- A... Anya! - ismételtem azt amit a legtöbbször hallottam.
- Az első... - mosolyodott el egy nő, majd lassan a szájához emelte a kezét. - Ki mondta az első szavát!
- Mi volt az? - szaladt ide egy magas férfi.
- Azt mondta, hogy anya! - ölelte meg a hímneműt, majd össze érintették a szájukat.
[...]
- Szia Rachel! - ugrott a nyakamba a legjobb barátom, amint be értünk az óvodába.
- Minsun! Ne támadj le. - durciztam be, majd vissza öleltem.
[...]
Csendesen ültem le egy széken hátul. A fiúk miért tudnak ilyen könnyen barátkozni?
- Rachel? - állt meg mellettem egy alacsony, fekete hajú aranyos lány.
- Minsun? Te is ebbe az osztályba kerültél?
- Igen! - kiáltotta, majd meg ölelt.
- Tehát ilyen az iskola... - kezdtem bele, miután barátnőm le ült a mellettem lévő székre.
- Kicsit zajos...
[...]
- Anyu! Ma át mehetek Minsunhoz?
- Igen, de legkésőbb nyolcra legyél itthon! - egyezett bele, majd el ment főzni.
[...]
- Szia Rachel! - ugrott ismét a nyakamba barátnőm, amint ki nyitotta nekem az ajtót.
- Szia te bolond! - mosolyogtam, majd meg öleltem.
- Amúgy hogy van a nővéred? - kérdezte, amint el indultunk a szobája felé.
- Egész jól... Kicsit furcsa hogy van közöttünk majdnem 12 év, de szerintem nem nagy probléma... - nevettem fel kicsit kínosan.
- Én azért örülök, hogy nem egyke vagy... Sokkal nehezebb az élet. - mosolygott rám, majd be értünk a szobájába. Bele ültem a kis bézs színű babzsákjába.
- Yuna egy kedves nővér... - gondolkoztam el.
- Olyan fura, hogy már csak egy évzáró és nyári szünet, azután pedig vége is az általánosnak...
- Végül is, 15 évesen normális ha nem általánosba járunk, nem? - nevettem fel.
- Igen... Na várj. Nővéred most hány éves is?
- 27, miért?
- Érdekelt... Amúgy te szoktál hallgatni K-popot?
- K... Mit? - néztem értetlenül.
- K-Pop, tudoood...
- Azt hiszem tudom mi az, de nem hallgattam sosem...
- Mi? De miért? - szomorúan nézett rám.
- Mert nem nagyon tetszik, amikor nem lehetnek őszinték, meg olyan furák néha... - gondolkoztam el.
- Tán bajod van vele? - nézett rám komolyan.
- Mi? Nem, dehogy! - tettem fel kezeimet védekezően, mire csak fel kuncogott.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...