🌺TWELVE🌺

763 39 3
                                    

[...] ~Negyedik Nap~

- Jó reggelt Tökmag! - hallottam meg nővérem hangját. Nyöszörögtem egy kicsit majd ki nyitottam szemeimet.

- Yuna? - kérdeztem rekedt hangon.

- Igen. Na, öltözz fel. - mondta majd szinte le tépte rólam a takarót.

- Hideg van... - húztam össze magam.

- Nem csodálom, ha egy szál pólóban vagy... - mosolygott egy kicsit - És ez kié is?

- Mingié... - ültem fel.

- Akkor ez lesz a pizsamád? - kérdezte egy kis idő után. Valószínűleg gondolkozott hogy miért nem a normális alvós ruhámba vagyok.

- Azt hiszem, igen...

- Legalább valamiben alszol. - nevetett fel. - Viszont mindjárt kész a reggeli. Ha minden igaz, nekik most hétkor van ébresztő...

- Mennyi az idő?

- Háromnegyed hét múlt. - nézte meg a telefonját.

- De akkor te hogy-hogy itt vagy?

- Egyszer el vittem San kulcsát le másoltatni, amikor véletlen nálam maradt.

- Volt egy tudós dédapánk? Honnan örököltél te ennyi észt? - nevettem fel.

- Fogalmam sincs. - mondta majd ki sétált a szobámból.

Fel öltöztem majd le is siettem. Éppen meg terített majd pár másodperc múlva meg szólaltak az ébresztők. Gyorsan ki szedtük a tükörtojást mind a 10 tányérba majd vártunk.

- Ki csinált, és mit? - jött le legelőször San majd meglepetten nézett ránk.

- Már nem is üdvözlöd a szeretett nővéred? - tárta szét a karját Yuna.

- Dehogy nem. - mosolyodott el majd meg ölelte. Össze borzolta a bátyám haját majd el engedte.

- De nincs nálam... - hallottam meg Seonghwa hangját.

- Múltkor is nálad volt az egyik. - nevetett fel Yunho.

- De az csak véletlen-- abba hagyták a beszédet miután észre vettek minket.
- Szia Yuna! - köszönt végül a szőke hajú lelkesen.

- Megint el tűnt San egyik plüsse? - nevetett fel.

- Igen. - nézett az említettre Yunho.

- Az a piros madár... - mondta szomorúan a bátyám mire muszáj volt egy mosolyt húznom ajkaimra.

- De most tényleg nincs nálam. - tette fel Seonghwa védekezően kezeit.

- Ajánlom. - tette karba kezeit.

- Gyerekek... - rázta meg a fejét Yuna. - Na, egyetek. Addig össze kaparom a többi bolondot. - közölte, majd le lépett.

- Seonghwa... Majd segítesz meg keresni? - nézett csillogó szemekkel San.

- Igen. - mosolygott aranyosan a másik.

Hamarosan le jöttek a többiek is, és mindenki evett. Yuna közölte velem hogy ma ketten el megyünk valahova, vagy valami.

- Yuna... - kezdett bele Hongjoong.

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now