🌺NINETY〜FIVE🌺

444 24 16
                                    

Azt hiszem ebben a részben a történteket elsiettem....😅💜

[•••] -----

Másnap amikor rákérdeztek hogy hol voltam, teljesen boldogok lettek, amint elmondtam az igazat. Jobban örültnek hogy támogatnak, mint én...
Amíg Minsun nem jött suliba, addig végig Kaial vagy Jiwonnal lógtam. Egészen jól elvoltunk. Tavaszi szünet után pedig rám jött a dalt írhatnék. Persze, egyértelműen rossz lett az első és ki is dobtam, de Minsun meg Hongjoong addig pattogott körülöttem, míg neki nem kezdtem az átírásnak. Közben még mindig volt párszor amikor Namjoon segített a táncban, és ezzel lényegesen gyorsabban fejlődtem. Főleg hogy Choa is segített ezt-azt... Végül mint kiderült Logan és a családja elköltözött mégpedig ide, Szöulba. Amint lehetett én oda mentem hozzájuk. Ren és Robin is sokat nőtt. De tényleg... Először rá sem ismertem Renre. Aztán mint kiderült, Logan ahhoz az ügynökséghez megy, ahol én is vagyok. Így újra beszélgethettünk majdnem nap mint nap. Természetesen egy másik modellért felelt, de így is sokat tudtunk együtt lenni.
Mingi és Hongjoong rappelni, San pedig énekelni tanított. Mondjuk az éneklést nem nagyon élveztem, de elment...
Aztán pedig jött az érettségi... Rengeteget tanultam, szóval reménykedtem hogy menni fog. Végül csodával határos módon tényleg sikerült. Persze, nem voltam szín ötös, de legalább nem buktam el semmit. Közben pedig annyira a szívemhez nőtt a fekete szín, hogy az valami hihetetlen. Semmi hátsó szándéka nincs, nem vagyok pszichopata vagy valami, csak imádom. Kai pedig ugyan így, csak neki a fehér. De tényleg, mint egy hóember néha úgy néz ki, amikor nem az iskolai egyenruhában látom. Aztán az emberek mindig azzal jönnek, hogy az ellentétek vonzzák egymást... Ami egyébként elég félreérthető, de mindegy. Végülis, jól kijövünk...
Aztán sok sok bénázással később megvolt a dalszöveg, és már el is tudtam normálisan énekelni... Inkább rappelni. Konkrétan két-három sor van benne, amit éneklek. És nem terveztem bandában lenni. Nincs hozzá energiám hogy aztán a végén nyafogós lányokkal tegyenek össze. Igazából fájt, hogy el kellett mennünk a suliból, hiszen így már nem tudunk találkozni. Kai pedig nagyon hiányzott. Szívemhez nőtt az a fehér srác. De nem volt időm gyászolni az osztályom, hiszen Choaval folyamatosan találtuk ki a koreográfiát, nekem pedig meg kellett tanulnom.

Aztán minden megvolt. A zene készen volt már, amiben egy kicsit segített Hongjoong, mivel mindig elbasztam valahol. Végül pedig meg lett mutatva annak a pasinak, aki úgymond engedélyezte a kis kapcsolatunkat Seonghwaval. Rábólintott, én pedig majd' kiugrottam a bőrömől örömömben. Végül pedig kellett valami művésznév is.... Mondtak párat, de persze maradhattam volna simán a Rachelnél is. Viszont aztán rám agatták a "Darklight"-ot, mivel hogy "remélik, amilyen sötét ruhákba öltözködöm, annyira ragyogó lesz a tehetségem."
Igen, mondták hogy egy év gyakornoskodás meg minden, de ennél többet nem tudok nagyon fejlődni. Csak is úgy, ha neki kezdek. Azért elvileg majd valahogy úgy lesz hogy már két éve csinálom, hiszen amúgy is akkor kezdtem el rappelni. Már igazából a videoklip is készen volt, de előtte még ugyebár kéne debütálni.... Amiért nagyon idegeskedem... De muszáj lesz, hogyha tényleg neki akarok kezdeni. Márpedig már meg is van az időpont. Minsunnak már annyiszor eltáncoltam meg elénekeltem, hogy már ő is tudja kívülről az egészet. Mellesleg egy szóló zenével kezdek, és csak aztán lesznek albumok. Hongjoong is azt mondja hogy jobb lenne egyenlőre egy zenével kezdeni.

[•••] Jún. 23. (K)

- Mostmár tényleg bánom, hogy ilyen rohadt sovány vagyok... - álltam a tükör előtt, rajtam pedig egy ilyen rövid top volt.

- De legalább nem fogytál. - nevetett fel Jongho.

- Szóval... Engem képesek kiküldeni debütálni, így! - mutattam végig magamon kissé idegesen.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora