Listen to :
Diana ross -kiss me now
🔻🔻
تو کانال هست لینک کانالم تو بایوئه➖➖➖
لب هاش رو جمع کرده بود و همونطور که روی صندلی چهارزانو نشسته بود و تکیه اش به جای صندلی به در بود ،به لیام که پنجره رو پایین داده بود و سیگارش رو بین انگشت اشاره و شستش جلوی دهنش گرفته بود نگاه کرد... استایل سیگار کشیدنش شبیه نبود?
-منم میخوام!
زین با جرئت گفت و به چشم غره ی لیام توجهی نکرد و پاکت مشکی سیگار رو از وی کنسول وسط برداشت.
-برش گردون سرجاش زین امشب به اندازه ی کافی مرزاتو رد کردی و من خیلی خوب برخورد کردم.
زین با آرامش یکی از سیگار هارو بیرون کشید و روی لبش گذاشت و همونطور که دنبال فندک میگشت،با قسمتی از لب هاش که بهم چسبیده بود گفت:
-من مرزی ندارم که ردش کرده باشم لیام فراموشش نکن
لیام چند ثانیه بهش نگاه کرد که حالا چطور فندکش رو جلوی سیگارش گرفته بود و با دست دیگش پنجره پشت سرش رو پایین میداد.
-دود الکلو بیشتر فعال میکنه دلم نمیخواد یه زین مست ببرم خونه... تو همین الانم چشمات نشون میده که خیلی سرحال نیستی
-من خیلیم سرحالم... بیشتر از تو
-البته
لیام لحن زین رو که کم کم مثل وقتی میشد که خوابش میومد مسخره کرد و سیگارش رو که به فیلتر رسیده بود بیرون پرت کرد و سیگار بین لب های زین رو قاپید و پک بزرگی بهش زد.
-هـــــی... دزد
زین با لحن نسبتا کشیده ای اعتراض کرد اما با لبخند لیام بیصدا خندید... الکل روش تاثیر گذاشته بود اما مست نبود... ابدا... اون کاملا هشیار بود اما کی گفته که قرار بود لیام هم اینو بفهمه? اون باید از این شب که لیام تا این حد خوش اخلاق بود استفاده ی کامل میکرد.
خودش رو کمی جلو کشید و آرنجش رو به زانوش که به صندلی چسبیده بود تکیه داد و لپش رو هم به مشتش چسبوند و گونه اش تا زیر چشمش مچاله کرد...دستش رو جلو برد و سیگار روی لب های لیام رو گرفت و اجازه داد انگشت هاش به بینی و لب های گوشتی اون مرد کشیده بشه و این همون چیزی بود که قدرت اعتراض رو از لیام گرفت.
لیام آرنجش رو به پنجره تکیه داد و دستی به پیشونیش کشید و دود حبس شده رو بیرون داد.
-حالت خوبه?
-اوهوم... خیلی
زین جواب داد و سیگار رو که نم لب هاش روی فیلترش مونده بود روی لب های لیام برگردوند ...مغز لیام نزدیک انفجار بود.
VOCÊ ESTÁ LENDO
NO LIMIT •|ziam|• COMPLETED
FanficHighest ranking : #1 in fanfiction For more than four continuous months -داری محدودم میکنی! +نه... فقط دارم عاشقت میکنم. -نمیخوامش! +دست تو نیست... دست هیچکس نیست.