[•••] Aug. 23. (Cs)
Rachel szsz.
Reggel valami rohanásra ébredtem, pont úgy ahogy Seonghwa. Jobban magához ölelt, aminek személy szerint örültem. És annak, hogy túl vagyunk ezen is...
- Seonhw-- esett be Mingi az ajtón.
- Mi van? - engedett el, és felült.
- Jongho üldöz! - mutatott az ajtó irányába, ahol az említett ácsorgott.
- Ez nem igaz...
- Engem meg nem érdekel. - feküdt vissza.
- Anyaaa~! Csinálj kaját! - kiáltotta Wooyoung, mire Seonghwa csak morgott egyet.
- Várnak a gyerekeid. - kuncogtam, majd kiküldtem a másik két tagot.
- Sosem lesz nyugtom... - fordult a másik oldalára, így pedig tökéletesen láttam hátát, amit többször is végig karmoltam...
- Umm... Nem fáj...? - kérdeztem, mire kicsit értetlenül hátra nézett. - A... Hátad...
- Ugye tudod, hogy ezt inkább nekem kéne megkérdezni tőled? - fordult felém.
- Betartottad az ígéreted, és vigyáztál... - fordultam meg.
- Remélem tényleg nem okoztam nagy fájdalmat... - ölelt magához.
- Szeretlek meg minden, de megőrülök a semmittevésben... - fordultam vele szembe.
- Lehet hogy készülni kéne... - helyeselt, majd elengedett.
Végül felálltam, és össze kapartam mára a ruháim. Letettem őket a ágyra, ahol Seonghwa még mindig ugyan úgy feküdt. Aztán úgy voltam vele, hogy igazából már úgy is látott fehérneműben, és ha már itt van, kihasználom... Lekaptam magamról a pólóm, és ugyan ilyen gyorsan vettem fel a melltartóm. Viszont éppen hogy meg akartam kérni hogy segítsen becsatolni, ő már megtette. Kissé meglepetten megköszöntem, majd felvettem a pólómat is.
Végül ő is elszaladt felöltözni, majd együtt indultunk meg lefelé. A hangokból ítélve pedig már mindenki más fent volt.- Na? Mi volt este? - nézett felénk San a kanapén ülve.
- Mármint? - kérdeztünk vissza egyszerre meglepetten.
- Mármint azok a földön heverő ruhák a szobádban... - nézett ki a konyhából Hongjoong vigyorogva.
- Seonghwa! - néztem fel rá.
- Bocsi. - tette fel kezeit maga elé. - Fáradt voltam már... Elfelejtettem...
- Akkor most rajta kaptuk őket? - röhögött fel Mingi.
- Oké, én most... Megnézem hogy írtak-e. - fordultam sarkon, és felsiettem a szobámba. És igazából tényleg írtak...
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...