🌺FORTY〜THREE🌺

553 36 33
                                    

[•••] ~108. Nap~ (Szo)

Jövőhéten megyek iskolába újra. Ma hozza át nekem Minsun a ruhám a "táncra".
Írt, hogy mindjárt itt van, szóval már lent is voltam és kint vártam az bejárati ajtó előtt.

- Szia! - köszöntünk egyszerre és megöleltük egymás.

Beljebb invitáltam, egészen a szobámig. Az ágyamra le ülve kezdet el elő szedni a ruhadarabokat a táskájából.

- Hát umm... Tessék. - nevetett fel kínosan.

- És... Hol a többi része? - néztem meg őket.

- Na igen... Jiwoo ofő kitalálta, hogy a fiúk nekünk, mi pedig nekik választunk ruhát...

- Én ebbe nem állok emberek elé. - ráztam a fejem.

- Tudod milyen nehezen beszéltük le őket az ujjatlan toppról?! Ne akard tudni mit akartak először ránk adni...

- Remélem eltörik a lábuk tánc közben. - mosolyogtam.

- Nem akarod fel próbálni?

- Majd... Egyszer.

Még egy kicsit maradt majd elköszöntünk mert haza kellett mennie...
Az ágyamon néztem az előttem heverő ruhákat. Egy fekete hosszú ujjú crop topot, egy vörös mini szoknyát és még fekete cipőt is kerítettek nekünk. -Remélem ti is ilyen égő ruhákban lesztek, fiúk...- morogtam magamban.

Erőt vettem magamon, és átöltöztem. A tükör előtt álltam és végig mértem magam. -Ez csak szerintem olyan, mintha valami ribanc szett lenne? Jó, mondjuk ez egy kicsit erős megfogalmazás volt...- néztem meg magam oldalról is. Előre néztem, majd meg láttam az ajtóban állva Sant, Yeosangot, Wooyoungot, Seonghwat, Mingit és Hongjoongot. Szótlanul néztek végig rajtam. Mit ne mondjak, rohadtul megijedtem tőlük.

- Sicc. Menjetek innen. - legyintettem feléjük.

- Kivel lesz randid? - kérdezte végül a bátyám. Először nem értettem a kérdést, aztán rá jöttem, hogy jelenleg egy igen kihívó ruhában állok előttük.

- Menjetek már innen... - indultam az ajtót felé. Sant be húztam a szobámba és a többiek előtt be csuktam az ajtót. Oda fordultam a bátyámhoz. Az ágyamon ült egy mosollyal az arcán.
- Nincs szó randiról. - tettem karba a kezem.

- Jaj ne már... - sóhajtott szomorúan. - Hát akkor?

- Az elsősöknek lesz ilyen tánc vagy nem tudom és... A fiúk választották a ruhát... - forgattam meg szemeim.

- Nem tudom mi bajod, tök jól áll.

- Szerinted olyan jó mini szoknyában táncolni az egész suli előtt?! - akadtam ki.

- Ne nyafogj már. - nevetett fel. - Gyorsan túl vagy rajta és kész.

[•••] -----

Hétfőn minden ment normálisan. A fiúkra pár napig haragudtunk, de aztán elfelejtődött ez az egész ruhás ügy. Énekből sikerült feltornászni a jegyem hármasra, aminek Minsun igazából jobban örült mint én. Tesin folyton csak a tánccal foglalkoztunk miután Sunmi és Suwon egy orosz zenénél döntöttek. Közben az osztály megtalálta az összhangot, tehát mindenki boldog... Mármint... Amikor a ikrek nem kapnak össze valamint olykor... Majd tavasszal fogjuk "előadni" a táncunk, szóval majd téli szünetben is gyakorlunk otthon.

-------------------

Még egy mini rész :3
És most kaptok random képeket
a tagokról😌😂😂💜

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now