Gyerekeeek
A Wattpad ebben a részben is kiba- megnehezítette az életem szóóvaaal..
Ha valami hiányos az a Wattpad hibája😂😭
A képeket is újra kellett rakni, aztán kiadta full pixelesen :c[•••] Júl. 5. (Sze)
Kaptam egy napot, hogy mindent össze tudjak pakolni. Egész este ezt csináltam.
Délelőtt kilenc körül megérkezett San. Sikerült mindent csak két bőröndbe bele tuszkolnom, szóval nagyon elégedett voltam.- Amúgy... - kezdett bele San, miután már tömegközlekedéssel mentünk. - Utána néztem az ügynökségeknek... Találtam hármat-négyet. Majd nézd meg, hogy melyik lesz jó neked. - mosolygott.
- Oké... - válaszoltam kicsit bizonytalanul.
- Baj van? - kerdezte aggódva.
- Nem, csak... Kicsit ideges vagyok... - emeltem fel jobb kezem, ami szabályosan remegett. Felnevetett, és meg fogta a kezem.
- Nem csodálom...
- Ez így fura.... Nyolc férfi idollal él együtt egy női modell... - gondolkoztam hangosan ismét.
- Miről motyogsz? - nevetett fel.
- Csak gondolkoztam... - mosolyogtam rá.
[•••]
Oda értünk ahhoz az ismerős utcához, én meg egyre idegesebb lettem.
- Azt hiszem... Most éppen live megy. - nevetett fel.
- De jó nekem... - sóhajtottam.
- Még mindig ideges vagy?
- Nem is kicsit! - emeltem fel ismét remegő kezem, mire felnevetett.
Elő kereste a kulcsát, majd kinyitotta az ajtót. Előre ment, én pedig csendben követtem. Már hallottam, ahogyan nevetnek, olvassák a chatet, meg stb...
- Megjöttünk! - állt meg boldogan San a nappali előtt.
- Sziasztok... - mosolyogtam rájuk bizonytalanul. Egy kis ideig hallgattak, majd egy emberként pattant fel mindenki, és ölelt meg. Időm sem volt reagálni.
- Annyira hiányoztál! - mondta Yeosang.
- Ne menj el többet...
- Tényleg nagyon sajnáljuk!
- Annyira örülök, hogy vissza jöttél!
Én még mindig csak lefagyva álltam közöttük, és hallgattam őket.
- Szegényt megfojtjátok... - nevetett fel San, és kihúzott a középpontból.
- Nagyon hiányoztatok... - mosolyogtam rájuk, és sikerült bekönnyeznem, majd gyorsan meg is töröltem a szemem.
Végül valaki észhez tért, és mind vissza mentek az Atinykhez. Szerintem mondanom sem kellett, hogy rengeteg ember össze volt zavarodva, és vagy hétszer mondták el röviden a sztorit. Hogy össze vesztem Sannal meg a többiekkel néha, hogy elszöktem, hogy két év alatt modell lettem, és hogy most újra itt vagyok.
Szerencsére egész hamar vége lett a livenak, és mehettem végre a szobámba. Viszont ami bent fogadott...
A zár konkrétan szét volt cseszve, a szerény félig üres, és a régi iskolatáskám... Valamiért kirázott tőle a hideg... Teljesen idegennek éreztem magam a saját szobámban.- Izé... San... - nyitottam be a szobájába.
- Igeeen?
- Mi történt a zárral? - vontam fel egyik szemöldököm.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...