🌺ONE〜HUNDRED&SEVEN🌺

428 25 27
                                    

[•••] Szept. 7. (Cs)

- Rachel! - ébredtem fel James álmos kiáltására.

- Mivan? - nyögtem ki a kérdést.

- Szedd le rólam a kutyád!

- Gaeul~! - ő pedig már is az ágyam mellett fetrengett. Pár perc csend után pedig Woosung sikítására(?) riadtunk fel újból.

- Segítsetek! - ugrott le a földre a magasan lévő ágyról.

- Mitől ijedtél meg ennyire? - nevetett fel Yoora.

- Ott egy pók! - mutatott a plafon felé.

- Úristen, hol?! - pattantam ki az ágyból, a többiek meg csak felnevettek.

- Ez csak egy hülye ízeltlábú... - morogta James, majd egy zsebkendővel a kezében mászott fel a kis létrán az ágyra, majd megölte a pókot. - Csinálsz kaját? - nézte felém a kérdést a leaderünk.

- Nem.

- Akkor együk ezt. - ugrott le ő is a földre, majd felénk tartotta a pókos zsebkendőt.

Mindketten felsikítottunk, és kirohantunk a szobából. A többiek meg csak röhögtek rajtunk.
Végül azért gyorsan össze dobtam valamit, míg ők megágyaztak.

- Tegnap végül mit ettetek? - kérdeztem, miután én is leültem a kis asztalhoz.

- Hát ööö.... - nevetett fel kínosan Yoora.

- Csináltunk tteokbokki. - mondta boldogan Woosung.

- Vagyis... Inkább csak megpróbáltuk. Kicsit sok cukor került bele, és talán túlságosan is csípős lett. Na meg oda égettük.... - gondolkozott el James, én meg csak felnevettem.

- Receptről hallottatok már?

- Mi néztük!

- Amúgy azért valaki még igazán segíthetne majd főzni. - pattantam fel, és Gaeulnak is adtam gyorsan enni.

[•••]

A két legfiatalabb elment iskolába, mi hárman pedig az ügynökségnél döntöttünk. Végül James megcsinálta az Instagram fiókunkat, nekünk meg elküldte a jelszót meg a nevet. Aztán pedig bekövettük a KQ Ent.-et, és a saját oldalainkat. Ezután meg igazából semmi hasznosat nem csináltunk...

[•••] Szept. 23. (V)

Kész van ismételten egy zenénk ami az első albumunk első száma lenne, és jelenleg éppen egy Vlive közepén vagyunk. Seonghwával az utóbbi időben nem volt időm beszélni. És igazából nem is értem, hogy nekik hogy van/volt idejük ezekre.

- Ne! - kiáltottunk fel egyszerre amint Gaeul leverte a telefont, majd elnevettük magunkat.

- Még jó, hogy az enyém... - állítottam vissza.

- Yugyeom szerintem ki is rakta volna a kutyád, ha az övét veri le. - nevetett fel Yoora.

- Az biztos. - helyeselt az említett.

- Éhes vagyoook! - nyújtózott ki Kai.

- Még csak negyed hat.... -

- De nem ettem ebédet. - nevetett fel.

- Hát minek főztem?! - tártam szét kezeim, amin a többiek csak felkacagtak.
- Majd eszel live után. Most dolgod van.

- Értettem, főnökasszony. - nevetett.

- Az James. - szólalt meg egyszerre Woosung és Yoora.

- Hahaha... Nem. - itt pedig mindenki felnevetett.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now