Szomi kép (╥﹏╥)⇈
[•••] Jún. 9. (V)
Elég sokáig aludhattunk, hiszen a hangokből ítélve, már mindenki fent van... Kinyitottam a szemem, majd Seonghwa álmos tekintetével találtam szemben magam. Még mindig ölelt, csak most nem olyan közel vonva magához. Kicsit elmosolyodtam, majd meg fordultam. Már kényelmetlen volt a jobb oldalamon feküdni. Telefonját megnézte, és még én is láttam, hogy konkrétan ezresével jönnek az értesítések. -Mi a franc?!-
- Eh, majd később megnézem őket... - letette a telefonját, majd jobban magához ölelt.
Megéreztem hátul a nyakamon, ahogyan kifújja, és be szívja a levegőt. Beleborzongtam, majd megfordultam újból. Most a számon éreztem lehelletét. -Vajon meg engedné...?- össze szedtem minden bátorságom, és ajkaim övéihez nyomtam. Igen, ilyet nem gyakran csinálok... Szinte soha, szóval szerintem rendesen meglepődött.
- Nem engedtem meg. - mondta, miután elváltam tőle. -Most elbasztam?!- kicsit ijedten néztem rá. - Na, nyugi... - mosolygott. - Csak szórakozok... - és most ő kezdeményezte a csókot.
Ezután egy kisebb csókcsatába kezdtünk. Egyszer viszont nem vált el, hanem helyette végig nyalt alsó ajkamon. Kicsit hezitálva lejjebb engedtem állkapcsom mire azonnal át nyomta nyelvét a számba.
Végül pedig zihálva elválltunk. Pont akkor nyílt ki az ajtó, miután rendeződött a légzésünk.- Nem azért... De ez furán néz ki... - hallottam meg San hangját. -Basszus...- hátrébb húzódtam, majd megfordultam.
- Rossz az, aki rosszra gondol. - mosolyogtam rá.
- Hahaha... Amúgy egész nap aludni akartok?
- Igen. - hunytam be a szemem.
- Ma úgysincs semmilyen program... - ásított Seonghwa.
- Akkor majd nélküled megyünk bevásárolni... De nehogy elkezdj aztán itt nekünk izélni, hogy nem vettünk ezt, meg azt... - nevetett fel San, majd elhagyta a szobát.
Még élveztük egymás társaságát egészen addig, amíg nem kezdett el szólongatni a hasam, hogy éhes vagyok...
[•••]
A többiek elmentek, szóval csak ketten maradtunk. Felöltöztünk, majd újra a szobájában voltunk. Beszélgettünk, meg hülyéskedtünk. Közben pedig persze volt egy-két csók is... Amiket természetesen nem én kezdeményeztem. Aztán pedig már az ölében ültem. -Ah, de puhák az ajkai...- átkaroltam a nyakát, miközben derekamat fogta. Annyira tetszett most ez az egész. Bár ne lett volna vége...
- Seong-- nyitott be San, mi pedig azonnal szétváltunk, ő pedig kikerekedett szemekkel nézett ránk. - Ti meg... Ti meg mi a faszt csináltok?! - akadt ki.
- Mi csak...
- Seonghwa... - szálltam ki az öléből. - Ezen nincs mit szépíteni... - hajtottam le a fejem.
- Hát ezt nem hiszem el! - ki ment a szobából, majd bebaszta maga után az ajtót.
- Most...? - néztem fel rá már kissé könnyesedő szemekkel.
- Most... Most lefognak szidni minket... - mosolygott szomorúan, majd letörölte a könnyeim. - Reménykedjünk a legjobbakban ezután...
Fél perccel később vissza jött Hongjoonggal az oldalán, kinek a szeme villámokat szórt. -Nekem most annyi...- húztam fel térdeim, és átöleltem őket.
- Rendben... - vett egy mély levegőt a vezetőjük, majd ki fújta. - Kedves Seonghwa... Elmondanád, hogy mi az édes francot csináltatok az előbb? - kérdezte még viszonylag nyugodtan.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...