[•••] ~79. Nap~ (P)
Szombaton megint kint voltam Minsunnal a játszótéren egészen hajnali 2-ig. A következő napokban rendszeresen ettem reggelit, a srácoknak pedig csütörtökön volt az utolsó koncertjük. Utána kaptak több mint egy hét szünetet. Szokásomhoz híven nem figyeltem, szóval nem tudom hogy pontosan mennyit...
Szokásos reggeli rutin; öltözés, reggeli, egy kis igazítás, hogy ne nézzek úgy ki mint valami zombi, majd irány a suli.
- Már mondtam hogy utálom az éneket? - kérdeztem barátnőmtől, amint odaértem mellé a suliban.
- Miért nem kérsz segítséget? Meg egyáltalán mi nem megy? - kérdezte.
- Úgy... Körülbelül az egész.
- Örülj hogy csak kétszer van egy héten. - mosolygott.
[•••]
Szokás szerint a nap gyorsan eltelt a mindenféle hülyeségeinknek köszönhetően, majd végre mehettünk haza. Minsunnak sztoriztam a múltkoriról amikor Chanmi ott volt a fan meetingen. Ő is nevetett rajta egy jót. Egyszer meg fogom sajnálni ezt a csajt, annyira szerencsétlen tud néha lenni. Bár szerintem soha az életben nem fogok találkozni vele. Mindig is megnehezítette az életem, szóval egy hatalmas gond mostmár nincs.
Miután elköszöntünk egymástól be mentem a házba, és egy San fogadott egyből.- Nem fáztál? - kérdezte, amint végignézett rajtam.
- Egy kicsit. Mondtam már hogy utálom a szoknyákat?
- Hát vedd le. - nevetett.
- Te meg vedd fel. - mondtam majd egyszerre nyújtottuk ki a nyelvünket.
- Testvérek.... - mondta kacagva Yunho.
- Mérd meg hogy mennyi vagy! - mondta hirtelen San. Egy kis hezitálás után bólintottam, majd bementem a fürdőbe.
- Na?- 39,7...
- Mennyit fogytál?! - akadt ki.
- Körülbelül 8 kilót amióta itt vagyok. - matekoztam ki.
- Nyolc kilót fogytál?! - jött ide Seonghwa.
- Úgy tűnik...
- Mostantól eszel ebédet is. - mondta majd el ment.
- De....
- Nem de. Enni fogsz, mert ez így tényleg nem jó. - hagyott itt a bátyám is.
Sóhajtva indultam meg a szobám felé. Gyorsan átöltöztem majd a telefonommal a zsebemben meg indultam a nappali felé. Éppen időjárás jelentés ment...
- ...Szóval vihar lesz este? - kérdezte Wooyoung.
- Vihar?! - eszméltem fel.
- Igen. Jól indul a szünetünk... - sóhajtott San.
- Jössz enni? - kérdezte Seonghwa.
- Nem akarok. - ráztam a fejem.
- Úgy értem... Gyere enni, vagy én viszlek a konyhába. - állt előttem válaszra várva.
- Nem megyek... - suttogtam oldalra nézve.
- Ne már, Rachel... - szomorkodott a bátyám.
- De-- kezdtem volna bele. De mint már megszokhattam, ilyenkor sosem az van, amit én akarok.
- Akkor viszlek én. - kapott fel Seonghwa a kanapéról.
- Ne mááár...~ - nyafogtam.
Miután meg bizonyosodott arról hogy nem fogok le lépni amíg elkészíti az ételt, kivette a hűtőből a tegnapi ebédet. Meg melegítette majd elém rakta. Először kicsit nehezen, de végül elkezdtem enni.
YOU ARE READING
3 Yrs 〜 Ateez ff. ✓
Fanfiction/|BEFEJEZETT|\ Ohayo!🌺 Igazából nem tudom mit mondhatnék nagyon erről a könyvről.. A cím sokmindent elárul(≧▽≦) Rachel az a 15 éves lány, aki eddig semmit nem tudott a bátyjáról, most mégis vele és a barátaival fogja tölteni majdnem minden percét...