Bölüm 14

680 56 13
                                    

2 YIL ÖNCE/ RUSYA ASKERİ ÜSSÜ

Ağır kapıyı iterek açtım. İçeride komutanlar masanın etrafına toplanmışlardı. Görev dağılımı yapılacaktı. Boş sandalyeye oturdum. Hemen karşımda duran Ivan ile göz göze geldim. İsmini bilmem kurallara aykırıydı ancak isminden daha fazlasını biliyordum. Dün gece aklıma gelince gülümsedim. O da gülümsüyordu.

Sonra konuşan komutana döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra konuşan komutana döndüm. "İki kişilik görev gruplarına ihtiyacım var. Önümüzdeki bir hafta boyunca birlikte çalışacak 5 grup. Verilen görevi tamamlamayı başarırsanız, gruptaki her iki ajan da eğitiminde bir kademe ilerlemiş olacak" arkasında duran slaytta görüntüler yüklenmeye başladı.

İlk üç grup seçildikten sonra ne ben ne de Ivan bir gruba seçilmemiştik.Komutan ''Vladimir ve Vera'' dediğinde kafamı kaldırıp Ivana baktım.Vera burada kullandığım isimdi.Vladamir de Ivanın kullandığı isimdi.Ben onun gerçek adını biliyordum ama o benimkini bilmiyordu.Anlatamazdım.Profesyonel davranıp hiçbir mimik oynatmadım.Hedefimiz ile ilgili bilgiyi alınca,odayı terk ettik.

Koridorda ilerlerken aşağı giden merdivenlere yürüyüp durdum. Kameranın kör noktasında duruyordum. Ivan göz ucu ile bana baktı. "Aynı saatte, her zamanki yerde" diye fısıldadım. Bir şey demeden yürümeye devam etti.

Neredeyse üç aydan fazladır bir ilişkimiz vardı. Kesinlikle yasak olması dışında eğer birileri tarafından öğrenilirse sonuçları ağır olacaktı. Ama belki de bunu bu kadar güzel yapan yasak olmasıydı.

Eğitim alanına gelip ringde dövüşen ajanları izledim. Kuralsız saha olduğu için kadın ve erkeklerin birbirleri ile dövüşmelerine izin veriliyordu. Uzun boylu, yapılı, sarışın adam karşısında ona nazaran kısa olan kadının boğazını kavrayıp,ringin bir ucuna sürükledi.Bu adamın dövüştüğünü daha önce görmüştüm. Ama onunla dövüşmemiştim. Burada her bir ajanın bir seviyesi vardı. Şuan ringde olan adam bir 8 idi.Karşısındaki kız ya 6 ya da 7 olmalıydı.Ben seviye dokuzdum. Dengim olan birkaç ajan ile dövüşmüş ve yenmiştim.Kuralsız oynamanın avantajlarını her seferinde kullanmıştım. Maçın bittiğini belirten zil çaldı.Ringde yüzü kanlar içinde yatan kıza baktım. Üst seviyeden birileri ile dövüşmemiz bizden sürekli istenirdi ama bazılarımız için sonuçları ağır oluyordu. O sırada yanıma ağır ağır yaklaşan kıza baktım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÇUKUR: AZRANIN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin