🌺NINETY🌺

427 29 8
                                    

[•••] Jan. 5. (Szo)

- ... Sajnálom, sajnálom, sajnálom, sajnálom, sajnálom, sajnálom, sajnálom, sajnálom... - hallottam meg Seonghwa hadarását a konyhából, amint lementem a lépcsőn.

- Ne sajnáld már ennyiszer! Rohadt sokat ittál, nem haragszom. - fejezte be Rachel, amint leértem.

- Na mi van? Seonghwa megfektetett? - dőltem az ajtófélfának.

- Hát ööö.... - fordult felém az említett. - Nem... Mármint fogalmam sincs. - nevetett fel kínosan. - Nem emlékszem...

- Szerinted hagytam volna magam?! Egyértelműen nem történt semmi! - ütött a homlokára Rachel.

- Az első csóknál is ilyen ellenkező volt? - nevettem fel.

- Aha.

- Oh, de még mennyire... - helyeselte párja válaszát Seonghwa.

- Egy senki voltam a világban, bejöttél a szobámban, majd egyszerűen megcsókoltál!

- És mi lenne, ha nem tettem volna? - nevetett fel.

- Nem lennék modell, nem szöktem volna el két évre, nem tanultam volna meg rappelni, nem lenne barátom, és még sorolhatnám... - nézett félénk.

- Első alkalom, mikor normálisan a barátjának szólította. - kuncogott fel mögülem Yeosang.

[•••] Jan. 6. (V)

Arra ébredtem fel hogy Yeosang elhagyta a szobát, én pedig egyből a kezembe vettem a telefonom. Aztán meghallottam hogy megint kinyílt az ajtó. Oda kaptam a fejem, és egy Sannal találtam szemben magam.

- Mit szeretnél? - néztem vissza a képernyőre.

- Nem tudom. Beszélgetni akartam. - szemem sarkából láttam ahogy nevetve vállat ránt.

- Amúgy múltkor amikor Yeonjunnal találkoztam... - kezdtem bele, de nem folytattam.

- Igen? - kérdezte végül.

- Semmi, nem fontos... - ráztam a fejem. Nem tudom hogy mennyire lenne jó ötlet elmondani...

- De csak az, ha már belekezdtél... - dőlt neki a csukott ajtónak.

- De ne mond el Rachelnek, jó? - erre csak bólintott. - Lehet hogy amikor Yeonjunnal találkoztam, véletlen elmondtam neki, hogy Rachel gyakornoskodik... - nevettem fel kínosan. - És megkért hogy küldjem el neki is a hangfelvételt...

- De ebben mi a baj? - nevetett.

- Hát az, hogy már az egész TXT tud róla... Nemrég írta, hogy véletlen elmondta.

- Áh, annyi baj legyen... - legyintett. - Nem lesz semmi belőle.

- Oh, és képzeld, a BTS elvileg múltkor a mi számainkat hallgatták! - kiáltottam boldogan.

- Most kapok helyben szívrohamot... - mondta tátott szájjal.

[•••] Jan. 28. (H)

San szsz.

Hazafelé egész úton a BTS-ről beszélgettünk. Igen, kicsit nagyon felnézünk rájuk. Rachel pedig egészen idáig szorgosan tanult, modellkedett, és rendszeresen megy velünk az entertainmentbe is. Nem is értem hogy hogyan bírja... De legalább az iskolában már nem zaklatják. Ennek örülök a legjobban.
Most is éppen velünk jön haza. Viszont ilyenkor mindig olyan fáradt szokott lenni...

- Rachel. - szólította meg Jongho.

- Hm? - emelte fel a fejét.

- Hallgatsz BTS-t?

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن