[•••] Márc. 27. (Sze)
Reggel Seonghwa lekezelte ismét a vágásaim, és onnantól igazából rám sem nézett. -Megbánta volna?- Az osztálytársaim pedig szinte folyamatosan irkáltak, hogy látták a live-t. Elég idegesítő volt...
- Igen? - ültem fel az ágyamban, amint meg hallottam, hogy valaki kopogott.
- É- Én... Izé... - dugta be a fejét a résen Seonghwa.
- Menjél már! - lökte be Yeosang az ajtón, majd be is csukta azt.
- Én... Umm... Izé... Sajnálom... Tudom hogy ettől nem lesz jobb... Én akkor... Tegnap én elvesztettem az eszem és... Tudom, hogy idióta voltam...
- Eléggé... - itt lesütötte szemeit. - Ez egy elég béna bocsánatkérés volt. - amint ezt ki mondtam, picit elnevette magát.
- Kicsit ideges vagyok... - emelte fel karját. Keze szabályosan remegett, mire most én nevettem fel.
- De most... Utálsz? - nézett fel rám.- Nem, csak... Ilyet soha többé ne csinálj...
- Soha ne mond azt, hogy soha. - mosolygott perverzen(?), mire hozzá vágtam egy párnát. - Nem úgy értettem, na... - nevetett.
- De most Yeosang...? Ő most tud... róla?
- Hát az úgy vooolt.... - kezdett egy gyors mesélésbe.
Yeosang szsz.
Seonghwa egész nap olyan volt, mintha kerülte volna Rachelt. Gondoltam lehet, hogy valami hülyeséget csinált, főleg hogy, pont láttam ahogyan Rachelt kirontott a szobájából, és bevágta maga után az ajtót... És ezt az elméletemet az is alá támasztotta, hogy rá sem nézett.
- Na jó... - mentem be a szobájába, majd be csuktam magam után az ajtót. Le hajtott fejjel ült az ágya szélén.
- Igen? - kérdezte rám sem nézve.
- Mit basztál el? - erre a kérdésemre ide kapta fejét.
- Én... Semmit...
- Hazudsz. Egész nap kerülted Rachelt.
- Jólvan, megfogtál... De...
- Mit csináltál? - szegeztem újból hozzá a kérdést.
- Figyelj... - állt fel, és el kezdett közelíteni. - Mond, hogy tudod tartani a szád... - állt meg előttem.
- Jártok. - néztem rá kissé mérgesen.
- Hát... Mi...
- Úgy tudtam! - éppen hogy ki nyitottam az ajtót, ő azonnal be is baszta azt, és kulcsra zárta.
- Yeosang ne csináld... - nézett rám könyörgően. - Kérlek... Tegnap is el rontottam valamit és...
- Mit csináltál?! - kérdeztem már majdnem hogy kiabálva, mivel még mindig nem volt képes válaszolni.
- Hát é-én.... Tegnap este én... rá másztam... - suttogta a végét.
- Adhatok egy pofont? - mosolyogtam rá. Bólintott egy aprót, én pedig adtam egy pacsit arca jobb oldalának. - Nem hiszem el... Hogy lehettél ilyen meggondolatlan?! Gondolom azért bánod, mert ő nem akarta, te meg folytattad, nem igaz?!
- Igen... Hát de meg is harapott...
- Akkor az az a szádon?
- Azt reggel harapta meg... - nevetett fel kínosan.
- Jézusom... Reggel mit csináltál?
- Hát... Megcsókoltam és... Aztán meg harapott, mert fájt neki a vágás...
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...