Úristen gyerekek, századik rész!😵
El sem hiszem hogy már ennyit kiraktam....😅💜💜[•••] Aug. 19. (V)
Négy napig folyamatosan találkoztunk. A dal fele már kész van, így pedig a maradékot is könnyebb lesz megírni. Igen, elég lassan haladunk, hiszen azt akarjuk hogy tökéletes legyen...
- Az utolsó három szót ne ilyen magasan. - James próbálja Woosunggal elénekeltetni a saját részét. Az a baj, hogy már tényleg túl magasan énekel ott, ahol nem kéne.
- Oké. - bólintott, és újra neki kezdett.
- Rendben... Ez így jó lesz... - írta át a hangokat.
- Utána Yoora meg Kai duóba, nem? - kérdeztem rá a biztonság kedvéért.
- Igen... Utána meg mindenki a refrént... - írta a következő sorokat.
Aztán már csak Yoora rövid sikítására lettünk figyelmesek. Viszont mi mit sem törődve vele, agyaltunk tovább.- Mióta írjátok? - hallottam meg egy régi hangot, mire azonnal felpattantam a helyemről.
- Ne ijesztegess! - vettem egy mély levegőt, majd rá néztem Yoongira, aki éppen a szöveget olvasgatta. - És ez csak egy kérdés.... Mi a francot keresel itt?! - tártam szét kezeim.
- Jungkook kikészített, és kedvem volt megnézni hogy hogyan halad Namjoon dongsaengja. - nevette el a végét.
- Rachel... Igazán szólhatnál, hogy kikkel állsz és milyen kapcsolatban... De komolyan... - nézett rám James.
- Dehát honnan tudjam hogy képes ide jönni?!
- Ja, amúgy Jin hyung mondta hogy írjak mielőtt jövök... - pillantott rám. - De nem tettem meg. - rántott vállat.
- Észre vettem. - nevettem fel.
- Yoora részeit írd át. Nem illik a többihez. - rakta vissza a lapot az asztalra.
- Mondtam. - tettem karba a kezem.
- Jólvan már... Írd meg te. - sóhajtott James.
- Az előbb is én írtam, és lebasztál hogy az úgy nem jó.
- De mostmár jó. Na, írjad. - fordult vissza a laptopja felé.
- Megint kezded? Köcsög... - ültem vissza a székre.
- Csituljatok, és csináljátok. - szólalt meg Yoora.
- Te meg fogd be! - szóltunk vissza egyszerre Jamessel.
Yoongi ezen csak felröhögött, majd levette a fekete maszkját, ami eddig rajta volt. Aztán el vett egy üres lapot meg egy tollat, és leült a földre. Hogy mit csinált, arról fogalmam sincs. A dallal voltunk elfoglalva.
[•••]
- Oké... Kész. - jelentette ki James, egy körülbelül másfél óra múlva.
- Ja, az enyém is. - szólalt meg Yoongi. - Megvan a következő rappem Namjoonnal és Hoseokkal. - állt fel, mi pedig ledöbbenve néztünk rá.
- Most mi van? Írtam egy dalt. - mutatta félénk a lapot, ami tele volt írva szöveggel.- Te nem szórakozol... - ráztam a fejem hitetlenkedve.
- Megjött az ihlet. - rántott vállat, majd eltette a papírt.
- Nekünk ez négy napba telt! - tártuk szét egyszerre kezeinket Jamessel.
- Ahogy látom az összhang legalább megvan. - nevetett fel.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...