🌺TWENTY〜ONE🌺

671 38 4
                                    

[•••] ~50. Nap~

Sannal el mentünk pár füzetet venni az iskolára, meg írószereket.

- Nem hiszem el, hogy körülbelül két hét múlva megint suli... - nyafogtam

- Legalább kimozdulsz. - nevetett.

- Hé! - ütöttem meg a vállát. - Majdnem minden nap elmentem Minsunnal valahova...

- Jó, jó, bocsi. - tette fel a kezét védekezően, még mindig nevetve.

- Aish... - sóhajtottam. - Meg azok a hülye egyenruhák...

- Tényleg, te most mész először középbe, nem?

- Igen... - válaszoltam szomorkásan.

- Reméljük nem buksz majd meg. - egymásra néztünk, majd valamiért elnevettük magunkat.

[•••] ~61. Nap~

A saját ébresztőm megszólalt fél hétkor, ami azt jelezte hogy mától megint kezdődik a suli.
Nyöszörögve kinyomtam az egyébként kellemes zenét, és el kezdtem felöltözni. A térdig érő szoknyámat követte a szintén térdemig erő fehér harisnya [vagy zokni... Fogalmam sincs mi a rendes neve😂]. Végül a fehér ingem nyakához a szürke nyakkendőt kötöttem VOLNA, ha tudnám hogyan kell ilyet kötni. Sóhajtva egyet elhagytam a szobám, hogy segítséget kérjek valamelyik fiútól.

- Uch... - kaptam a fejemhez amint neki mentem valakinek. Fel néztem majd egy álmos Seonghwaval találtam szemben magam. - Bocsi... - hátráltam pár lépést. A szőke nem szólalt meg, csak végig nézett rajtam. - Umm... - kezdtem bele egy kis idő múlva. - Tudsz nyakkendőt kötni? - nyújtottam felé a szürke darabot.

- Igen. - szólalt meg végre, majd ki vette a kezemből. Le térdelt majd el kezdte megkötni. - Nem szoros? - kérdezte miután végzett. Megráztam a fejem egy kicsit, mire csak bólintott.

Együtt mentünk le enni. Én csak egy pohár kakaót ittam. Fel kaptam egy kis táskát amiben egy füzet és pár toll volt. Elköszöntem tőle, majd el is indultam. Mivel a suli nincs nagyon messze úgy döntöttem mindig gyalog fogok menni.

[•••]

- Rachel! - kiáltotta Minsun miután meglátott hogy a nagy épület kerítése mellett sétáltam. El kezdett felém szaladni majd a nyakamba ugrott.

- Szia! - öleltem meg olyan szorosan hogy fájdalmasan nyőgött egyett mire nevetve elengedtem.

- Azért ne folyts meg. - kuncogott. - Mondták már neked, hogy rohadt aranyos vagy ebben a ruhában? - húzott egy féloldalas mosolyt. - Na, gyere. - kezdett el befelé húzni.

Bent a tanárok terelgették a diákokat osztály és év szerint. Amint mindenki megtalálta a helyét az igazgató csendre intette a gyerekeket, majd el kezdte a beszédet. Miután megnyitotta a tanévet megkerestük az osztályunkat ami az 1/A volt. Bent az utolsó előtti sorban ültünk le egymás mellett. Ahogy láttam egész jó kis osztályt kaptunk, bár reméltem hogy összetartóak is leszünk.

- Jó napot, gyerekek! - jött be egy tanárnő. - Én leszek az osztályfőnökötok, Kang Jiwoo vagyok. Remélem jól ki fogunk azért jönni. - tette össze kezeit mosolyogva. - Megkérnélek titeket, hogy sorban gyertek ki a táblához és mutatkozzatok be!

- Kim He- Heejin vagyok. - jött ki az első lány a táblához. Haja világosbarna volt és a válláig ért. A tanárnő látta rajta hogy ideges szóval vissza küldte, majd jöttek szépen lassan a többiek is...

Majdnem meg jegyeztem mindenkinek a nevét. Ugyebár Kim Heejin, Seo Jiwon, Park Namsun, Choi Sunmi és mi ketten voltunk még lányok. Rajtunk kívül még 9 fiú volt, Min Taehyung, Park Taemin, Ahn Minho, Kim Woojin, Han Kai, Yang Hendery és ikertestvére; Suwon, valamint Minhyuk és Jisung akiknek elfelejtettem a vezetéknevüket. Azért jó volt látni hogy most nem olyan fiúkkal kerültem egy osztályba, akik mind legalább két fejjel magasabbak nálam.

- Szóval, gyermekeim... - kezdett bele Jiwoo tanárnő amint mindenki bemutatkozott. - Azt szeretném, ha az osztálytársaitokat természetesen a keresztnevükön szólítanátok. Nem kell ide Hyung,✧✧ meg hasonlók... Már találkoztam olyan osztállyal, ahol semmi bizalom nem volt a másik iránt, szóval remélem az azért egy kicsit segíteni fog. - mosolyodott el a végén. - Mindenki kapni fog egy névsort harmadik óra után, hogy megjegyezzétek a többiek nevét... És-- félbe szakította a csengő szóval várt. - És amit akartam, következő órában megtudjátok. - kacagott fel mire az osztály nagyrésze sóhajtott egyett.

✧ Igen, valóban hülyén hangzik ez a "uch" de máshogy nem igazán tudtam leírni egy olyan "hirtelen/elharapott" hangot...😅 Nézzétek el nekem🙃

✧✧ Hyung... Ezt általában egy fiú a bátyjára használja, de csak szimplán egy nála idősebb férfire/fiúra is szokták. A lányok ezt nem mondják senkire.🌺

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora