🌺SEVENTY〜NINE🌺

484 31 25
                                    

[•••] Aug. 25. (P)

Sunwoo ígért nekem egy jégkását, ha ma elégedett lesz velem a főnököm. Végül el is értem a célom.

- Tessék. - nyomta a kezembe.

- Köszi. - mosolyogtam rá.

Leült velem szemben, és elkezdte inni a sajátját. Barna hajkoronája alól nézett engem. Mint egy kisfiú, olyan volt. A gondolatra felkuncogtam, és én is elkezdtem inni a hűsítő jeges "italt".

- Van barátnőd? - tettem fel hirtelen a kérdést, amitől félre nyelt és elkezdett köhögni.

- Miért érdekel? - kérdezte végül.

- Csak úgy. Kíváncsi vagyok. - eresztettem felé egy mosolyt.

- Igazából most lett vége egy kapcsolatomnak nemrég... - hajtotta le a fejét.

- Jaj, sajnálom... - néztem rá aggódó tekintettel.

- Nem kell. - nézett fel mosolyogva. - Ez van. Majd lesz másik...

- De könnyen veszed, basszus. - kacagtam fel.

- Omm... Ott vannak a... - mutatott felém. Hátra fordultam, viszont egyből meg is ölelt valaki.

- San? Mi lelt téged? - nevettem fel.

- Hiányoztál neki. - kuncogott Hongjoong.

- De miért? Napi szinten el szoktam menni dolgozni...

- Egész úton azt hajtogatta, hogy majd meg akar ölelni. - vigyorgott Jongho.

- Hagyjatok már... - engedett el végre. - Szeretem a húgom. Ez miért olyan nagy baj? - nevetett fel.

- Testvérszerelem -khm-... Mármint semmi. - mosolygott Hongjoong, mintha mi sem történt volna. Pár másodpercig néma csend volt, majd mindenkiből kitört a röhögés. Persze Sunwooból nem...

- Ezt már egyszer letisztáztuk, nem? - kérdezte végül San.

- Jólvan, semmi.

Ránéztem Sunwoora, aki figyelemmel nézte őket. Viszont amikor Seonghwara pillantott, kicsit elsötétül a tekintete. Pont úgy, mint barátomnak is.

- Ez az a Sunwoo? - kérdezte végül San, pár másodperc néma csend után.

- Ez aztán marha kedves volt. - boxoltam vele gyengéden a vállába. - De igen, ő az. - mosolyogtam a fiúra.

Csináltak egy elég elcseszett bemutatkozást, amin én csak nevettem egy kicsit. Végül Jonghoval elkezdett beszélgetni.

- JongWoo... - gondolkozott el Wooyoung.

- HoGy MiVaN?! - néztek felé egyszerre, amin mi csak felnevettünk.

- Semmi. - hajtotta le a fejét vigyorogva.

- Gyere csak ide, Jung Wooyoung! - Jongho elkezdte kergetni, amíg Sunwoo csak szurkolt neki.

- Gyerekek... - csóválta meg fejét egyszerre Seonghwa és Hongjoong.

Seonghwa éppen karba tett kézzel beszélgetett a vezetőjükkel. Fogtam magam, és bebújtam karjai közé, ő meg hasamnál átölelt, én pedig neki döntöttem a fejem. A jégkásámat egyébként pedig San megitta... Én mondjuk amúgyis túl hidegnek találtam, szóval csak örültem neki.
Végül Wooyoung megbotlott, Jongho pedig ráesett. Páran csak megcsóválták a fejüket, valakiből pedig kitört a röhögés. Viszont Seonghwa meg én egyszerre szaladtunk oda hozzájuk, hogy minden rendben van-e.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora