🌺THIRTY〜ONE🌺

631 38 5
                                    

[•••] ~70. Nap~

Szokásos reggeli ébredés, azzal a kivétellel hogy most sikerült Seonghwat is felkeltenem.

- Hova mész? - kérdezte a szőke amint az ajtót felé mentem.

- Suliba... - fordultam felé.

- Még van időd... - nézte meg a telefonját. - Eszel reggelit. - nézett vissza rám mire elkezdtem rázni a fejem.

- Nem. Nekem elég egy napra két szendvics...

- Annyira elég, hogy ne halj éhen.

- Nem értelek... Még aludhatnál és nem kéne ezzel foglalkoznod.

- Gyere már... - kezdett el csinálni valamit tojásból. Egy megadó sóhaj után le vettem a táskám majd le ültem az asztalhoz.

Pár perc múlva elém rakta a meleg ételt. Gyorsan meg ettem hogy nehogy elkéssek.
Elköszöntem tőle majd elindultam az iskolám felé.

[•••]

- Már majdnem írtam, hogy hol vagy. - nevetett fel Minsun amint leültem mellé.

- Már itt lettem volna ha valaki nem erőszakolja rám a reggelit, mert felkeltettem véletlen...

- Imádom Seonghwat! - kiáltott fel.

- Én is! - nevetett Heejin.

- Tudom, hogy ezek a bandák felkapottak, de most biológiai óra van. - jött be Jiwoo tanárnő. - A papírokat akinek már alá írták ide hoznátok?

- Végül ki írta alá? - kérdezte tőlem suttogva a padtársam.

- San. - halásztam elő majd meg mutattam neki. - Ki vigyem a tiédet is? - kérdeztem mire a kezembe nyomta. Sunmi után én adtam oda neki. Rá nézett az enyémre mire sietősen vissza mentem a helyemre majd próbáltam valamivel terelni a gondolataim...

[•••]

A nap hátralévő részében az osztály majdnem mindig együtt volt és beszélgettünk.

- Ki adta eddig le a lapot? - érdeklődött Kai.

- Én! - kiáltotta egyszerre Sunmi, Minsun, Taemin, Woojin, az ikrek és én.

- Amúgy pénteken lesz szülői... - közölte Suwon.

- Mi?! - kérdeztem miután felfogtam a mondatot.

- Szülői értekezlet. Elvileg azt akarják elmondani hogy mit gondolnak az osztályról. - mondta Sunmi is.

- Jaj nekem... - kezdtem írni Yunanak.

Rachel🌺🥰
Yunaaa

Yuna❤️🥺🌺
Mondd

Rachel🌺🥰
Pénteken valami szülői értekezlet
lesz és te el tudsz menni? Vagy mi?

Yuna❤️🥺🌺
Pénteken szabad vagyok☺️

Rachel🌺🥰
Elvileg 5 után lesz

Yuna❤️🥺🌺
Addig majd el megyünk valahova^^

Rachel🌺🥰
Egykor végzünk

Yuna❤️🥺🌺
Oké 😁

Rachel🌺🥰
Sziaaa❤️

- El tud jönni. - mondtam boldogan Minsunnak.

- Szuper! - ölelt meg.

[•••]

3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓Where stories live. Discover now