های گایز
چطورین?
آقا یه سری صحبتمشکلی هست?
یعنی چیزی تغییر کرده که کامنتا انقد افت کرده?
حالمو بد میکنه واقعا
چون دوستام برام فن فیکای دیگه رو میفرستن که حتی رتبه های پایین تر دارن،یا به هر دلیلی بازدیدشون حتی نصفم نیست ولی کامنتاشون خیلی زیاده و حتی بدون جواب کامنت!!وقتی نگاه میکنین کامنتارو حداقل از 10تاش 5تاش که قابل جواب دادنه جواب داده میشه
چه من چه مانی
و این بعنی ما واقعا اهمیت میدیم!هرشب آپه
و تو طول هفت روز هفته نزدیکه ده هزار کلمه میشه!
درحالی که خیلی از فنفیکا تو دو یا سه هفته ام انقد آپ نمیکنن و کامنتاشون سر به فلک میکشه!
و آخر چپترا انقدرررر غر میزنن و تهدید میکنن من به شخصه میمونم که خواننده ها چطوری بقیشو دلشون میکشه بخونن?ولی وقتی میبینم هر جمله ی فن فیکشون چقدر کامنت میخورن هنگ میکنم!
اگه از اولم کامنت کم میخورد فنفیکمون و نظراتش مثبت نبود و اسممونو جاهای مختلف به عنوان نویسنده های خوب( به لطف شما💚) نمیدیدیم انتظاریم نداشتیم!
ولی به این فکر کنید که حداقل روزانه 2ساعت کم کمش وقتمون صرف نوشتن هر پارت میشه ولی کامنت بیشترین تایمی که میبره 30ثانیه اس!
اشتباه میکنم?
واقعا انتظار بی جاییه?
به هرحال ما به خاطر عشق خودمون و مخصوصا کسایی که با تمام وجود دارن همراهمون میان و هر دفعه کامنتاشونو میبینیم و واقعا ازشون لذت میبریم ادامه میدیم!
ابدا چیزی رو نصفه ول نخواهیم کرد قطعا ولی وقتی یهو آدم سر خورده میشه نقشه هاش میخوابه انگار… دستش نمیره به نوشتن و کلی فکر کردن و ایناشما نمیبینین ولی کسایی که میشناسنمون و دوستامونن میبینن که ما واقعا با تمام وجود مینویسیم و با کلی عشق و ذوق که قراره شما چه فکری بکنید پابلیش میکنیم.
به هرحال ما دوستتون داریم لطفا مارو ناامید نکنید چون ما قرار نیست شمارو ناامید کنیم💚
فردا شب آپ داریم به اندازه ی دو شب
و اقا زود قضاوت نکنین😂میتونم بهتون بگم که قرار نیست شر درخواست ازدواج بده😂All the love
Mayda
YOU ARE READING
NO LIMIT •|ziam|• COMPLETED
FanfictionHighest ranking : #1 in fanfiction For more than four continuous months -داری محدودم میکنی! +نه... فقط دارم عاشقت میکنم. -نمیخوامش! +دست تو نیست... دست هیچکس نیست.