[...]
- Rachel? - ébredtem fel Hongjoong hangjára.
- Azt hiszem alszik. - válaszolta San. El kezdtem nyitogatni a szemeim, majd amint észleltem hogy Sannak dőlve aludtam, azonnal fel kaptam a fejem és fel egyenesedtem.
- Fel keltettünk? - kérdezte San, amint rá emeltem álmos, és kíváncsi tekintetem.
- Nem... Mármint de, de...
- Jobb is. - legyintett Hongjoong. - Már fél hét múlt... Gyertek enni.
- Megyünk! - pattant fel San. Fel álltam én is, majd követtem a konyháig.
Szépen lassan mindegyik tag meg érkezett, majd el kezdtünk enni. Mint ebédnél San ült a bal oldalamon, viszont a jobbon most Seonghwa foglalt helyet. Kicsit kellemetlenül éreztem magam nyolc fiú társaságában, de próbáltam el felejteni.
- Hány éves vagy, Rachel? - kérdezte hirtelen Hongjoong. Kicsit meg ijedtem a kiszámíthatatlan kérdésétől.
- Ti- Tizenöt... - válaszoltam bizonytalanul.
- Csak én számítottam idősebbre? - kérdezte Yunho.
- Először valami 17-re gondoltam, de úgy látszik tényleg van egy kis húgom. - mosolygott rám San.
- Hallgatsz bandákat? - kérdezte Mingi. Na erre nem tudtam mit válaszolni. Most nem mondhatom nekik, hogy utálom az Idolokat...
- Én nem nagyon...
- Elvileg nem is szere-- kezdett bele a bátyám.
- San! - szakítottam félbe. Nem akartam, hogy meg tudják, mit gondolok az Idolokról.
- Jó, jó... Bocsi. - nevetett fel a végén. A többiek csak értetlenül néztek minket.
- Valamiről le maradtunk? - érdekődött Hongjoong.
- Nem érdekes... - sütöttem le a szemeim, majd tovább ettem.
A többiek még beszélgettek valamiről. Én csendben meg ettem, majd nem tudtam hogy mit kéne hogy csináljak. Rá néztem Sanra, aki valószínűleg értette a dolgot.
- Gyere, körbe vezetlek mostmár. - mosolygott rám, majd meg fogta a kezem és megint húzni kezdett valamerre.
Szépen sorban mindent meg mutatott, hogy ki kinek a szobatársa. San Yunhoval, Jongho Mingivel, Wooyoung Yeosangal van egy szobában. Hongjoongnak és Seonghwanak külön szobája van. Két fürdőszoba volt, egy az emeleten, és egy a földszinten. Azt mondta, hogy majd a föntibe menjek, mert biztosan kényelmesebb nekem.
- El mehetnél fürdeni. - mondta, miután körbe vezetett mindenhol.
- Jó. - mondtam, majd el indultam a szobám felé. Fel kaptam a két részes pizsamám, ami egy szürke haspóló, és egy fekete szürke csíkos hosszú nadrágból ált, egy törölközőt, és egy hajgumit.
Be mentem a fürdőbe, majd amint már le vettem a pólómat el kezdett nyugtalanítani, hogy az ajtó nincs kulcsra zárva. Nem volt a kulcslyukban a kulcs. Körül néztem, majd a szemem meg akadt a tusfürdőkön. -Nem hoztam magammal... Biztos nem fogok férfi illatúakkal fürdeni.- Gyorsan a felsőtestemre csavartam a törölközőt, majd ki dugtam a fejem az ajtón. Szerencsémre pont San sétált erre felé.
- Te meg...? - nézett érdeklődően végig rajtam.
- Most ez furán fog hangzani, de... Nincs ehez az ajtóhoz kulcs? És... Van valami tusfürdő...? Úgy értem nekem...
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...