[•••] Aug. 15. (Sze)
Ma hamarabb keltem mint Seonghwa. Mondjuk utána pár másodperccel megszólalt az ébresztője, de mindegy...
- Jó reggelt... - mosolyogtam rá álmosan.
- Jó reggelt. - szólalt meg reggeli hangján, amitől őszintén... Most kirázott a hideg.
- El fogsz menni? - ölelt magához egy kis idő múlva.- Még nem tudom... Nagyon nehéz így dönteni... Ott van Kai, ráadásul James tegnap végre megmutatta a kedves énjét... Szükségük van rám, viszont titeket meg nem akarlak itthagyni.
- Menj el nyugodtan. - szólalt meg egy kis idő múlva, amin rendesen meglepődtem. - Ez a te döntésed... Nem mondhatjuk meg hogy melyiket válaszd. Csak... - nézett fel rám. - ...Ne hanyagoljuk el egymást, oké?
- Oké... - mosolyogtam rá, majd fekete tincsei közé túrtam.
[•••]
Két óra múlva pedig már mind bent voltunk az ügynökségnél. James írt a csoportba, hogy megint abban a termebe kéne mennünk, így hát arra vettem az irányt. Még csak ő volt bent. Éppen a telefonját nyomkodta.
- Neked is szia. - ültem le egy arra a kis barna fotelre ami a teremben van, mire végre felém kapta a fejét.
- Három óra helyett három percbe telt ideérned. Ez már haladás. - mosolygott rám, én pedig hozzá vágtam egy párnát. - Amúgy... 24 százalék van a Solo-n, és 76 a Band-on. Akkor most maradsz? - nézte a telefonját. Nekem pedig ez a szavazás teljesen kiment a fejemből. Én is élő kaptam a telefonom, és igaza volt.
- Na várj... Te most lesed az oldalam?! - erre csak elnevette magát. - Hát figyelj... Ha Yoora meg te sem fogsz megőríteni...
- Yoora részét nem ígérhetem... De egyszer csak abbahagyja ezt az ellenségeskedést. Biztos van valami, ami miatt ilyen. - gondolkozott el.
- Aha, mint nálad...
- Nem hiszem hogy neki tetszettél... - húzta el a száját, mire kitört belőlem a nevetés.
- Ez csak egy feltételezés.... De neked a kedvenc színed a kék? - nevettem fel, miután végig néztem rajta. Ismét ilyen sötétkék szettben volt.
- Neked meg a fekete, depis. - vágott vissza rám sem nézve.
- Bunkó....
- De most miért? Tényleg olyan egy kicsit. - nevetett fel, én pedig csak megforgattam szemeim.
- Sziasztok. - jött be Woosung mosolyogva a terembe.
Vissza köszöntünk, majd jöttek a többiek is. Yoora most nem szólt hozzám. Helyette csak úgy nézett, mint a véres rongyra. Komolyan nem értem hogy mi baja van velem...
- Rendben... Akkor először is... Maradsz? - intézte felém a kérdést James.
- Hát lássuk csak... Ha megyek, akkor ott kell hagynom a bátyám, a barátom, és úgy konkrétan a "családom", akikkel eltöltöttem majdnem három évet... - gondolkoztam el, Kai meg csak reménykedve nézett engem. - Maradok. - szólaltam meg egy kis idő múlva, mire Woosung, Kai és James is megkönnyebbülten felsóhajtott.
- Oké. Akkor itt van pár információ a bandával kapcsolatban... - vett elő egy lapot. - Umm... Várjuk. Először kéne vezetőt választani. - nevetett fel. - De igazából nem muszáj lennie.
- Legyen Kai. - szólalt meg Yoora, és hagyta figyelmen kívül a második részét.
- Dehogy! Én nem! - tiltakozott. - Legyen Woosung.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...