[•••] Szept. 31. (H)
Tegnap James csak úgy közölte velünk, hogy "Ja, amúgy kapunk új dormot" és már aznap össze kellett pakolnunk. Igazán szólhatnának hamarabb....
Ma pedig éppen hogy megreggeliztünk, James kapott egy üzenetet, miszerint igazából nem azt a dormot kaptuk, mint amit véglegesen akarnak nekünk adni... Nem értem ezt a logikát, de ezek szerint majd mégegyszer költözünk. Elvileg két hálószoba van; az egyik kétszemélyes, a másik három.
- Gondolom a lányok lesznek együtt, nem? - tette fel a kérdést Kai az információ után.
- Nem. - vágtam rá egyszerre Yooraval és Jamessel.
- Meg fogják ölni egymást. - rázta a fejét a leaderünk.
- Akkor ki lesz kivel?
- Mondjuk Kai velük? - szólalt meg a legfiatalabb.
- Inkább James... Ha elkezdik fojtogatni egymást, nem igen tudok vele mit kezdeni. - nevetett fel a fehér hajú fiú.
- Nem azért... De ez így elég hülyén hangzik... - mondtunk felváltva Yooraval.
- Akkor Yoora lesz velem meg Woosunggal, Kai meg Rachellel. Így jó? - sóhajtott James.
- Nem. - vágta rá Yoora.
- Miért?! - idegeskedett James.
- Nem leszek két fiúval.
- Legyél Woosunggal, én meg leszek a többiekkel. Így jó? - nevettem fel.
- Igen! - kezdett el bólogatni.
- Szóval ez lesz, ha a lányok nem bírják egymást. - szólalt meg Kai.
- Mi bírjuk egymást. Kivéve, amikor nem. - mondtunk teljesen egyszerre.
- És akkor pedig meg is ölik a másikat. - jegyezte meg James. - És akkor most húzzatok összepakolni, ami még itt maradt.
[•••]
Egy ilyen másfél óra múlva pedig már abban a szürke autóban ültünk.
Egy olyan húsz perc múlva pedig elvileg megtaláltuk a jó házat. Végülis a kulcs az passzolt bele.
Ez azért mondjuk kicsivel nagyobb ház volt. Volt mostmár egy kis étkező is. Aztán bementünk a szobákba. Nálunk volt egy egyszemélyes ágy, és ismét egy emeletes. A másik szobába meg egy franciaágy... Lehet hogy Yoora még át fogja gondolni ezt a Woosungos dolgot. Bár nekem egyébként édes mindegy. Gaeul befoglalta ismét az egyszemélyes ágyat, szóval James egyből rávágta, hogy az lesz az enyém.- Jelenleg történelem témazárót kéne írnom.. - szólalt meg Yoora, miután Gaeul elkezdett fetrengeni előtte ő meg elkezdte simogatni.
- Hyung beviszel minket? - nézett Jamesre boci szemekkel a maknae.
- Öt perc múlva legyetek kész. - vágta le magát a kanapéra, a két legfiatalabb pedig már rohant is készülődni.
Pár perc múlva pedig el is mentek. Kaial maradtam, aki éppen ezt a tv-t csinálta. Egy olyan három perc múlva pedig be lehetett ezt is kapcsolni. Végre nem orosz nyelvű volt, hanem vagy angol, vagy koreai.
- Na jó, ez így unalmas... - szólalt meg Kai egy kis idő múlva.
- Csináljuk live-t. - vetettem fel az ötletet, ő meg felém kapta a fejét.
- Lehet? - nevetett.
- Miért ne lehetne?
- Mert Yugyeom hyung meg fog ölni minket....
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...