(Ez a rész ilyen lelkizős vagy nem is tudom... Én bele haltam pár helyen xd Jó olvasást🤦♀️😂)
A fiókokba raktuk a fehérneműket és a zoknikat/harisnyákat. A nadrágokat összehajtva bele raktuk a szekrény aljába, a pólókat pedig a szekrény polcaira. Fogasokra pár ruhát, ünneplőt és pulcsikat raktunk. Szépen lassan ki ürült a bőrönd. Végül csak egy kép volt benne, amin Minsun Yuna és én voltunk rajta. Azt ki raktam az íróasztalomra. Végül csak a kis neszeszeres táska maradt. Yuna azt mondta, hogy majd lassan azok is meg találják a helyüket a házban.
- Nem tudom hogy zavarok-e, de kész az ebéd... - állt meg az ajtóban San.
- Oké, mindjárt megyünk. - közölte Yuna, majd a könyveimet, amik nélkül néha nem tudok élni, gyorsan fel rakta őket egy polcra. Le mentünk a konyhához. Már mindenki ott volt.
Le ültünk az asztalhoz. Bal oldalamon San, jobbon pedig nővérem ült.Ebéd közben szinte mindenki beszélgetett. Párszor kérdeztek tőlem, de inkább csak nővérem válaszolt. Nekem nem volt nagyon étvágyam, szóval nem is ettem másodikat. Meg köszöntük az ebédet, majd fel mentem Yunaval a szobámba.
- Nem hiszem el, hogy itt hagylak ezekkel a bolondokkal... - sóhajtott fel. - Szóval... Ha valami baj van az egyik taggal, vagy szükséged van valamire, szólj Sannak. Ha pedig ő nincs valamiért itt, akkor Hongjoongnak vagy akiben valamennyire meg bízol. Oké?
- Jó. - válaszoltam szűkszavúan.
- És majd San párszor be fog jönni meg ilyenek, hiszen a bátyád. Valószínűleg nem úgy tekintesz rá, ezért majd próbál jobban a bizalmadba férkőzni. - hadarta el.
- Te látod a jövőt? - kérdeztem tőle csodálkozva.
- Nem tudom. - nevetett fel. El köszönt tőlem, majd el ment. Egyedül maradtam, nyolc fiúval... Nyolc fiúval fogok együtt élni vagy három évig... Meg néztem a telefonom.
Min☀️😂❤️
Szóval kedvesek, mi?
Tetszik valaki?😏😂Rachel🥰🖤😽
Nem! Dehogy is!😒Min☀️😂❤️
Jólvan, bocsánat...😅❤️Rachel🥰🖤😽
Tudod mi a legfurcsább?Min☀️😂❤️
Nem. Mi?Rachel🥰🖤😽
Az, hogy egyáltalán nem érzem azt, hogy San a bátyám lenne...Min☀️😂❤️
Szerintem ez érthető 🤔
Végülis 15 évig azt sem tudtad, hogy létezik...Rachel🥰🖤😽
Ebben igazad lehetMin☀️😂❤️
Amúgy ma, vagy esetleg holnap nem akarsz át jönni, ha már én nem mehetek át?😅😂Rachel🥰🖤😽
Holnap nem megyünk el egy kávézóba?😋Min☀️😂❤️
De, menjünk 😍☕Rachel🥰🖤😽
Mondjuk ebéd után?Min☀️😂❤️
Oké, fél háromkor a kávézónál tali!Rachel🥰🖤😽
Oksi^^
Huh, de nem tudom hogy mit fogok én itt addig csinálni...Min☀️😂❤️
Majd nézel animet😂
El vitted magaddal a laptopot, nem?Rachel🥰🖤😽
Tényleg... Hogy neked mennyi eszed van😮
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...