[•••] Aug. 20. (H)
Ma is végig csak idegesített Yoora. Megint a tegnapival jött, én meg csak csendben próbáltam nem oda figyelni rá. Aztán meg felhozta azt is, hogy "Ki akarna egy olyan depresszióssal járni, mint te?" És én ekkor döntöttem úgy, hogy szépen távozom... Ami igazából abból állt, hogy Woosungot kis híján halálra ijeszettem mikor felpattantam a helyemről, majd már kint is voltam az épületből. Teljesen ki voltam. Szerencsére még nem voltak itthon, így ki tudtam káromkodni magam, majd ráírtam Minsunra.
Erre viszont már nem válaszoltam. Ezután pedig rá pár perccel betoppantak a srácok. És itt nagyon elkezdtem gondolkozni, hogy valakitől mégis csak meg kéne kérdeznem... San ki van zárva, pont úgy ahogy Seonghwa is. Mingi lehet a végén kikotyogná, Yunho meg Jongho egyszerűen... Nem. Wooyoung meg nem hiszem hogy nagyon tudna erről valamit, Hongjoong meg.... lehet ő is elmondaná, vagy viccet csinálna az egészből... És maradt Yeosang. De lehet hogy ő sem tud róla semmi. Bár... A múltkoriból kiindulva, nem lehet olyan tudatlan... Végül oda mentem, köszöntem nekik, és amint lehetett Yeosang karját megragadtam és elkezdtem magam után húzni.- Mi szeretnél? - állt meg az ágyam mellett, amint becsuktam magunk mögött az ajtót.
- Nos... umm... Lenne egy nagyon fontos kérdésem... - néztem a padlót. - De ígérd meg, hogy erről nem beszélsz senkinek, oké? - erre csak bólintott egyet. - Hát hogy... szóval... Egy kapcsolatban mikor szokott átlagosan meglenni... az... első...? - kérdeztem egyre halkabban.
- Az első, mikor lef--
- Igen! - szakítottam félbe.
- Hát... A te korodban szerintem simán lehet fél év vagy pár hónap. Mert? - kereste a tekintetem.
- Csak... Kíváncsi voltam... - sütöttem le szemeim.
- Le akarsz feküdni Seonghwaval?
- Nem! Csak... Mindegy...
- Nem kérdez egy ember olyat, aminek nincsen valóságalapja... - rázta a fejét.
- Oké, lehet hogy Yuna felhozta a témát.... - préseltem össze ajkaim, és félre néztem.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...