🌺TWENTY〜EIGHT🌺

612 44 5
                                    

[•••] ~67. Nap~

Reggel kellemesen ébredtem. Nyújtóztam egyet, majd oldalra pillantva az alvó barátnőmet láttam mire egy mosoly ült ki ajkaimra.

- Ilyen sokáig aludtam? - lepődtem meg, miután megnéztem a telefonom.

- Mennyi az idő? - kérdezte rekedt hangon Minsun.

- 11 múlt.

- Mi? - ült fel. - Mostmár biztos nem tudok meglépni anélkül hogy ne vennének észre... - nevetett kínosan mire elkezdtem bólogatni.
- Éhes vagyok...

- Én... Is. - mondtam meglepetten. - Nem hiszem el...

- Mit?

- Már több mint hete nincs étvágyam... Most pedig van. - nevettem fel.

- Akkor megyünk reggelizni! - pattant fel. Én is felkeltem majd a csuklójánál fogva húztam magam után a konyha felé.

- Jó reggelt. - köszöntem Sannak, Jonghonak, Yeosangnak és Seonghwanak akik éppen ott voltak.

- Sziaa...sztok... - San meglepetten nézett minket.

- Jó... Jó reggelt... - hajolt meg barátnőm egy kicsit.

- Szia Minsun! - köszönt lelkesen Seonghwa mire a lány mintha egy kicsit feloldódott volna. Jongho és Yeosang pedig csak értetlenül össze néztek.

- Én ezt nem értem... - rázta a fejét a visual.

- Majd el mondom... - nevetett fel San.

- Úristen, Rachel... - suttogta amint oda értünk a pulthoz.

- Majd ájuldozol később... Éhes vagyok. - kezdtem el készíteni két szendvicset.

Amint kész lett mind a ketten a pultnak dőlve kezdtük el enni miközben beszélgettünk.

Amint eltűntettem az ételt 2 ledöbbent szempárral találkoztam.

- Baj van? - kérdeztem mire a szőke és a vörös fiú Minsunra majd rám néztek.

- A barátnőd csodát tett... - mondta San.

- Én? - mutatott magára.

- Rachelbe úgy kellett tegnap beleerőszakolni a reggelit... - nevetett fel Seonghwa mire Minsun egy fenyegető pillantást vetett rám.

- Én mondtam hogy nem volt étvágyam... - tettem fel a kezem védekezően és hátráltam egy lépést.

- Nekem te meg ígérted hogy enni fogsz rendesen és azt nem mondtad hogy tényleg nem ettél. - tette karba a kezét.

- Nem tehetek róla, jó?

- Egyél normálisan... - mondta szomorúan. - Ha kórházba mersz kerülni...

- Oké, oké... Enni fogok... Minden harmadik napon... - suttogtam az utolsó mondatot.

- Choi Rachel, te egy szörnyű ember vagy! - kiáltotta mire a két fiú felnevetett.

- Jólvan már... - fordítottam el a fejem.

- Akkor most Minsun vagy én fogom etetni Rachelt? - kérdezte Seonghwa.

- Ketten fogjátok. - válaszolta San.

- Mi?

- Részemről oké! - egyezett bele fekete hajú barátnőm.

- Az enyémről is!

- Na, na, na... Már mondtam hogy tudok egyedül is enni. - durciztam be.

- Csak nem fogsz! - kiabálta Mingi valahonnan.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now