[•••] Jan. 6. (V)
Reggel egyedül voltam. Nem volt itt. -Legalább itt maradhattál volna, ha már tiéd az első csókom...- érintettem meg alsó ajkam. -Azt akarom, hogy megcsókoljon megint... De ezt nem lehet. Pedig olyan jó volt... De nem szabad. Ha meg tudják, akkor nekem végem...- megint meg eredtek a könnyeim. Remélem nem fogok majd egész nap sírni... Az kicsit durva lenne...
Egy olyan fél óra után, miután ki sírtam magam, gyorsan felöltöztem és bementem a fürdőbe. -Ha ezt nem veszik észre, akkor semmit...- nézem a piros szemeimet a tükörben. Nem akartam bemenni a konyhába, mivel nagy valószínűséggel ott volt Seonghwa. Szóval inkább vissza mentem a szobámba és vártam... valamire.
- Ettél már? - nyitott be San egy ilyen 10 perc múlva.
- Nem... - néztem fel a telefonból.
- Akkor gyere. - azonnal felpattantam, és követtem a konyháig.
Össze dobtunk valamit, és már ettünk is.[•••]
Egész nap stresszeltem és sírtam a szobámban... Ha valamiért kint voltam és valaki elkezdett velem beszélgetni, mindig lesütöttem a szemeim, nehogy meg lássa hogy ki van sírva. Tényleg nem értem, hogy hogyan tud ez a dolog engem ennyire megérinteni...
-Miért tetted meg? Nem lett volna szabad. Tényleg így érzel? ...Ennek miért van ilyen nagy súlya?!- kezdtem el sírni megint. -Ha meg tudják, mind a kettőnknek annyi. Én ezt nem bírom... Sokkal jobb lett volna, ha csak én érzek így és te figyelmen kívül hagyod...-
[•••] Jan. 7. (H)
Reggel nagy nehezen kikeltem az ágyból. Elkészültem, és mentem is reggeli nélkül. Nem volt kedvem semmihez...
- Veled meg mi történt? - rakta arcomra kezét Minsun, miután le ültem mellé. - Te sírtál? Aludtál egyáltalán? Mi történt? - aggodalmaskodott.
- Igazad volt... - vettem egy mély levegőt, ezzel megakadályozva, hogy helyben kezdjek el sírni megint. - De miért? Én ezt nem akartam... - töröltem meg az szemeim fáradtan.
- Várj, mi? Seonghwáról van szó? Vagy mi? Mit csinált?
Becsöngettek, szóval abba maradt a beszélgetés. Bár nem is tudtam figyelni órán...[•••]
Miután ki csöngettek, bementünk a mosdóba, és ott kért számon hogy mi történt.
- Szóval? - állt meg az ajtó előtt.
- Ennyire látszott rajtam? - kérdeztem tőle, akire csak bólintott egyet. - Minsun... Engem ő... Ő engem tegnap megcsókolt!
- Tudtam, hogy ez lesz... - sóhajtott és magához szorított. Vissza öleltem és a vállának döntöttem a fejem.
- Miért...? Miért történt ez? - kérdeztem elhaló hangon, ismételten a sírás határán állva...
- Először fel kell dolgoznod. - suttogta, miközben nyugtatás képpen a hátamat simogatta. Annyira megnyugtató volt... Olyan jól esett, hogy valakinek elmondhattam.
[•••]
Utolsó óráról az ofő késett pár percet. Végül betoppant az új lánnyal, aki... Aki európai volt.
- Jó napot gyerekek! - állt meg a tábla előtt. Köszöntünk mi is, majd folytatta. - Rendben, szóval... Ő itt Kayla Hood. Angliából jött ide hozzánk, szóval kérlek titeket, ne kergessétek el. - nevetett fel. - Na igen, természetesen nem beszéli anyanyelvi szinten a koreait, szóval ha lehet, ne csak úgy beszélgessetek vele. - mosolygott.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...