Annie
Hned, co jsem došla domů, bežěla jsem do pokoje, kde jsem si následně lehla do postele.Z včerejšího večera jsem byla unavená a zároveň smutná.
I když mě Marcusův táta přijal dobře, pořád jsem měla špatný pocit z toho, co si o mně myslela jeho matka.
Abych přešla na lepší myšlenky, vzala jsem do ruky svůj notebook s úmyslem dívat se na nějaká roztomilá či vtipná videa.
Když jsem jej však otevřela, vyskočilo mi zde okénko našeho školního webu, které jsem asi minule zapomněla zavřít.
Rozhodla jsem se tedy jako první věc zkontrolovat, co se děje nebo bude dít u nás ve škole.
Než jsem však stihla přečíst jediné slovo, začal vedle mě vyzvánět můj mobil.
Rychle jsem se pro něj natáhla a když jsem spatřila, že mi volá Samantha, hovor jsem přijala.
„Annie, Annie, Annie!" zakřičela do sluchátka.
„Ahoj, Sam." zasmála jsem se.
„Pořád nemám doprovod na ples!" vypískla rychle.
Nechápala jsem, o čem to mluví.
„Cože?" zeptala jsem se nechápavě.
„Každoroční ples, co pořádá naše škola. Letos ho pořádají dřív a-" přerušila jsem ji.
„Co myslíš tím dřív?" posadila jsem se na postel a telefon si přehodila do druhé ruky.
„Tento pátek. No, chtěla jsem říct, že-" to už jsem jí však znovu přerušila.
„Už tento pátek? Děláš si legraci? Proč mi to nikdo neřekl? Vždycky je toho přece plný internet a..." otočila jsem se a podívala se na svůj notebook.
Samozřejmě, že toho byl plný internet i tentokrát. Já jsem však byla příliš okouzlená Marcusem a všemi těmi věcmi okolo, takže jsem neměla čas na to, zjišťovat takové informace.
„No, asi bys měla chodit častěji na školní web." uchechtla se Sam.
„Počkej, vážně je to tenhle pátek?" zeptala jsem se znova.
„Jo, co je za problém? Máš snad rande s Gunnarsenem?" zamumlala.
„Ne, spíš nevím, s kým na ten ples půjdu. Mám už jenom týden na to si najít doprovod!" vynervovala jsem se.
„Marcus už doprovod má, nebo co?" zeptala se Samantha.
„Já nevím, doufám, že ne." povzdechla jsem si.
„Určitě tě pozve. A jestli ne, tak se neboj, máš mě." zasmála se.
Mně však moc do smíchu nebylo. Znervózňovalo mě, že o tom plese všichni ví už nejmíň 14 dní a on se o tom ani nezmínil.
Marcus totiž určitě kontroluje sociální sítě částěji než já a i kdyby ne, Martinus by mu o tom přeci řekl.
„Takže, já už budu muset jít. A kdybys náhodou našla někoho, kdo taky nemá s kým tam jít, dohoď mě mu." řekla Sam po chvíli.
„Jasně, měj se." zamumlala jsem.
„Díky a pápá." zasmála se a hovor ukončila.
Já jsem se opřela o velký bílý polštář a nervózně se rozhlédla po pokoji.
Bála jsem se. Měla jsem strach, že Marcus pozval někoho jiného. Někoho lepšího, než jsem já. Nebo hůř, třeba Stacy.
„Hej, Smithová mladší!" vtrhla najednou do místnosti má sestra s telefonem v ruce.
„Co chceš?" odsekla jsem. Nelíbilo se mi, jak mě oslovila.
„Jenom chci, abys věděla, že se v pátek asi potkáme na plese." usmála se provokativně.
„Cože?!" vykulila jsem oči.
„No, pokud tam jdeš, potkáme se tam." zopakovala mi svou předešlou větu.
„A s kým tam jako jdeš?" nechápala jsem.
„Přemýšlej," zasmála se. „teď mi volal Martinus a pozval mě tam. Pokud mi to dobře výjde se školou, půjdu tam." uculila se hloupě.
„Nechci tě tam! Je to moje škola a moji přátelé a můj ples!" zamračila jsem se.
„Smůla, ségra." pokrčila rameny.
„Adel, já nechci, abys tam šla!" hodila jsem po ní vražedný pohled.
„Jenže já jdu. Jenom jsem chtěla, aby ses na to psychicky připravila." řekla sebejistě a vyšla z pokoje ven.
Lehla jsem si na postel a naštvaně zamručela do jednoho z polštářů.
Né jenom, že nemám doprovod, ale ještě k tomu se tam vecpe moje starší sestra.
Už úplně vidím, všechny ty udivené pohledy a narážky na to, o kolik je hezčí než jsem já.
A taky už se moc těším na Martinusův vítězný úšklebek, až mu budou všichni chválit, jakou má krásnou přítelkyni.
A už se nemůžu dočkat toho, jak se budu dívat na Marcuse tancujícího s někým jiným.
Chvíli jsem tak ležela a přemýšlela nad tím, jak moc strašný ten ples bude, když jsem si uvědomila, že by to nemusel být takový propadák, kdybych si našla nějakého dokonalého partnera.
Problém však byl, že jediný dokonalý partner pro mě byl právě Marcus, který už byl ale určitě domluvený s nějakou krasavicí.
Musela jsem tedy překonat myšlenky na něj a začít hledat někoho jiného.