🌺SEVEN🌺

788 46 6
                                    

[...] ~Második Nap~

Reggel hétkor sok-sok ébresztő hangjára ébredtem. Szépen lassan az összes abba maradt, csak az egyik nem... Álmosan ki keltem az ágyból, majd ki léptem a szobámból.

- De nem találom! - hallottam meg Yeosang hangját.

- A tiéd basszus! Hova tetted? - kérdezte a szobatársa.

- Nálatok az ébresztő is halkabb... - nyitottam be, mire meglepődve kapták ide fejüket. - Nem ott van? - mutattam egy világító pontra egy földön heverő póló alatt.

- Hogy neked mennyi eszed van... - nézett rám csodálkozva Yeosang, amint ki nyomta a hangot.

- Az én húgom. - mondta mögülem San, majd össze borzolta, a már amúgyis kócos hajam, majd fel nevetett.
Vissza mentem a szobámba átöltözni.

Fel öltöztem, majd meg fésültem a hajam. Meg néztem a telefonom. 7:25 és nulla üzenet. Az ajtó felé tartottam, mikor be nyitott Mingi.

- Gyere reggelizni. - mosolygott, majd el ment. Én is követtem a példáját és el indultam.

Most egész csendesen telt az étkezés. Valami koncertről és turnéról volt szó.

- Rachel, figyelsz? - kérdezte Hongjoong.

- Mi?... Ja nem... Bocsánat.

- Csak azt kérdeztük, hogy majd a hotelekben egyedül szeretnéd a szobát? Mármint, hogy Sannal akarsz együtt lenni, vagy egyedül?

- Ezt most kéne el döntenem?

- Jó lenne. - kacagott fel.

- Akkor... Sannal. - hajtottam le a fejem, majd tovább ettem.

- Oké. Viszont majd valaki át fog menni. Majd meglátod... Nem lenne előnyös, ha rá jönnének hogy velünk élsz.

- Jó... - bólintottam egyett. Meg ettük, majd Hongjoong mondta, hogy tíz perc múlva indulnunk kell. Valami próbájuk lesz.

A szobámban egy kis táskába pakoltam a telefonom, pénzt hátha kell és egy fülest. Mire kész lettem el telt vagy 8 perc, szóval le mentem. Yeosang és Wooyoung kivételével mindenki itt volt már. Két perc múlva előkerültek ők is, majd ki mentünk a házból. Egy "kisbusz" várt minket. Fel szálltunk, majd indult is. A többiek beszélgettek, szóval én addig megnéztem az üzeneteimet, és hallgattam valami random zenét.

Min☀️😂❤️
Jó reggelt!😉

Rachel🥰🖤😽
Jó reggelt^^

Min☀️😂❤️
De sokáig tartott a válasz adás...😂

Rachel🥰🖤😽
Volt egy kis dolgom😅

Min☀️😂❤️
Most mit csinálsz?

Rachel🥰🖤😽
Valami busszal megyünk... Valahova 😂

Min☀️😂❤️
Szuper😂
Akkor fél háromkor a kávézónál?☺️

Rachel🥰🖤😽
Várj

- San... - fordultam a mellettem ülő fiúhoz.

- Igen?

- ...Vissza érünk fél háromra?

- Fél ötre talán. Miért?

- Mert úgy volt, hogy egy barátnőmmel elmegyünk... egy kávézóba...

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now