[...] ~7. Nap~
Reggel megint magamtól ébredtem. Rá jöttem hogy tegnap nem fürödtem meg, szóval miután össze szedtem magam vittem tiszta ruhákat a fürdőbe és le zuhanyoztam. A koszos ruhadarabokat amikben végül el aludtam tegnap, azokat ki dobtam a szennyesbe. A telefonomat megragadtam majd le mentem a konyhába csinálni valami könnyű reggelit. Végül pirítós és egy bögre kakaó mellett döntöttem.
- Szóval megint te vagy itt. - szólalt meg mögülem Seonghwa.
- Hogy tudod mindig a frászt hozni rám? - kérdeztem kicsit megszeppenve.
Nem néztem rá, hanem tovább csináltam a reggelim. Ő is pirított magának egy szelet kenyeret. Amint meg ettem meg néztem a telefonom, 7:33 és nulla üzenet. -Hogyan bírok ilyen korán kelni?- csúsztattam vissza a zsebembe a telefont. A koszos tányért és a poharat elmostam. Hátra néztem. Seonghwa éppen akkor ette meg az utolsó falatot, szóval gondoltam elmosom az övét is.
- Ide adod a tányérod? - mutattam a fehér porcelánra.
- Nem. - mondta majd meg indult felém, azaz inkább a mosogatóhoz, és el mosta a sajátját. Ott álltam mellette karba tett kézzel.
- Mi az? - kérdezte nevetve miután el mosta és felém pillantott.- Szörnyű vagy... - ráztam meg a fejem egy kicsit.
- Majd holnap el moshatod, jó? - borzolta össze az amúgy is kócos hajam.
- Jó... - egyeztem bele majd le vette rólam a kezét. Fel mentem a szobámba majd ismét el kezdtem animet nézni.
[...]
Ki kapcsoltam a gépet majd bele dőltem az ágyba. Meg néztem a telefonom, 8:58 és egy üzenet.
Min☀️😂❤️
RACHEL ÍRJ HA ITT VAGY!!!Rachel🥰🖤😽
Itt vagyok?Min☀️😂❤️
A turnéjukra is mész? Tuti mész, addig muszáj még egyszer találkoznunk!Rachel🥰🖤😽
Ebben igazad van... Ma amúgy is meg fogok őrülni a nyugalomban szóval...
Hova megyünk?^^Min☀️😂❤️
Imádlak 🥺😍❤️Le beszéltünk egy találkozót ebéd utánra. Fel hívtam telefonon amiután meg győztem hogy tényleg nincs senki a szobában rajtam kívül. Beszélgettünk egy jó ideig...
[...]
- Mizu? - jött be hirtelen San.
- Rachel! - kiáltotta Minsun.
- Majd vissza hívlak... - mondtam, majd bontottam a hívást.
- Te tényleg nem tudsz kopogni... - nevettem.- Kezdem úgy érezni, hogy ti ketten tényleg össze beszéltetek. - kacagott fel.
- Már fél 11 múlt? - kérdeztem meglepve miután rá néztem a telefonomra.
- Még CSAK fél 11 múlt... - javított ki a bátyám, mire fel nevettem egy kicsit újból.
- Nem is értem, hogy hogyan tudsz ilyen korán kelni...- Úgy, hogy én normális vagyok. - mondtam mosolyogva. Kár volt...
- Mit mondtál? Te kis... - indult meg felém.
- Jézus, menj innen! San! - kezdtem hátrálni az ágyon. Meg fogta a bal lábam majd vissza húzott és el kezdett csikizni.
- Neeeh... San! - kértem nevetve.
KAMU SEDANG MEMBACA
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fiksi Penggemar/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...