🌺TWENTY〜SIX🌺

654 41 8
                                    

[•••] ~65. Nap~

Amint megszólalt az ébresztőm egyből ki nyomtam hogy Seonghwa ne ébredjen fel rá. Gyorsan felöltöztem és be mentem a fürdőbe.

- Jézusom... Mint aki egész éjszaka sírt... - suttogtam majd egy kis alapozót feltettem hogy ne látszódjon rajtam hogy szinte alig aludtam.

A nyakkendőm megint el vett egy csomó időt de még nem voltam késésben és most jól tudtam megkötni. Fel kaptam a táskám és el indultam a kijárat felé mikor hallottam hogy kinyílt az egyik ajtó. Gyorsan kinyitottam majd kívülről bezártam és siettem a suli felé.

[•••]

A terembe beérve csak páran voltak ott; Sunmi, az ikrek és Heejin. Helyet foglaltam és a szapora levegő vételem próbáltam nyugtatni.

- Valami baj van? - kérdezett Sunmi.

- Nem... Nincs. - hazudtam.

- Tudom hogy van. Látszik rajtad. Ha gondolod elmondhatod. - mosolygott megértően mire egy aprót bólintottam.

- Rachel! - kiáltotta Minsun amint észre vett hogy a teremben vagyok.
- Szia te pálcika! - köszönt mire Sunmival egyszerre nevettek fel.

- Mi az hogy pálcika?

- Nem eszel már vagy 5 napja... - rázta a fejét szomorúan.

- Tudod mi a baj? Hogy tegnap hallottam ahogy erről beszélnek... - temettem az arcom a tenyereimbe.

- Kik? - kérdezte a szőke hajú lány.

- Senkik - vágtunk rá egyszerre.

- Természetes megint a titokról van szó... - kuncogott, majd lelépett.

- Legalább vennél valamit itt a büfében... - ült le mellém.

- Mondtam már hogy nincs pénzem... El akartam menni dolgozni, de Yuna nem engedte.

- Te buta! - pöckölte meg a homlokom.

- Naaa... - kaptam a kezem ahhoz a részhez.

- Kérj a drága bátyádtól. - suttogta az utolsó szót.

- Nem! - vágtam rá egyből. - Mármint... Én nem akarok pénzt kéregetni.

- Rendben. Akkor mostantól mindig hozok neked kaját. - mosolygott.

- Ne! - hevesen kezdtem el rázni a fejem. - Eszem reggelit és ha haza érek ebédet majd vacsorát, jó?

- Úgy legyen...

[•••]

- Jó napot kívánok! - köszönt lelkesen az ofőnk az utolsó órában.

- Jó napot! - köszön mindenki egyszerre majd meghajoltunk.

- Oké, oké, üljetek le. - tettük amit mondott.
- Szóval... Remélem mindenki tudja kire fog szavazni... - kezdte el felírni a névsort a táblára. - Mindenkinek szavaznia kell EGY emberre. - fejezte be.

Az eredmény szerintem egyértelmű volt; majdnem mindenki Sunmira szavazott.

- Tehát Sunmi, el vállalod?

- Igen. - egyezett bele kicsit meglepetten a lány.

- Rendben. Az lesz a helyettes akit Sunmi választ és természetesen csak ha akarja az illető... Tehát? - fordult a lány felé.

- Umm... - nézett körbe. Pár kéz a magasban volt ezzel jelezve hogy elvállalnák a munkát. - Suwon? Elvállalnád? - kérdezte végül. A fiú heves bólogatásba kezdett.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now