🌺EIGHTY〜SIX🌺

445 24 2
                                    

[•••] Szept. 25. (V)

Rachel szsz.

Tegnap ismét voltam Yunaval. Jó volt beszélgetni vele végre... Ma pedig Sunwooval mentem ruha boltba. Közben neki is össze szedtem pár pólót. Ki nem gondolta volna, hogy jól fog állni neki? És egész nap vigyorgott...

- Mi lelt téged? - löktem oldalba nevetve, miután kiértünk a boltból.

- Semmi... - hajtotta le a fejét még mindig mosolyogva.

- Bepasiztál? - erre felém kapta a fejét, és vadul elkezdett bólogatni. - Úristeeen! - öleltem egyből magamhoz. - Mutatnod kell róla képet!

- Jó, csak engedj el! - nevetett. Szegényt nagyon szorítottam.

Elengedtem, ő pedig már elő is vette a telefonját, majd a kezembe nyomta. Egy egész helyes fiú volt a képen. Sima fekete haj, magasabb mint Sunwoo... Tiszta aranyosak voltak együtt azon a képen.
Egy kicsit faggattam a kapcsolatukról, de aztán hagytam szegényt.

[•••]

Haza kísért, a szokásos módon elköszöntünk, én pedig már kerestem is a kulcsom. Egy kis bénázás után ki tudtam nyitni az ajtót, majd bementem.

- Mondjuk el neki, mondjuk el neki, mondjuk el neki! - hadarta le Mingi a konyhából.

- Nyugass már. - nevetett San.

- Megjöttem! - toppantam be a konyhába.

- Sziaaa! - köszöntek kórusban.

- Várj! - kiáltotta Hongjoong, amint el akartam hagyni a konyhát.

- Igen? - fordultam vissza.

- Majd ne legyél mérges, jó?

- Oké...? - néztem rájuk furcsálva. Hongjoong vett egy mély levegőt, majd kifújta.

- Lehet arról szó, hogy kellesz az ügynökségnek...

- Heh? - vontam fel egyik szemöldököm.

- Hát lehet, hogy... Amikor rappeltél akkor felvettem... - kezdett bele Wooyoung.

- Én meg megmutattam a menedzsernek... - fejezte be Hongjoong.

- Seonghwa meg--

- Nem! - fogta be Yunho száját az említett.

- Az a lényeg, hogy azt mondták hogy jó hangod van, és beszélni akarnak veled.....

Vettem egy mély levegőt, sarkon fordultam, és elhagytam a konyhát. -Miért kellett?!- csaptam be magam után az ajtót. Az eddig alvó Gaeul felébredt, és azonnal hozzám szaladt. Elkezdte nyalogatni az arcom, a végén még el is estem miatta. Ez egy kisebb mosolyt csalt ajkaimra, de nem tartott sokáig sajnos.

[•••] -----

Igazából aztán San, Hongjoong meg Seonghwa elmondták az egész történetet. Elvileg ők sem tudják hogy miért érdeklődnek irántam. Végül lezártam annyival a beszélgetést, hogy majd téli szünetben meglátom. Semmi kedvem és energiám nem volt ezzel foglalkozni. Pár hétre rá erre az egészre, a suliban megint kinézett magának egy fiú... Akarom mondani három. Kicsit fura megjegyzéseket mondanak, de általában elengedem a fülem mellett. Megkértem Minsunt hogy ne szóljon róluk a bátyáméknak, mivel nem akartam hogy aztán megint az legyen mint múltkor... Bejöttek random a suliba, aztán Jamest elküldték a francba. Na, de vissza a jelenbe... Egy nap múlva téli szünet...



———————————————————

Mini rész :3
A nap 24 órájában fáradt vagyok,
csak nem tudom miért😂😂💜





3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now