🌺SEVENTY〜SIX🌺

608 27 68
                                    

Bocsi a hibákért ha van, nem
néztem át 😅💜

[•••] Júl. 31. (H)

Este a szobámban aludtam tovább, ahogy Rachel is a sajátjában. Nem akarunk nagyon feltűnőek lenni így egyből, hogy együtt alszunk.
Reggel San papolt Rachelnek egy kicsit, hogy ez nagyon káros, és hogy fejezze be. Viszont ugyebár Rachel már egy lépéssel előtte járt.

- De ha két évig ezzel éltél együtt... - nézett rá értetlenül Hongjoong.

- Ki kérem magamnak! Nem minden nap használtam, és csakis akkor csináltam, amikor ideges voltam!

- Jólvan, bocsánat. - nevetett fel.

-  Csak hogy tudd... Azért kicsit haragszom rád... - tette karba kezeit San.

- Tudom...

- Helyes. - borzolta össze Rachel haját nevetve.

- Megint kezded? - nézett fel rá morcosan, amin felkuncogtam.

[•••]

Rachel elment Akirahoz, mi pedig próbára. Elvileg újra ott fog dolgozni, legalábbis addig, míg lesz ideje. Hihetetlen, hogy mennyi akarat ereje van...

Éppen hazafelé tartottunk, mikor megláttuk Minsunt. Nem vett észre minket, csak amikor már ott voltunk előtte, és kicsit meg is megijedt.

- Sziaaa! - köszöntünk egyszerre Sannal, majd a többiek.

- Igen... Sziasztok... - motyogta, majd elindult valamerre.

- De várj!

- Mire? - tárta szét idegesen kezeit.

- Tudod, Rachel--

- Nem érdekel. - sarkon fordult, és itt hagyott minket.

Igen, kicsit... Kicsit nagyon pikkel ránk, amióta Rachel elment miattunk. Gondolom nem is érdekeljük, ezért nem is látta azt az interjút...

Nagyot sóhajtva mentünk tovább, majd meg láttuk Rachelt, ahogy éppen elköszön Akiratól. Amint észre vett minket, ide sietett.

- Sziasztok! - mosolygott.

- Sziaa! - ezt már kicsit nevetve mondtuk, mivel az előbb is köszöntünk.

Sanra néztem, hogy vajon elmondhatom-e, hogy az előbb láttuk Minsun. Viszont ő csak nemlegesen megrázta a fejét.
Rachel San meg közöttem ment, én pedig megfogtam a kezét. Az előttünk sétáló Yunho megfordult, és úgy beszélt Sanhoz. Majd tekintete kezünktre vándorolt. Rám vigyorgott, majd vissza fordult.

[•••] Aug. 3. (Cs)

Ma megyünk strandra. Ez csak tegnap lett közölve Rachellel, és teljesen kiakadt, hogy nem szóltunk hamarabb...

- Még mindig mérges vagy? - nevetett fel San, amint lejött Rachel a lépcsőn.

- Igen. - húzta fel az orrát, amin a többiek csak felnevettek.

- Mindenkinek megvan minden? - kérdezte Hongjoong.

- Igen! - válaszoltuk egyszerre mind.

[•••]

Természetesen a strandon alig voltak páran, mivel elég érdekes lenne, ha itt lennének Atinyk, aztán ki tudja mi történne itt...

- Te nem jössz átöltözni? - kérdezte San, mivel Rachel ahelyett hogy ment volna a fülkékhez, csak maradt azon a helyen, ahová lepakoltunk.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin