len stojím, stojím a počujem, ako za mnou stoja už aj chalani. Ani jeden z nás nemá odvahu sa pohnúť zo strachu o Jess.
,,Okamžite vypadnite, inak ju zastrelím," kričí Josh a ja vidím, ako sa Jess kotúľajú po líci slzy. Neviem ako reagovať a tak len vsadím na tom že sme bratia.
,,Josh, prosím počúvaj ma." Vystriem pred seba obe ruky a pomaly sa k nemu začnem približovať.
,,Stoj, okamžite stoj," kričí a namieri pištoľ na mňa, zatiaľ čo Jess drží stále pod krkom. Radšej zastavím. Obzriem sa na chalanov za mnou, ale aj oni len stoja. Očami im naznačím, že netuším, čo mám robiť. Zúfalstvo z tejto situácie mi prejavia aj oni. Nechce sa mi stále veriť, že by Josh niečo také urobil. Opäť skúšam hrať na jeho city.
,,Josh, prosím, nerob to. Braček, nerob to. Kvôli mne," hovorím veľmi pomaly a pozerám sa mu pri tom do očí.
,,Volaj políciu," počujem ako šepká James Louisovi. Som rád, že ho to napadlo. Teraz však ešte treba udržať Jess nažive.
,,Prečo by som mal, hmmm," opäť šialene kričí on.
,,Prečo chceš zničiť celý náš bratský vzťah? Prečo si myslíš, že stále budem pre teba brat, ak zabiješ moju lásku?" Josh sa na mňa opäť zahľadí, ale niečo v jeho očiach sa zmenilo.
,,A nebudeš?" opýta sa trasúcim hlasom.
,,Nie, to už nepôjde Josh, nebude to už nikdy ako predtým," ďalej hrám na jeho city, pretože iné východisko nevidím. Môže byť naozaj psychicky chorý a ja som si to nikdy nevšimol? Alebo to robí len tá nenávisť. Alebo nenávisť spôsobila toto šialenstvo?
,,Ale, ale, ja chcem, aby to bolo ako pred tým," ďalej hovorí a už sa trasie celý.
,,Tak pusť Jess a aj tú zbraň," začnem naliehať. Josh je celý zmätený a vidno na ňom, že nevie, čo robiť.
,,Ja nemôžem, nemôžem, všetko pokazíš chápeš?Ona je zlo, zlooo" šialene opakuje.
,,Nie Josh, prosím, pusti tú zbraň," s vystretou rukou sa k nemu pomaly približujem.
,,Ja nemôžem," kričí, ale už miernejšie.
,,Prosím, pusti ju, všetko napravíme a bude to ako pred tým," snažím sa ho upokojiť.
,,Naozaj? Sľubuješ mi to ?" už pokojnejšie, ale stále nie normálne hovorí Josh.
,,Sľubujem,"zašepkám a už som takmer pri ňom. Jess všetko pozoruje a z očí jej tečú slzy.
Jess
Už takmer nemôžem dýchať. Striedavo pozorujem Daniela, ktorý už je takmer pri nás a Louisa s Jamesom, ktorí všetko pozorujú z dverí, ale nemôžu nič urobiť, pretože by ma Josh mohol hneď zastreliť. Oni ma zachránili, zachránili ma pred znásilnením, ale to, či ma ochránia aj pred smrťou nikto nevie.
,,Josh, prosím, teraz a všetko bude dobré," šepká Daniel a už je úplne blízko pri nás. Stále si však drží mierny odstup. Josh je ticho, neodpovedá, ale cítim, ako sa celý trasie. Mám pocit, akoby toto ticho trvalo už večnosť. V tom počujem hluk a silno zvierajúca ruka, ktorú som doteraz cítila na krku ma pustí. Spadnem na zem a prvé čo robím je, že lapem po dychu. Daniel rýchlo objíme Josha a drží ho v objatí. Neviem čo robiť a tak len sedím na zemi a celá sa trasiem.
,,Polícia je na ceste," povie zrazu Louis a v tej chvíli sa všetko pokazí. Josh celou silou odsotí Daniela a ja sa snažím rýchlo chytiť zbraň, aby ju nedostal on. Nepodarí sa mi to a Josh ju chytí prvý. Namieri priamo na Daniela, potom na mňa, potom opäť na Daniela a takto mieri zbraňou z jedného na druhého.
,,Takže políciu? Toto si mi chcel urobiť? To si hovoríš brat?" hystericky kričí, ale Daniel mlčí. Akoby si myslel, že nás Josh jednoducho nedokáže zastreliť.
,,Zabijem vás všetkých," zakričí a vystrelí do stropu. Ja celou silou zakričím a Daniela strasie.
,,A teraz to nebude strop," zákerne sa Josh usmeje a pomaly namieri priamo na Daniela.
,,Alebo bude radšej prvá ona?" Prejde pištoľou na mňa.
,,Alebo tí vzadu?" namieri na Jamesa a Louis, ktorí by mohli utiecť, ale asi na to nemajú srdce. V tom okamihu začujeme hlas policajných sirén. Josha strasie a rýchlo nabije zbraň, pravdepodobne nás teraz všetkých vystrieľa. V tej chvíli sa stane niečo neuveriteľné. James sa rozbehne priamo vpred a zrazí Josha k zemi, ten stihne vystreliť, ale až keď je James na ňom a strela opäť mieri do stropu. V tom momente sa spamätá aj Daniel a rýchlo vytrhne Joshovi zbraň z ruky.
Daniel
Prvé, čo ma napadlo, keď som videl Jamesa utekať bolo, že je mŕtvy, ale nestalo sa. Nerozumiem tomu, kde nabral toľkú odvahu. Vytrhnem Joshovi zbraň a pribehne aj Louis, ktorý pomáha Jamesovi Josha držať. Ja sa postavím a pozriem mu priamo do očí.
,,Nespoznávam ťa, ty nie si môj brat," smutne poviem.
,,Nenávidím ťa, nenávidím. Zničil si mi život, zničil!" kričí Josh a snaží sa vytrhnúť zo zovretia. V tom momente pribehnú policajti so zbraňami a všetko začne ísť veľmi rýchlo. Prevezmú od chalanov Josha a vedú ho preč, ten na mňa ešte kričí odporné veci a nie len na mňa, ale na nás všetkých. Policajti sa opýtajú na pár vecí, vypočúvajú Jess, potom mňa a potom ostatných. Odvedú ho preč a všetci odídu. V tej chvíli si uvedomím, že Jess stále sedí na zemi schúlená do klbka. Oslovím ju a ona sa poobzerá po nás všetkých. Postaví sa a objíme Jamesa. Strašne to zabolí. To, že jeho objala prvého nemusí nič znamenať, ale bolí to, veľmi.
♥ Tak dlho mi trvalo, kým som dala novú časť. Prepáčte. Dúfam, že sa vám páčila a budem rada, ak ohodnotíte hviezdičkou alebo komentárom. Všetky vaše názory si cením. Mám vás rada, ďakujem♥
YOU ARE READING
Double problem
RomanceMožno nechcela nič viac ako pravú lásku, verných priateľov a bezstarostné chvíle. Osud však zamiešal karty jej pokojného života a privial k nej muža, ktorý sa zdal byť ako z rozprávky. Muža, ktorý má však zlé dvojča, ktorý skrýva mnoho tajomsti...