🌺SEVENTY〜SEVEN🌺

517 31 31
                                    

[•••] Aug. 4. (P)

Reggel levánszorogtam a nappalihoz, ahol megláttam Seonghwat. Éppen az időjárás jelentést nézte. Még mindig ki voltam merülve a strand miatt, ahogy a többiek is, ezért ma senki nem megy sehova. Átugrottam a kanapé háttámláját, és lehuppantam mellé. Ő pedig zavarodottan elkapta a fejét.

- Umm... Én...

- Sajnálod, tudom... - döntöttem vállának a fejem, és össze kulcsoltam kezeinket.

- Akkor most... Nem haragszol? - kérdezte bizonytalanul.

- De. Haragszom, de nincs értelme... Különben is... Hozzá kéne szoknom, hogy néha ilyen hülyék vagytok...

Kicsit megszorította az össze kulcsolt kezemet, majd nyomott egy gyors puszit homlokomra.

Egy fél órán át biztos nézhettünk valami kis idióta mesét, mikor lejöttek lassan a többiek is. Kezünk még mindig össze volt kulcsolva, fejét pedig az enyémre döntötte. Nem is lehet kifejezni, hogy mennyire jó volt ez a kis együttlét...

- Ti ettetek már? - kérdezte San.

- Most hogy mondod... - pattantam fel. - Éhes vagyok. - nevettem fel, és elindultam a konyhába.

[•••]

Megettem, és már vissza is mentem. Volt annyi szerencsém, hogy Jongho meg Yeosang el volt feküdve a kanapén, szóval már nem volt hely. Seonghwa alig észrevehetően széttárta karjait. Elmosolyodtam, és bele ültem az ölébe. Hasamnál átölelt, én pedig mellkasának döntöttem a hátam.

- Omm... Lemaradtunk valamiről? - tárta szét kezeit Hongjoong, miután már mindenki minket nézett.

- Csak össze jöttünk Semmi különös... - mondtuk egyszerre, Yunho pedig csak egyetértően bólogatott.
Tátott szájjal meredtek ránk, majd konkrétan mindenki megőrült.

- Áldásom rátok!!!
- SeongHel!!!
- Ahw, de aranyosaaak!
- Ezazz!!!
Páran már egymást ölelgették vigyorogva, amin mi csak halkan kuncogtunk párat.

- Úgye tudja a Gerlepár, hogy ezt még meg kell beszélni az ügynökséggel? - huppant le mellénk Hongjoong.

- Majd elkísérsz minket? - kérdezte Seonghwa.

- Még szép! - mosolygott.

[•••]

Ebéd után el is indultunk a nagy épülethez. Igazából elég ideges voltam, hogy engedélyezik-e. Először egy nővel, majd egy férfival beszéltek... Azaz a férfival már nekem is kellett. Hongjoong nem jöhetett be a terembe, ami miatt még jobban aggódtam.

- Mióta is vagy a szakmában?

- Ez már a harmadik évem... - válaszoltam kicsit bizonytalanul.

- Szóval két év... 18 éves vagy, nem?

- Igen.

- Hét év... - sóhajtott. - Nem tudtál volna előbb születni? - erre csak idegesen felnevettem Seonghwaval.

- De ha úgy nézi... A hat év nem olyan sok... - próbálta menteni a helyzetet a mellettem álló visual.

- Seonghwa... Ez rád elég rossz fényt is tud vetni, elfelejtetted? - vonta fel egyik szemöldökét a férfi.

- De vannak még idolok, akiknek van még párjuk.

- Nem arra gondoltam...

- Nem vagyok pedofil! - itt egy kicsit felnevettem.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now