[•••] Jan. 12. (Szo)
Reggel a nappaliban ébredtem. -El aludtam és nem szóltak?- nyújtóztam egyet. Oldalra pillantva megláttam egy alvó Sant, és egy Yeosangot, akik egymáson fetrengtek. Megmosolyogtam, majd felültem.
- Jó reggelt. - köszönt Seonghwa. Oda kaptam a fejem. Az étkező falának dőlve nézett engem, miközben halványan mosolygott.
- Jó reggelt. - mondtam reggeli hangomon és rá mosolyogtam.
- Jössz? - biccentett a konyha felé.
- Nincs energiám rá... - csuktam be a szemem és élveztem, ahogyan a napsugarak melengetik az arcom.
- Még nem is fürödtem. - pattantam fel.- Erre van energiád? - nevetett fel.
- Fürdeni muszáj...
- Enni is muszáj. - csóválta a fejét.
- Majd utána... - indultam meg a lépcső felé.
[•••]
Fürdés után körülbelül 10 percen keresztül azon agyaltam, hogy mit vegyek fel. -Nem mindegy hogy miben vagy? Csak kapj ki valamit, és kész...- Végül egy térdig érő leggingsnél és egy fehér rövid ujjú pólónál döntöttem, ami csak később tűnt fel, hogy a combom közepéig ér. -Várj...- néztem magam a tükörben. -Ez nem az én pólóm....- aztán vállat rántottam, és lementem a konyhába.
- Jó reggelt! - üdvözölt egyszerre San és Yeosang.
- Nektek is. - mosolyogtam.
- Az nem Jongho pólója? - kérdezte Seonghwa.
- Nem tudom. Ez volt kéznél. - nevettem fel.
- Mi az enyém? - jött le az említett. - Ezt kerestem reggel. - fonta össze karjait maga előtt.
- Most mit vársz tőlem? Vegyem le? - tártam szét a kezeim.
- Igen. - bólintott.
- Perverz... - motyogtam magamnak, amin a többiek csak nevettek egy jót.
- Nem vagyok perverz... Csak kell a pólóm.
- Miért kell ennyire? - kérdezte Yeosang.
- Mert a hajfestésnél ezt akarom hordani. - rántotta meg a vállát.
- Oh, tényleg. Ma az is van... - sóhajtott Yeosang.
- Majd odaadom miután ettem, jó?
- Jó...
A szobámban gyorsan átvettem és a fehér darabbal mentem a maknae szobájához. Be kopogtam, majd egyből be is nyitottam. A két fiú az saját ágyaikon ültek, félmeztelenül(?).
- Miért vagytok mindig póló nélkül? - mentem oda Jonghohoz lehajtott fejjel, és a kezébe nyomtam az anyagot.
- Most mi a baj? - nevetett fel Mingi. - Már úgyis láttál így.
- Az lehet, de engem zavar... - indultam kifelé.
- Hát akkor majd mi lesz a parton? - kérdezte a fiatalabb nevetve.
- Parton? - kaptam fel a fejem.
- Előző évben nem tudtunk elmenni, szóval majd most fogunk. - válaszolt a másik.
- Jaj nekem... - nevettem fel és elhagytam a szobát.
[•••]
A hajfestésre én is mentem. Közben valakinél ment a live, szóval az egyik sarokban meghúztam magam, és néztem hogy mit hülyéskednek. Hongjoong azt mondta, ha valaki ide jön hozzám megkérdezni, hogy miért vagyok itt, akkor mondjam azt, hogy egy gyakornok vagyok aki kíséri őket. Hát ez meg is történt. Egy 20-as éveiben járó nő mosolyogva megkérdezte, hogy mit is csinálok itt pontosan.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...